sm
door smoelenhoek Sep 15, 2014 om 09:56
Geldzaken & recht

Kosten bankrekeningen

Is er een site die kosten op bankrekeningen vergelijkt? Om een voorbeeld te noemen 1. Ing.bank vraagt euro 17,40 per jaar 2. Knab 60 euro en Rabo bank 26,40 euro per jaar. Nu geeft de Knab wel meer rente, maar wat heb je eraan als ze zulke hoge kosten in rekening brengen?

2017 9 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Sep 15, 2014 om 10:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zoveel banken zijn er niet, je hebt er al 3 bekeken.Nog een paar te gaan en je weet het.

tijger1
door tijger1 - Sep 15, 2014 om 10:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hoeft het maar op Google in te tikken en u weet het.

Evenvoor u gedaan, klik hier.

door 1953 - Sep 15, 2014 om 12:34
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Dus u wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten!

ING is tot nu toe de goedkoopste qua kwartaalkosten.

edrick3
door edrick3 - Sep 15, 2014 om 12:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo smoelenhoek,

Lees (ook) eens hier.

Met vr.gr.

sm
door smoelenhoek - Sep 15, 2014 om 13:14
12 Antwoorden / 6 Vragen

Bedankt allemaal. Ik wist niet dat er een vergelijkingssite bestond waar alles op staat. @1953 Nee, ik wil niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten maar.... ik wil wil wél zeggen dat je ook naar de kosten e.d. moet kijken en niet alleen naar de rentepercentages.

edrick3
door edrick3 - Sep 15, 2014 om 13:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@smoelenhoek,

.....ik wil wil wél zeggen dat je ook naar de kosten e.d. moet kijken en niet alleen naar de rentepercentages. ......

Zeer verstandig!

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Sep 15, 2014 om 13:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@smoelenhoek,

Je zou ook eens naar de site van 'eerlijke bankwijzer' kunnen gaan. Klik hier.
Geeft een ander idee over een bank dan alleen de kosten/rentepercentages.

Met vr.gr.

aurora1
door aurora1 - Sep 15, 2014 om 17:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Op de door @tijger1 gegeven link kunt u ook spaarrekeningen vergelijken:
in de linkerkolom klikken op Van Spaarbank veranderen en vervolgens op de dan volgende pagina klikken op Rente-meter. Ik denk dat je het beste kun je sparen via een internetspaarrekening. Die rekeningen kosten niets en je kunt alles zelf via internet regelen. Er zit een enkele tussen die papieren afschriften gratis thuis stuurt.

diumenge
door diumenge - Sep 15, 2014 om 17:12
11969 Antwoorden / 15 Vragen

ASN Bank, € 1,50 per maand en je krijgt ook rente op je betaalrekening.