jo
door johnansems Mar 22, 2014 om 20:32
Auto & vervoer

Kozijnen

Ik heb kunsstofkozijnen door de firma belisol de afspraak die we hebben gemaakt was datvhet in 1 dag door 3 personen gedaan werd ik heb daar voor getekend toen kwam er een man de kzijnen opmeten voor de maten ik had verteld dat er misschien wel iets aan de kozijnen moest worden veranderd dat was geen probleem ik heb het aan de persoon dgg en het was geen probleem de kozijnen werden geleverd en geplaatstdoor 2 personen daar ik voor drie heb betaald de 2 personen konden dit werk niet klaren en hebben dat aan hun baas verteld dus kwam er de andere dag 1 persoon om het af te werken de persoon die het heeft komen opmeten heeft het een en ander niet goed dgg en daar is het een en andef mis gegaanhij heeft niet dgg dat het ook buiten moest worden a efgewerkt terwijl ik dat duidelijk heb medegedeeld en nu krijg ik een rekening 500 euro van 1 persoon voor een halve dag +de afwerking

1136 3 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Mar 22, 2014 om 20:53
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Één keer plaatsen is genoeg. En het verhaal wat (niet iedereen kan goed schrijven) leesbaarder gemaakt.

Ik heb kunsstofkozijnen door de firma Belisol. De afspraak die we hebben gemaakt was dat het in 1 dag door 3 personen gedaan werd, ik heb daar voor getekend.

Toen kwam er een man de kozijnen opmeten voor de maten. Ik had verteld dat er misschien wel iets aan de kozijnen moest worden veranderd, dat was geen probleem. Ik heb het aan de persoon doorgegeven en het was geen probleem.

De kozijnen werden geleverd en geplaatst door 2 personen. Maar ik voor drie heb betaald. De 2 personen konden dit werk niet klaren en hebben dat aan hun baas verteld, dus kwam er de andere dag 1 persoon om het af te werken.

De persoon die het heeft komen opmeten heeft het een en ander niet goed doorgegeven en daar is het een en ander mis gegaan. Hij heeft niet doorgegeven dat het ook buiten moest worden afgewerkt, terwijl ik dat duidelijk heb medegedeeld.

En nu krijg ik een rekening 500 euro van 1 persoon voor een halve dag + de afwerking
.

tijger1
door tijger1 - Mar 24, 2014 om 08:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u geen offerte op papier met hetgeen u besteld hebt en het bedrag waar het voor geleverd en geplaatst zou worden?

Zulke werkzaamheden lopen vaak uit, maar dat betekent niet dat u die volgende dag moet betalen.

Ik begrijp uit uw verhaal dat u de originele nota al vooruit had betaald?

En waar bestond die extra afwerking buiten dan uit? Het is toch volkomen normaal dat de buitenafwerling erbij hoort. Binnen is meestal een andere zaak.

ta
door tar - May 9, 2014 om 14:57
522 Antwoorden / 9 Vragen

P.S.

Achteraf; voor andere mensen die kozijnen/deuren willen bestellen:

De firma is Belisol niet aangesloten bij de Vereniging Kunststof Gevelelementenindustrie (VKG):

Is de branchevereniging voor bedrijven die kunststof ramen en kunststof deuren produceren en leveren en daardoor heeft u nu problemen die te voorkomen waren geweest door uitsluitend producten te bestellen bij een bedrijf wat wel is aangesloten bij een branche vereniging.

Branchevereniging VKG

Doe altijd alleen zaken met bedrijven en/of aannemers die aangesloten zijn bij een branche vereniging, dan heeft u bij problemen een branche vereniging die u (gratis) kan helpen.