KPN jaagt haar klanten weg
Wat hiervan te denken: Wij wonen in het buitenland en hebben al jaren via KPN een sim-only abonnement, omdat we het prettig vinden als we in Nederland zijn steeds hetzelfde telefoonnummer te houden. Al jaren is ook het abonnement hetzelfde: Euro 12.71 per maand. Nu ontvingen wij op ons Nederland adres waar wij toevallig net waren een brief dat zonder verdere reden dit abonnement is verhoogd naar Euro 20.34 per maand zonder dat verruiming van het aanbod plaatsvindt. Met andere woorden: de inhoud van het abonnement blijft hetzelfde, de prijs stijgt plotseling met zo'n 70%. Desgevraagd meldde KPN dat het oude abonnement niet meer bestaat en dat het nieuwe abonnement dus een kwestie van slikken of stikken is. Echter, mijn echtgenoot heeft hetzelfde abonnement van Euro 12.71 en zijn abonnement blijft onveranderd! Bij hem bestaat het dus wel. Ook op de site van Belslim wordt gewoon een KPN basisabonnement van Euro 12.70 aangeboden. Wat is dit voor een raar beleid. We zijn al tientallen jaren klant bij KPN en dan zoiets.....
Wees ze dankbaar, je gooit geld weg. Neem een prepaid sim only aansluiting, zet het nummer over en vul, afhankelijk van de voorwaar, een a twee keer per jaar het beltegoed aan. Blijft het nummer ook bestaan.
Heeft u gemaild dat het abo nog door uw echtgenoot kan worden gebruikt, en hebben ze daar al op geantwoord?
Niet met de telefonische klantenservice dingen bespreken, daar zit slechts de babbelkousclub die verder nauwelijks bevoegdheden heeft.
Dien uw klacht nog eens in op de klachtenkompas.nl en dan maar eens zien wat ze daarop te melden hebben.
Bij Simyo, prepaid, 10 cent per minuut, dan zijn 120 minuten en in de nieuwe situatie 200 minuten per maand (1x per 6 maanden gebruiken is het nummer al behouden). Wat diumenge al zegt, je gooit geld weg.
Als je in Nederland bent heb je vast toegang tot wifi, daarmee kun je prima bellen, vanaf 'n habbekrats tot en met gratis.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer