wi
door wiljo2004 Jul 27, 2015 om 14:17
Computers & telefonie

KPN tegoed vervalt

Omdat ik mij mobiel een 1/2 jaar niet heb gebruikt -
door ziekte en opname verpleeghuis - ben ik nu geblokkeerd en mijn tegoed ( € 19,00) ook kwijt!
Is er een mogelijkheid om mijn geld terug te krijgen? Hartelijk dank voor de reacties.

585 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jul 27, 2015 om 14:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U moet nog wel gebeld kunnen worden. Als u binnen 90 dagen opwaardeert komt uw tegoed weer vrij.

Lees hier.



http://kpnmobile.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/3084

edrick3
door edrick3 - Jul 27, 2015 om 15:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo wiljo2004,

Zie de link van tijger1: klik hier:

Hoelang is mijn beltegoed geldig bij KPN Prepaid?

Antwoord

Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is wel 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen).

Beltegoed 6 maanden niet gebruikt

Als je langer dan 6 maanden je aansluiting niet gebruikt, wordt je beltegoed bevroren voor 90 dagen. Je kunt dan nog wel gebeld worden, bellen naar gratis nummers en opwaarderen. Om je beltegoed weer vrij te maken, moet je het binnen 90 dagen na de bevriezing opwaarderen.

Waardeer je in deze 90 dagen op? Dan komt het bevroren tegoed weer vrij. Je kunt weer bellen, sms’en, internetten etc.
Waardeer je in deze 90 dagen je prepaid-tegoed niet op? Dan kunt je niet meer bellen en gebeld worden. Je mobiele nummer en simkaart werken niet meer. Wil je weer kunnen bellen, bestel dan een nieuw prepaid-pakket of abonnement. Het is niet meer mogelijk om je oude nummer mee te nemen.

Met vr.gr.

pi
door pieterwolters - Jul 27, 2015 om 17:47
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ter info: ook als je een prepaid account niet gebruikt heeft de provider kosten (het netwerk moet er immers wel zijn als je een keer wilt bellen, er zijn licentiekosten richting hun leveranciers, bij klantenservice moeten mensen beschikbaar zijnen geval van vragen etc.). Dat is de reden dat dit doen bij inactieve accounts. Een andere optie is om bijvoorbeeld maandelijks een bedrag van ieder account af te boeken, maar dat zal waarschijnlijk voor veel meer klachten zorgen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer