wo
door wojo79 May 5, 2014 om 09:43
Computers & telefonie

KPN Zakelijk Webhosting

Ik heb een klacht over KPN Zakelijk.
Ik ben beheerder over een site, die gehost wordt bij KPN. (Mijn Bedrijf Online)
KPN zegt al meer dan een jaar dat ze het pakket (Mijn Bedrijf Online) zouden upgraden.
Zie:

Ik heb al verschillende berichtjes gestuurd op Twitter, ze zeggen dat ze er mee bezig zijn. Er is wel een keus om het abonnement te beëindigen en dan opnieuw aan te vragen. Je moet dan wel je gegevens veilig stellen! Wat niet kan, je kan niet een back-up downloaden.
Ik heb ook al een aantal keer telefonisch contact gehad met KPN. Daar zeggen ze eerst dat ze er niks van afweten. Maar later weten ze er wel wat van af. Zegen dat ze er druk mee bezig zijn en geen termijn kunnen zeggen wanneer de upgrade plaats vindt.
Het komt er op neer dat KPN geen juiste antwoorden geven en geen antwoord geeft over mijn klacht die ik aan hun had gestuurd. En je kan niet iemand van de afdeling spreken die over webhosting/upgrade gaat.
Ik vindt het een slechte service van KPN!!

Zijn er anderen die ervaring hebben met KPN Zakelijk? En dan op het gebied van KPN Webhosting Online.

734 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kaasbroodje
door kaasbroodje - May 5, 2014 om 09:46
937 Antwoorden / 2 Vragen
0

Dit is een consumenten vraag en antwoord forum, dus ik ben bang dat niet heel veel mensen u kunnen helpen.

Als u toegang heeft tot uw FTP server en uw databases kunt u zelf overigens een back-up maken, ik weet niet of u een statische html website heeft of een joomla ( ect ) website? of iets anders?

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 5, 2014 om 16:58
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Sterk advies om het domein te verhuizen, wat je daar voor enkel 'n domeinnaam mag dokken heb je elders een compleet pakket, met onbeperkt data.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer