is
door ischut Dec 21, 2014 om 16:09
Computers & telefonie

Kpnvandaag

Met mijn vaste pc kan ik niet meer naar www.kpnvandaag.nl. Ik krijg dan steeds de foutmelding "er is een fout opgetreden. de pagina kon niet worden weergegeven". Op mijn iPad werkt het wel. KPN heeft meerdere klachten ontvangen, zeggen ze, maar weet niet hoe het opgelost moet worden. Wie weet het wel?

7579 19 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 21, 2014 om 16:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ischut,

.....KPN heeft meerdere klachten ontvangen, zeggen ze, maar weet niet hoe het opgelost moet worden......
En dan denk je dat men het hier op dit forum wel weet op te lossen?
Erg goed van vertrouwen. ;-)
Net even geprobeerd, maar geeft geen problemen.
Zou eventueel aan je browser kunnen liggen.
Welke gebruik je? IE?
Zou deze dan eens resetten:

Sluit alle vensters van Internet Explorer die momenteel zijn geopend.
Start Internet Explorer.

Opmerking Als u Windows 8 gebruikt, start u Internet Explorer voor het bureaublad. Het wijzigen van de instellingen heeft invloed op zowel Internet Explorer als Internet Explorer voor het bureaublad.
Open het menu Extra en tik of klik op Internetopties. Druk op Alt als het menu Extra niet wordt weergegeven.
Tik of klik in het venster Internetopties op het tabblad Geavanceerd.
Tik of klik op Opnieuw instellen. Als u Windows Internet Explorer 6 gebruikt, klikt u op Standaardinstellingen herstellen.
Tik of klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.

Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook uw browsegeschiedenis, zoekproviders, webversnellers, startpagina's, traceerbeveiliging en gegevens voor ActiveX-filtering wilt verwijderen.
Wanneer de standaardinstellingen van Internet Explorer zijn hersteld, tikt of klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
Sluit Internet Explorer af en start het programma opnieuw op.
(Bron:MS)

Kijk eens of Firefox wél bij je werkt: klik hier.

Suc6

is
door ischut - Dec 21, 2014 om 16:32
20 Antwoorden / 25 Vragen

Dank, maar ik gebruik geen IE. Ik gebruik Firefox. Overigens heb ik het probleem een jaar geleden ook gehad. Toen kon KPN het wél oplossen, maar ik weet niet meer hoe ze dat gedaan hebben. En ik ben zelf A-technisch.

jftm
door jftm - Dec 21, 2014 om 16:52
182 Antwoorden / 5 Vragen

Beste ischut,
Probeer eens
http://www.kpnvandaag.nl/#Overzicht
Dit is de homepage.

is
door ischut - Dec 21, 2014 om 16:56
20 Antwoorden / 25 Vragen

Dank, maar dat lukt ook niet. Bij http://www.kpnvandaag.nl/#Overzicht krijg ik dezelfde foutcode

tenormin
door tenormin - Dec 21, 2014 om 17:00
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=ischut schreef op zondag 21 dec 2014, 16:32]Dank, maar ik gebruik geen IE. Ik gebruik Firefox. Overigens heb ik het probleem een jaar geleden ook gehad. Toen kon KPN het wél oplossen, maar ik weet niet meer hoe ze dat gedaan hebben. En ik ben zelf A-technisch.

klik. Werkt deze wel nu? Is hetzelfde wat u doorgeeft, gebruik ook FF en hier geen probleem.

is
door ischut - Dec 21, 2014 om 17:04
20 Antwoorden / 25 Vragen

Nee, lukt ook niet

edrick3
door edrick3 - Dec 21, 2014 om 18:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ischut,

..... Ik gebruik Firefox......
Dan zou ik FF eens resetten, wie weet.

Lees en kijk hier.

Suc6

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 21, 2014 om 19:28
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Ischut,
u zou nog systeemherstel kunnen proberen.
Vr. gr.

gerbera
door gerbera - Dec 21, 2014 om 22:15
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Na uitschakelen Pop-upblokkering (IE) was bij mij het probleem verholpen.

is
door ischut - Dec 22, 2014 om 12:01
20 Antwoorden / 25 Vragen

Ik heb Firefox gereset, maar heb nog steeds problemen met www.kpnvandaag.nl. Ik krijg ook nu weer de foutcode. Maar vraag me ook af of ik nu niet meer problemen heb veroorzaakt door Firefox terug te zetten naar de beginstand.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 22, 2014 om 12:04
7188 Antwoorden / 3 Vragen

@Ischut,
Firefox moet wel opnieuw aan uw wensen ingesteld worden.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 22, 2014 om 12:15
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Werkt deze link? KLIK

edrick3
door edrick3 - Dec 22, 2014 om 12:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ischut,

.....Maar vraag me ook af of ik nu niet meer problemen heb veroorzaakt door Firefox terug te zetten naar de beginstand.....
Nee, dat zou geen problemen moeten/kunnen veroorzaken.
Het ligt dus blijkbaar niet aan de gebruikte browser.

Al eens systeemherstel geprobeerd (zoals sjoppie al gesuggereerd heeft?)

Voor W7:
Klik op Start > Configuratiescherm.
Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven achter 'Weergeven op' op Categorie).
Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > tabblad Systeembeveiliging.
Klik op Systeemherstel.
Klik op Volgende en (indien aanwezig) op Meer herstelpunten weergeven.
Windows toont de laatste systeemherstelpunten. Bij elk herstelpunt vindt u de datum/tijd en omschrijving. Klik op het herstelpunt dat u wilt terugzetten.
Klik op Zoeken naar programma's die worden beïnvloed. Windows geeft aan wat de gevolgen zijn voor uw bestanden als u het gekozen herstelpunt terugzet. Lees dit scherm goed door.
Klik op Sluiten.
Bent u er zeker van dat u het herstelpunt wilt terugzetten? Klik dan op Volgende.
Klik op Voltooien.
Klik op Ja. Het systeem wordt herstelt. Dit kan enige tijd duren.
(Bron:seniorweb)

Suc6

ti
door tip - Dec 22, 2014 om 16:20
12 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet hoe het in firefox moet maar in google crome moet je de cookies verwijderen en dan kun je weer op de website komen.
Dit is bij mij ook gebeurd

edrick3
door edrick3 - Dec 22, 2014 om 16:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Cookies verwijderen in Firefox: lees/kijk hier.

is
door ischut - Dec 23, 2014 om 15:13
20 Antwoorden / 25 Vragen

Dank voor alle reacties. Het probleem is opgelost. Met behulp van de instructie van "cookies verwijderen in Firefox" heb ik cookies KPNVandaag verwijderd en de pagina opnieuw als startpagina ingesteld. En nu werkt alles weer naar behoren.

edrick3
door edrick3 - Dec 23, 2014 om 16:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ischut,

Mooi zo.
Weer een probleempje de wereld uit.
Bedankt voor het terugmelden.

Fijne feestdagen.

ti
door tip - Dec 24, 2014 om 12:11
12 Antwoorden / 0 Vragen

Heel goed de terugmelding.
Fijne feestdagen

se
door seraphinus - Dec 30, 2014 om 13:51
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben een monteur van het experteam (een losstaand onderdeel van KPN) ik ben dit probleem ook vaker tegengekomen, met verschillende browsers en besturingssystemen. Ik heb samen met een collage dit probleem vandaag op kunnen lossen door de website http://www.kpnvandaag.nl/ toe te voegen aan vertrouwde webpagina's (in internet explorer weet niet of dit werkt in mozilla chrome of safari e.d) je kunt dit nog proberen.

groeten