Krijg mijn geld niet terug
Had 4broeken gekocht en betaald. Een broek zou een week later komen maar helaas. 2 broeken op verzoek terug gestuurd ( kapot en een zitten twee vlekken in ) al met al kan ik nu maar een broek gebruiken . Heb gebeld gemaild zonder resultaat. Heb nu mijn geld terug gevraagd maar zonder resultaat, al met al een maand verder maar geen enkele reactie van hun geld
Ik ga er even van uit dat dit een internet bestelling was.
Normaal gesproken wijze had je dit binnen 14 dagen (onbeschadigd) terug kunnen sturen.
Maar ik lees: "kapot en een zitten twee vlekken in", dat kan een struikelblok zijn. Is dit zo ontvangen of zijn de broeken gedragen door jezelf? Welke internet leverancier was dit? Zonder meer info kan niemand verder een antwoord geven (en mijn kristallen bol is ook nog mistig ook).
Daar zal u dan ook niet veel meer van terug krijgen als ik zo lees wat u heeft ontvangen is dus gewoon slechte spullen opruimen/
Heb de broeken in een winkeltje gekocht bij ons op het plein. Ze zijn nu 4 weken gesloten maar wel bereikbaar via telefoon .dus niet van internet gekocht
@levensgenieter,
Broeken gekocht in een winkeltje op het plein ...... en niet gezien dat ze kapot waren en met vlekken?
Niet gepast?
Beetje raar.
Dat wordt terug naar het winkeltje (als ze terug zijn van vakantie?)
Heb de broeken in een winkeltje gekocht bij ons op het plein.
In dit geval heet als er geen ruil/retourvoorwaarden zijn: koop=koop.
Ze zijn nu 4 weken gesloten maar wel bereikbaar via telefoon
En wat is de reden van het gesloten zijn? Vakantie, ziekte, bedrijfsstop?
Wat geven ze aan de telefoon aan?
Wat is toch heerlijk om hier telkens te moeten lezen hoe geliefd het webwinkelen toch is en als het niet naar de wens van de (naïeve) klant gaat dan alhier op dit forum (al wenend) steen en been klagend om de experts de benodigde oplossing(en) doen aandragen.
Mijn advies is: ga dergelijke artikelen in de (lokale) winkel kopen, dan hoeft er ook hier niet geklaagd te worden.
[quote=1953 schreef op zaterdag 16 aug 2014, 02:37]Wat is toch heerlijk om hier telkens te moeten lezen hoe geliefd het webwinkelen toch is en als het niet naar de wens van de (naïeve) klant gaat dan alhier op dit forum (al wenend) steen en been klagend om de experts de benodigde oplossing(en) doen aandragen.
Mijn advies is: ga dergelijke artikelen in de (lokale) winkel kopen, dan hoeft er ook hier niet geklaagd te worden.
Speciaal voor jou...
[quote=levensgenieter schreef op vrijdag 15 aug 2014, 21:27]Heb de broeken in een winkeltje gekocht bij ons op het plein. Ze zijn nu 4 weken gesloten maar wel bereikbaar via telefoon .dus niet van internet gekocht
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer