co
door cormenger Jul 30, 2014 om 15:21
Voeding & gezondheid

Kruidvat

Hoe komt het dat bij een actie van Kruidvat OB tampons + scheermesje van Wilkinson (op=op) het zaterdag niet is binnegekomen en de dinsdag erna al is uitverkocht?

3040 6 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Jul 30, 2014 om 15:23
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Stel je eens voor: mensen verzinnen some maar wat. Je moet het leven niet zo serieus nemen.

gerbera
door gerbera - Jul 30, 2014 om 16:39
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Dat zijn van die lokkertjes waar het Kruidvat om bekend staat. De acties starten op dinsdag en binnen 5 minuten na opening is de boel al uitverkocht?????. m.a.w. ze zijn nooit op voorraad geweest. (praktijkervaring meerdere keren) Met verwacht dan dat u dezelfde producten dan maar voor de normale prijs aanschaft.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 30, 2014 om 20:10
4299 Antwoorden / 5 Vragen

U bent dan toch in de winkel, en refererende aan het eerste product, is de kans aanzienlijk dat u toch niet met lege handen de winkel verlaat. Dit gaat al decennia lang zo.

Overigens zijn verzorgingsproducten in de supermarkt veelal goedkoper en minimaal eens per jaar met 50 procent korting te koop.

En in de supermarkt nooit groenten en fruit kopen, dit geeft u een goed gevoel waardoor je meer in het karretje gaat laden.

tenormin
door tenormin - Jul 31, 2014 om 00:00
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Omdat Kruidvat een "naam suggereert goedkoop te zijn"; aanbiedingen zijn al weg zelfs voordat het word aangeboden: rara, hoe kan dat? Simpel, het "is uitverkocht"; u bent in de winkel en zal dan ongetwijfeld iets anders kopen. Suggestie: misschien een Action in de buurt van Kruidvat? Mogelijk dat u het daar nog voordeliger kan kopen (mits 't verkocht wordt natuurlijk).

door 1953 - Jul 31, 2014 om 02:45
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Of de logistiek vanuit het distributiecentrum of distributiecentra is nog niet gearriveerd, komt pas donderdag binnen, donderdags: komt pas vanavond, vrijdags: is niet gekeverd etc.

Kruidvat kan de klant blijmaken met een dooie mus!

ro
door royster - Jul 31, 2014 om 06:16
10 Antwoorden / 1 Vragen

het personeel van het kruitvat heeft de eerste keus Ik spreek uit ervaring.Dus op is Op voordat de winkel opengaat!