Kussen Mline voor whiplash patiënten grote ellende
Ik heb ernstige nekproblemen na een zwaar auto ongeluk van 20 jaar geleden. Mline heeft een kussen speciaal voor deze klachten.
Ik heb deze afgelopen week gekocht op advies van de verkoper. Na 2 uur slapen werd ik wakker met zware migraine en zat mijn gehele nek en rug vast waarvoor ik nu al een paar keer bij de fysiotherapeut langs ben geweest.
Ik mag nu als hoge uitzondering het kussen terug brengen, maar ik moet dan maar iets anders uitzoeken. Een dekbed ofzo.
Mline zelf reageert gewoon helemaal niet.
Als je als bedrijf een kussen produceert voor mensen met whiplash klachten (ze beweren zelfs dat het kussen mede ontwikkeld is met de vereniging whiplash patiënten) dan mag je toch ook wel wat service verwachten? Het gaat immers niet om een kussen van de ikea van 20 euro.
Mag een bedrijf dit zomaar zeggen en eisen? Wat vinden jullie hiervan en hoe staan jullie hier tegenover? Graag jullie advies hierin.
Beste tijger1, bedankt voor uw reactie. Ik denk dat het in dit geval niet van belang is of ik met een medisch specialist heb overlegd. Die geven hier geen antwoorden op.
De vraag is of een kussen sowieso een verbetering zou kunnen geven voor uw klachten. Als dat niet het geval is dan weet u zeker dat u die reclame praatjes niet moet geloven.
Beste tijger1,
Het gaat er mij niet om of iets mijn klachten kan verbeteren. Na 20 jaar verwacht ik dat niet. Ik wil echter wel goed kunnen slapen.
Mijn vraag is alleen of een winkelier en fabrikant dit zo mogen aanprijzen en bij klachten geen geld terug geven.
Maar u hebt al 20 jaar ernstige klachten, dus ik mag toch aannemen dat u bij de aanschaf van een speciaal kussen niet over één nacht ijs gaat en slechts op de reclamekreten afgaat van een verkoper?
Had u voordien bij die vereniging geinformeerd over hun zogenaamde medewerking? En dan nog de ene nek is de andere niet. U gelooft toch ook niet al die verhalen over matrassen en dekens enz... tegen reuma?
Misschien heeft iemand er baat bij. De portemonnee van de verkoper in ieder geval wel.
U kunt een klacht indienen bij de Reclamecodecommissie. Niet dat dat iets uitmaakt.
Het zijn allemaal verkoop stunts, vooral dit soort hulp middelen die veel beloven en weinig geven, verkopen is de enige wat telt.
Goedendag,
U als consument mag volgens de wet elk artikel terugbrengen binnen 7 dagen, mits het onbeschadigd en in de originele verpakking wordt geretourneerd. Dan moet u contant het geld terugkrijgen. Dit kunt u zelf het beste beoordelen.
Groeten Harberink.
[quote=harberink schreef op zondag 1 feb 2015, 01:13]Goedendag,
U als consument mag volgens de wet elk artikel terugbrengen binnen 7 dagen, mits het onbeschadigd en in de originele verpakking wordt geretourneerd. Dan moet u contant het geld terugkrijgen. Dit kunt u zelf het beste beoordelen.
Groeten Harberink.
Hoe komt u op dat idee?
[quote=tijger1 schreef op zondag 1 feb 2015, 11:07][quote=harberink schreef op zondag 1 feb 2015, 01:13]Goedendag,
U als consument mag volgens de wet elk artikel terugbrengen binnen 7 dagen, mits het onbeschadigd en in de originele verpakking wordt geretourneerd. Dan moet u contant het geld terugkrijgen. Dit kunt u zelf het beste beoordelen.
Groeten Harberink.
Hoe komt u op dat idee?
Het is geen idee, het is een feit!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer