di
door dickgr Mar 15, 2014 om 20:04
Huishouden & energie

Laminaat

Wij hebben via Roobol een laminaatvloer gekocht. Deze vloer is door Roobol gelegd. De kopse kanten sluiten wel aan, maar er zit hoogte verschil in. Na de klacht gemeld te hebben kwamen de zelfde laminaatleggers kijken en constateerden en beaamde de klacht. "Meer oneffenheden dan goede aansluitingen".
Binnen 3 dagen kwam er een brief met de mededeling dat deze oneffenheden binnen de marge vielen. Einde verhaal.
Volgens mij kan dit niet.
Wie heeft hier een mening over ? Of wellicht de zelfde ervaring ?

783 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Mar 19, 2014 om 23:34
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

U zou dit ook kunnen voorleggen bij de Geschillencommissie wonen. Er kan dan iemand langskomen van de GC om naar de vloer te kijken. Later wordt er dan in een hoorzitting beslist of u een terechte klacht heeft.

klik HIER

Lees goed de brochure door, let op het klachtengeld en de klachtentermijn.

aurora1
door aurora1 - Mar 19, 2014 om 23:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ervaringen met Roobol, klik hier. Was te vinden via het zoekvakje bovenaan.

ho
door hout van hout - Mar 20, 2014 om 11:50
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Dick,
Elk laminaat merk heeft inderdaad een tolerantie, echter mag dit niet hinderlijk zijn, schade opleveren of versnelde slijtage veroorzaken.
Indien u twijfelt, kunt u in goed overleg met Roobol voorstellen om op kosten van ongelijk een onafhankelijk deskundige in te schakelen.
[Edit redactie: Promotie]

Succes

Mg. Benno

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Peteri
Peteri - Apr 24, 2024 om 11:24
Geldzaken & recht

Overschrijvingsfomulier fraude

Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer

Ma
MartinG010 - Mar 14, 2024 om 12:04
Computers & telefonie

Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezel

Ik heb inmiddels 4x iemand aan de deur gehad en 10x aan de telefoon van Ziggo/Vodaphone. Ze melden zich met de opmerking dat ze bellen om een afspraak te maken voor het aansluiten van glasvezel. Als je niet direct geinteresseerd bent, zeggen ze dat de wijk wordt omgezet naar glasvezel en dat je straks geen internet meer hebt als je hier geen gebruikt van maakt. Hierbij geven ze het idee dat dit Zi ... Lees meer

Sp
Sportfan1998 - Apr 24, 2024 om 07:51
Huishouden & energie

Onderbuurman haalt stroom eraf

Mijn onderbuurman haalt mijn stroom en warm water eraf omdat hij last heeft van mijn normale woongeluiden. Hij is mij echt aan het wegpesten. 2 dagen geleden heeft hij mij 12 uur zonder gelaten. Als ik aanklop doet hij niet open en de verhuurder wil niks doen en vindt dat ik dit zelf maar moet oplossen.  Alleen de onderbuurman heeft toegang tot de meterkast.
Wat kan ik doen en bij wie kan ... Lees meer