aa
door aad v.d.kruk Sep 30, 2014 om 15:24
Huishouden & energie

Laminaat te glad

na mijn laminaat schoon gemaakt te hebben o.a met laminaatreiniger is het nu veel te glad geworden moet uitkijken voor uitglijden kan ik hier mee wat doen om het wat troefer te maken?

19710 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 30, 2014 om 15:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo aad v.d.kruk,

Lees de suggestie die hier gegeven wordt.

Suc6

aurora1
door aurora1 - Sep 30, 2014 om 15:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees ook eens klik hier door.

komsja
door komsja - Sep 30, 2014 om 15:54
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@aad v.d.kruk
Neem aan dat uw laminaat vloer nog maar net klaar is en dat u na de boel schoon gemaakt te hebben erachter kwam dat het gelegde laminaat erg glad is.
Tja geachte a.kruk de meeste (niet allemaal) laminaat vloeren zijn glad en daar is opzich niet zoveel aan te doen maar om het uitglijden te beperken is het beter dat u zich niet alleen maar met sokken uw weg over het laminaat zoekt maar door slippers (of what ever) aan te trekken is het uitglijden niet meer aan de orde.