br
door brigitte04 Nov 5, 2014 om 15:29
Geldzaken & recht

Legio Lease Dexia, was is er nog mogelijk aan procederen om iets terug te zien van ons geld

bij het ordenen van financiele administratie kom ik onze 3 Lease polissen tegen, allen beeindigd, maar wat doet dit nog pijn. de polis op naam van mijn man hebben we begin 2012 afgekocht, verlies genomen van 2180 euro ( naast alle betaalde rente door de jaren heen) lees ik nu vandaag per ongeluk dat alle aktiviteiten per eind 2012 gestopt zijn en restschulden zijn kwijtgescholden! Dat willen wij ook wel! overzicht van de stortingen in Dexia bank:

febr 1998: Spaarleasen; [edit redactie]
180 maanden x 45 euro. na 60 maanden opzegbaar, in 2006 of 2007 overgenomen voor 2200 euro
4500 euro inleg rente kwijt.

mrt 2002: security plus effekt [edit redactie]
9600 euro vooruitbetaalde rente.
geen restschuld, inleg kwijt na looptijd 5 jaar (2007)

mrt 2002 4 = 10 effekt [edit redactie]
3278 euro ineens
vervolgens 72 maanden x 75 euro rente: 5400
restschuld 2180 euro (mrt 2012)
totaal verlies: 10800 euro.
Domgenoeg uit onwetendheid, onduidelijke communicatie en angst Dexia aanbod getekend...

totale verlies aan Dexia: 24900 euro!
En geen cent van teruggezien, geen enkel oplossing vanuit de boeven van de banken!
graag een adequate reactie wat wij nog kunnen doen om iets van ons zuurverdiende geld terug te zien. Wat zijn kansen, successen.
Hiernaast ook nog produkten bij Goodwood, teak hout, Spaarfonds (1998 afgesloten), Avero Achmea spaarplannen
Geen enkel plan uitgezonderd: te hoge kosten berekend, niet het beloofde rendement behaald, steeds maar weer afwachten wat je uiteindelijk voor je oude dag overhoudt..

3893 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 5, 2014 om 15:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt zich dan wel helemaal als melkkoe laten gebruiken door die instellingen.

De afgelopen jaren het nieuws niet gevolgd om u ergens bij aan te sluiten voir de procesvoering?

Kijk oo Google voor wat er nog over is om daar aan een gezamenlijke actie mee te doen.

br
door brigitte04 - Nov 5, 2014 om 16:01
5 Antwoorden / 1 Vragen

beste Tijger1, je hebt gelijk, we hebben onder een steen gelegen en de situatie ontkend, weggestopt en voor ons uitgeschoven. Hoewel ik natuurlijk vanmiddag eerst een aantal uren heb gegoogled, waar ik vooral ook tegenkom dat leaseproces, en allerlei andere instanties voor procesvoering ook lang niet altijd hebben gedaan of nog dien wat ze beloven, de resultaten blijven erg mager, bovendien kost ook dat alles geld.

tijger1
door tijger1 - Nov 5, 2014 om 16:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Voor Avero Achmea vond ik dit klik hier

Daar kunt u informeren of er nog iets te halen valt. Echt informatie inwinnen, niiets bij voorbaat tekenen.

Goodwood en teakhout zijn mijns inziens weggegooid geld.

Voor het Spaarfonds kunt u met de naam van de maatschappij op Google zoeken.

Dexia is volgens mij een afgedane zaak, maar misschien komt er hier wel een andere reactie.

br
door brigitte04 - Nov 5, 2014 om 17:35
5 Antwoorden / 1 Vragen

Dank Tijger1, heb me inmiddels bij sites ingelezen en aangemeld bij consumentenclaim, ook stuitingsbrieven gestuurd. maar juist door me kwestbaar op te stellen op een site als deze
krijg ik en de medelezer weer tips waar we mogelijk allen iets aan hebben.

woekerpolis.n woekerpolisproces.nl consumentenclaim.nl

dat hele Dexia verhaal is inderdaad waarschijnlijk gesloten verhaal...

tijger1
door tijger1 - Nov 5, 2014 om 18:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik wens u succes. Zal moeilijk worden.

ex
door exclamaat - Nov 24, 2014 om 10:00
10 Antwoorden / 0 Vragen

Laatst hoorde ik van een vereniging die hetzelfde probleem, als wij met Goodwood/ATF hebben, heeft gehad met een foute teambeheerder maar dan in Costa Rica. Zij hebben zich verenigd en hebben zelf het beheer ter hand genomen. www.teakopstand.nl
Iets voor ons?
!Exclamaat! (lid van www.VTPteak.nl )

Cookies
door Cookies - Nov 24, 2014 om 10:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@exclamaat: Kap eens met dat spammen van je!