op
door opahans Dec 15, 2014 om 13:09
Huishouden & energie

Lekkage donzen jack

Ik heb mijn donzen jack met een speciaal wasmiddel volgens de voorschriften gewassen, en nu lekt de regen door de stiknaden!
Is hier nog wat aan te doen?

491 3 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 15, 2014 om 13:14
16827 Antwoorden / 202 Vragen

(Opnieuw) Inspuiten met een vochtwerend middel. Dat middel is door het wassen verdwenen.

tenormin
door tenormin - Dec 15, 2014 om 14:21
16823 Antwoorden / 108 Vragen

leest u hier . En zoekt u dan bij Grangers down cleaner, speciaal voor dons. Hoop dat ik het mag doorgeven van de redactie omdat het een commerciële site is, maar anders kan ik niet uitleggen wat ik bedoel (dat dit spul hartstikke goed werkt n.l., uit ondervinding) met mijn donzen jack.

aurora1
door aurora1 - Dec 15, 2014 om 17:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk anders eens in kampeerwinkels e.d. of lees klik hier.