ko
door koen39 Sep 26, 2015 om 16:05
Geldzaken & recht

Lening die als een strop om mijn nek zit

Hallo ik heb zo'n 16 jaar geleden een lening af moeten sluiten met daaraan vast een aandelen lease pakket.
Nu is het zo dat de aandelen gewoon allemaal weg zijn en ik nog met een lening zit van bijna 23000 euro waar ik 230 euro per maand aan rente aan betaal en ik er nooit van af kom want mijn inkomsten zijn zodanig laag dat ik niets extra's kan aflossen
Ik zou graag willen vragen of er mogelijkheden zijn om het af te kopen met een lager bedrag of dat er zodanig rente verlaagd word dat er automatisch afgelost word.
De looptijd hebben ze op 999 maanden staan dus ik hang er aan vast en had dat toen niet begrepen zo want ik zou in max 10 jaar zelfs geld overhouden zeiden ze van de aandelening.
Ik ben sinds kort gescheiden en zit in de wao en hoop dat er iemand kan helpen.
Gr koen

1723 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 26, 2015 om 16:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Blijkbaar hebt u zich nog nooit asngesloten bij ern belangenvereniging om die molensteen van uw nek te halen.

Kijk eens hier of zij u verder kunnen helpen.

http://www.platformaandelenlease.nl

edrick3
door edrick3 - Sep 26, 2015 om 16:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.... ik heb zo'n 16 jaar geleden een lening af moeten sluiten met daaraan vast een aandelen lease pakket.......
Moeten afsluiten? Dat is natuurlijk eigen keus geweest.

Over welke 'firma' gaat het hier? DSB?

Dat is nu een 'wurgcontract' geworden.
Informeer eens bij het juridisch loket: klik

Voor de link van tijger1: klik

Suc6

ko
door koen39 - Sep 26, 2015 om 16:40
1 Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat over ribank toen die tijd en nu defam

edrick3
door edrick3 - Sep 26, 2015 om 17:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

DEFAM is een specialist in verantwoord lenen en is zeer zorgvuldig bij het verstrekken van kredieten. Hierdoor kunt u erop vertrouwen dat zij een lening verstrekken die past bij uw financiële situatie. DEFAM B.V. is één van de grootste financieringsmaatschappijen van Nederland en 100% dochter van ABN AMRO.

Defam is lid van de Vereniging van Financieringsondernemingen in Nederland (VFN), staat onder toezicht van de Autoriteit Financiële Markten en beschikt over een vergunning om consumptief krediet te mogen aanbieden.

Zo staat het op de site van NederlandLeent.

Al eens contact met ze gehad gezien bovenstaande vetgedrukte? Dat loopt via je tussenpersoon naar ik aanneem en dat is welke instantie?
Het komt nu over alsof je een woekerlening hebt.

Ribank stelt het ook al mooi voor:
Bij Ribank vinden we dat een lening moet passen als een comfortabele jas.
Daarom nemen wij uw persoonlijke voorkeuren, mogelijkheden en omstandigheden altijd mee in ons advies.

edrick3
door edrick3 - Sep 27, 2015 om 11:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@koen39,

Het beste lijkt me om eens contact op te nemen met de Gemeente en te vragen of ze je kunnen helpen: Schuldhulpverlening.
Lees eens hier.

Suc6

door 1953 - Sep 27, 2015 om 12:36
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Mogelijk via de WSPN de oplossing?

Schuldhulpverlening via de gemeentelijke kredietbank van uw gemeente, daar zijn wel de nodige voorwaarden aan verbonden.

edrick3
door edrick3 - Oct 11, 2015 om 09:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@henryclark,

Beetje reclame maken voor je toko? Dat is op deze site niet de bedoeling!
Mag toch hopen dat TS hier niet in trapt.

Cookies
door Cookies - Oct 11, 2015 om 11:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=ron530 schreef op zondag 11 okt 2015, 10:16]

De google vertaalmachine is nog steeds niet up to date meneer Henry Clark. Wat spam verspreiden betreft bent u zeer amateuristisch bezig.

Erg handig van je om die spam reactie ook nog eens te quoten!

Cookies
door Cookies - Oct 11, 2015 om 11:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

OT @ron53: Mein33 wacht nog op je antwoord in dit topic KLIK