ac
door acerc Apr 22, 2012 om 13:08
Vakantie & reizen

Leuke camping in Frankrijk Ardèche

Ik ben op zoek naar een leuke camping in Frankrijk. Graag in de Ardèche. Camping moet in of vlakbij een leuk stad liggen, waar je leuk kunt winkelen en je boodschappen kunt doen. In de buurt leuke grote steden met veel winkelen en leuke dingen om te doen, zoals kanoën en wandelen. Een mooie natuur zal ook leuk zijn. De camping zelf moet veel schaduw hebben en niet al te druk zijn. Verder natuurlijk schoon en fris sanitair. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Wel veel dingen waaraan de camping moet voldoen, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen die zelf ergens is geweest en de camping in deze punten herkent.

4515 5 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Apr 22, 2012 om 13:53
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Als u uw vraag Googled krijgt u behoorlijk leuke en aantrekkelijke campings te zien. Zelf alleen maar fantastische ervaring in de VAR, camping Le Grand Calme, niet eens zo ver want we bezochten van daaruit vaak de Ardèche. Succes met uw zoektocht.

pino123
door pino123 - Apr 22, 2012 om 14:06
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Kijk ook eens goed rond op www.zoover.nl, handige recensies etc.

grindweg
door grindweg - Apr 22, 2012 om 15:40
2308 Antwoorden / 28 Vragen

kijk op het camperforum.

jo
door jorisw - Apr 22, 2012 om 17:13
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Een paar jaar terug ben ik op Les Charmilles geweest. Vanaf de camping zijn diverse steden zoals Aubenas en Montelimar binnen een half uurtje te bereiken. Ook de bekende Gorges de l'Ardeche zijn niet zo ver van de camping.

Wel veel Nederlanders, de camping is dan ook van Nederlandse eigenaars. Aan de andere kant, de hele Ardeche is bijna Nederlands in de zomer....

he
door henkmeijers - Nov 1, 2012 om 13:30
1 Antwoorden / 0 Vragen

Op het overzicht Campings Ardeche staan een paar hele leuke Ardeche campings. Zelf vind ik La Bastide en Ardeche een prima camping!