to
door tonnie1212 Aug 18, 2014 om 14:02
Auto & vervoer

LIGHINTHEBOX

Ik wil graag 2 bikini's retour sturen naar LIGHTINTHEBOX,
heb wel een RM nummer ontvangen, naar verschillen mails.
Nu ben ik bang als ik het retour stuur, dat ik en mijn artikelen ( 38,00) kwijt ben en retourkosten ( ??)moet betalen en ik heb ook invoerrechten moeten betalen (20,00).
Is het verstandig om dit retour te sturen of is het beter om mijn verlies te nemen en te proberen om ze zelf te verkopen.
Wat is jullie ervaring met het retour krijgen van je geld.

674 8 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Aug 18, 2014 om 14:16
11531 Antwoorden / 51 Vragen

Wat is jullie ervaring met het retour krijgen van je geld. en LIGHTINTHEBOX, Tja, je weet dat je besteld in verweggistan en dat er invoerrechten moet betalen. Dus je neemt al risico's als je er besteld. Of je die invoerrechten terug krijgt waag ik te betwijfelen, ik denk het niet. Adviesje? Koop je bikini gewoon in een winkel in NL of een betrouwbare webshop.

to
door tonnie1212 - Aug 18, 2014 om 14:39
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op maandag 18 aug 2014, 14:16]Wat is jullie ervaring met het retour krijgen van je geld. en LIGHTINTHEBOX, Tja, je weet dat je besteld in verweggistan en dat er invoerrechten moet betalen. Dus je neemt al risico's als je er besteld. Of je die invoerrechten terug krijgt waag ik te betwijfelen, ik denk het niet. Adviesje? Koop je bikini gewoon in een winkel in NL of een betrouwbare webshop.

mahadma
door mahadma - Aug 18, 2014 om 14:42
11531 Antwoorden / 51 Vragen

Als je wilt reageren:

je hoeft niet persé te QUOTEN, maar je kunt direct in vak onder Reageren je tekst invoeren en verzenden via de rechter toets Reageer onderaan.

ekiem
door ekiem - Aug 18, 2014 om 15:18
676 Antwoorden / 100 Vragen

Je kunt naar je invoerrechten fluiten, oftewel, die ben je gewoom kwijt.

Persoonlijk zou ik gewoon die bikini's proberen te verkopen, desnoods via marktplaats, gewoon het hele verhaal erbij vertellen, dat ze nieuw zijn, nooit gedragen, enz
Dan leid je de minste schade want terug sturen en wachten op je geld kost een hoop gedoe, daarbij is het nog maar de vraag of je ook inderdaad je geld terug krijgt.

Ekiem

tenormin
door tenormin - Aug 18, 2014 om 15:22
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@tonnie1212, zou ze inderdaad maar te koop aanbieden. Beetje jammer dat het 'seizoen' hier voorbij is, maar goed, er gaan nog voldoende mensen op vakantie. Succes ermee. Lightinthebox is hier ook al voorbij gekomen, dus terugsturen = dubbel geld kwijt.

edrick3
door edrick3 - Aug 18, 2014 om 15:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo tonnie1212,

Is het verstandig om dit retour te sturen
Nee.
of is het beter om mijn verlies te nemen en te proberen om ze zelf te verkopen.
Ja.

Suc6

Cookies
door Cookies - Aug 18, 2014 om 15:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tonnie1212 schreef op maandag 18 aug 2014, 14:02]Wat is jullie ervaring met het retour krijgen van je geld.

Ik krijg altijd netjes mijn geld terug, maar ja, ik koop dan ook niet bij Lightinthebox.:-) Lekker op MP zetten.

gerdamarijke
door gerdamarijke - Aug 18, 2014 om 16:35
330 Antwoorden / 15 Vragen

Betaalde invoerrechten kunt u via de transporteur van de aan u geleverde zending terugvragen ovv het vrachtbriefnummer van die zending. Bewijs van terugsturen erbij doen. Maar of terugsturen van de spullen handig is?? U maakt kosten voor de retourzending en u stuurt uw spullen terug.........gaat het mis bent u alles kwijt.