ba
door bassie038 Oct 7, 2007 om 12:11
Geldzaken & recht

Lindorff voorheen Transfair

Wie heeft ook problemen met Lindorff? Waarom geen top 10 lijst van de allerslechte incassobedrijven van nederland?

3052 10 Rapporteer

labswans
door labswans - Oct 7, 2007 om 12:22
1918 Antwoorden / 10 Vragen

dat u problemen heeft met vodafone is het bedrijf wat u aanschrijft niet opeens slecht.

Zij doen ook maar waarvoor men ingehuurd is. U de rekening presenteren.

Dat is de taak van hen en dat doen ze goed zonder blikken en blozen.

groetjes met afbetalen , labswans

johanpc
door johanpc - Oct 7, 2007 om 12:25
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Je hebt een probleem met vodafoon en die hebben die vorderi9ng uithanden gegeven aan een incassoburo daar heeft Lindorff geen schuld aan.

astoria
door astoria - Oct 7, 2007 om 12:28
362 Antwoorden / 55 Vragen

Hallo .Lindorff is sinds 1996 actief lid van de NVI (Nederlandse Vereniging van Incasso-ondernemingen). en verwierf als een van de eerste incasso-ondernemingen het incasso-keurmerk. dus wat is er mis mee?.

astoria
door astoria - Oct 7, 2007 om 12:39
362 Antwoorden / 55 Vragen

Hoi Bassie ,Ik denk dat het probleem is ontstaan o.a. doot het slecht funktioneren van Transfair.TROS Radar :: Bekijk onderwerp - Transfair op de site van Tros zijn nog meer {gedupeerden) .Klikken op Link . Misschien is er een regeling te treffen .Deel betaling van de schuld? succes

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 7, 2007 om 15:20
16842 Antwoorden / 202 Vragen

bassie38@ ik zie ook dat u een aantal verschillende vragen stelt maar wel over het zelfde. Dat kunt u dan beter bij de eerste vraag doen als reactie op een antwoord.

Met alle erspect maar deze vraag is weinig zinvol. Een incassobedrijf neemt een vordering over van in dit geval Vodafone. Vodafone zal een goede reden hebben gehad om dat te doen. heeft Vodafone naar uw nening geen goede reden, dan dient u bezwaar te maken en indien daar geen gevolg aan wordt gegeven de dagvaarding afwachten en bij de kantonrechter alsdan uw bezwaren kenbaar maken. Het is bij incassobureau's niet ongebruikelijk dat ze erg intimiderend zijn en helaas voor u, dat mag allemaal.

lindorff
door lindorff - Oct 26, 2008 om 10:13
3 Antwoorden / 0 Vragen

Goedendag Bassie 038,

Indien u vragen of opmerkingen heeft met betrekking tot een vordering van Lindorff, kunt u contact opnemen met mij. Indien u een e-mail stuurt aan mevrouwbosch@lindorff.nl zal ik u zo spoedig mogelijk voorzien van een terugkoppeling.

Met vriendelijke groet, mevr. Bosch, Lindorff B.V.

www.lindorff.nl

kroonmeester
door kroonmeester - Oct 26, 2008 om 10:38
457 Antwoorden / 45 Vragen

Zie ik hier een vorm van 'zoete broodjes bakken door ... van ...' in? Mevrouw B. is wel erg fanatiek bezig in haar vrije tijd! Meestal is het een ingehuurd persoon die dat soort (ongefundeerde) kreten uit voor/namens ...

Dit antwoord staat bij 'vraag en antwoord':

"Goedendag Bassie 038,

Indien u vragen of opmerkingen heeft met betrekking tot een vordering van Lindorff, kunt u contact opnemen met mij. Indien u een e-mail stuurt aan mevrouwbosch@lindorff.nl zal ik u zo spoedig mogelijk voorzien van een terugkoppeling.

Met vriendelijke groet, mevr. Bosch, Lindorff B.V.

www.lindorff.nl"

Nu zal mevrouw B. wel weer op mij af gaan reageren van stemmingmakerij o.i.d.?

Dit staat ook op het forum  trefwoord: 'Lindorff'

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 26, 2008 om 12:11
16842 Antwoorden / 202 Vragen

beste meesterbever, ik kan uw antwoord/reactie in het geheel niet plaatsen. Hier is een aanbod gedaan tot overleg en het is aan bassie xxx om daar op in tegaan. Uw waardeoordeel lijkt mij in deze ongepast en zou eerst aan de orde kunnen zijn, als ondanks het aanbod er toch niet naar genoegen wordt afgewikkeld.

En dat is iets waarvan we van bassie wel nader zullen horen lijkt mij.

kroonmeester
door kroonmeester - Oct 27, 2008 om 00:49
457 Antwoorden / 45 Vragen

Beste GerritAltena.

Mevrouw B. van het bedrijf L. heeft vaak gereageerd op de klachten omtrent de firma L.

Ik heb dan ook nog nooit positieve berichten van 'gedupeerden' op het vraag en antwoord noch de fora gezien, dat mevrouw B. ook daadwerkelijk de situaties heeft opgelost.

Er bestaan ook mensen, onder een fictieve naam, die worden ingehuurd door het bedrijf om 'onzin' te antwoorden, ook al is de waarheid nog zo duidelijk. Vorige week was nog een 'fictieve medewerkster' op afstand die uit de school klapte, die het niet meer kon verkroppen om die onzin c.q. leugens te beantwoorden.

Ik bedoel dan ook daarmee dat mevrouw B. zich nadrukkelijk op deze vraag & antwoord en fora zich opdrong als probleemoplosser van firma L.

nb
door nbw - Oct 27, 2008 om 01:45
521 Antwoorden / 24 Vragen

Het probleem in deze is dat je compleet machteloos bent als je het niet eens bent met het eigenlijke bedrijf. Vaak moet je het als klant doen met een ingehuurd commercieel callcentrum die middels voorgekauwde protocollen werkt waarbij afwijking, betrokkenheid of menselijkheid niet mogelijk is.

Moet je betalen dan werkt het systeem wel en heb je zomaar een incassobedrijf op je nek. En deze bluft met dreigende taal 99 van de 100 keer de onwetende consument tot betalen. Terwijl incassoburo's wettelijk gezien niets meer kunnen doen dan manen. Er is altijd een gerechtelijke uitspraak nodig en je hebt als "schuldenaar" altijd recht op repliek bij de rechtbank.

Tot slot vind ook dat iedereen zijn rekeningen moet betalen, desnoods via incassoburo's. Maar dan wel volgens de geldende wetten. Want het machtsmisbruik is groot en lonend.