frenja
door frenja Oct 30, 2014 om 14:57
Computers & telefonie

Link

Ik heb een laptop met Windows 8.1, waarom werken de links niet als ik ze aanklik. Er blijft een rondje draaien, maar dat duurt lang en dan krijg ik nog niets te zien. Dat is bij elke site die ik open. B.v.b. dank.

580 8 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Oct 30, 2014 om 15:04
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Slechte verbinding met internet?
Als ik het ook wel eens heb dan druk ik op afmelden en log op nieuw met mijn naam in en dan is het over, wacht dan wel eerst op dat de harddisk led uit is.

kanty
door kanty - Oct 30, 2014 om 15:29
284 Antwoorden / 69 Vragen

Hahaha heel herkenbaar. dat akelige blauwe rondje toch ook hé. Ik lift even mee met je vraag.
Vr gr Kanty.

edrick3
door edrick3 - Oct 30, 2014 om 15:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo frenja,

Even voor de duidelijkheid: wat bedoel je met 'links'?
Bv. als er in een antwoord op dit forum 'klik hier' staat?
Of kun je helemaal niet op een website komen?
Werkt je internetverbinding wel?
Welke browser gebruik je? Zou deze eens resetten.
Bv.:
Google Chrome Resetten

Voordat u Google Chrome gaat resetten kunt u altijd even handmatig een systeemherstelpunt van Windows aanmaken, op deze manier kunt u altijd eenvoudig terugkeren naar de situatie hoe deze was voor het herstellen van de browserinstellingen van Google Chrome.

Open Google Chrome en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
Kies in het menu voor de optie Instellingen.
Scroll nu helemaal naar onderen en klik vervolgens op de optie Geavanceerde instellingen weergeven.
Klik vervolgens op de knop browserinstellingen herstellen.
U krijgt nu een waarschuwingsvenster te zien zoals op de bovenstaande afbeelding.
Wanneer u geen gegevens wilt versturen naar Google haalt u het vinkje weg bij de optie om Google Chrome beter te maken.
Klik vervolgens op de knop Herstellen.
Vervolgens herstart u Google Chrome en zal deze geheel naar de beginwaarden hersteld zijn.
(Bron:computeridee-totaal)

Suc6

frenja
door frenja - Oct 30, 2014 om 22:45
44 Antwoorden / 13 Vragen

Ik kan wel alle sites openen, maar als ik ergens op klik gebeurt het. Ook op deze site als er staat "klik hier" gebeurt er niets. Dit is al van het begin sinds ik deze laptop heb. Ongeveer een half jaar. Vroeger met XP had ik er geen last van, maar toen had ik nog Internet Explorer en nu Google Chrome.

frenja
door frenja - Oct 30, 2014 om 22:56
44 Antwoorden / 13 Vragen

Ik heb deze brief doorgestuurd naar mijn Hotmail adres en daar werkt het wel goed. Daar werkt het met Internet Explorer. Moet ik nu Google Chrome verwijderen?

valerius-2
door valerius-2 - Oct 31, 2014 om 00:26
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=frenja schreef op donderdag 30 okt 2014, 22:56]Ik heb deze brief doorgestuurd naar mijn Hotmail adres en daar werkt het wel goed. Daar werkt het met Internet Explorer. Moet ik nu Google Chrome verwijderen?Verwijderen hoef niet Als op configuratie scherm klik kan kiezen welke u wilt gebruiken

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 31, 2014 om 07:57
7182 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Frenja,
Google Chrome als standaardbrowser instellen?
Vr. gr.

edrick3
door edrick3 - Oct 31, 2014 om 10:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=frenja schreef op donderdag 30 okt 2014, 22:45]Ik kan wel alle sites openen, maar als ik ergens op klik gebeurt het. Ook op deze site als er staat "klik hier" gebeurt er niets. Dit is al van het begin sinds ik deze laptop heb. Ongeveer een half jaar. Vroeger met XP had ik er geen last van, maar toen had ik nog Internet Explorer en nu Google Chrome.

Resetten geprobeerd zoals eerder aangegeven?
(Trouwens wel een beetje raar om al een half jaar 'aan te modderen' ipv terug naar de winkel te gaan.)

Je kunt ook van IE je standaardbrowser maken:

Hoe maak ik van Internet Explorer mijn standaardbrowser?

Internet Explorer is een app die met Windows op uw pc is geïnstalleerd. Als u een andere browser als uw standaardbrowser instelt, worden koppelingen niet automatisch in Internet Explorer geopend en kunt u alleen Internet Explorer voor het bureaublad gebruiken.
Van Internet Explorer uw standaardbrowser maken

Veeg vanaf de rechter rand van het scherm en tik op Zoeken.
Als u met een muis werkt, wijst u de rechterbenedenhoek van het scherm aan, beweegt u de muisaanwijzer naar boven en klikt u op Zoeken.

Typ Standaardprogramma's en tik of klik op Standaardprogramma's.

Tik of klik op Uw standaardprogramma's instellen.

Selecteer Internet Explorer in de lijst met programma's.

Tik of klik op Dit programma als standaard instellen en tik of klik op OK.

Mogelijk moet u Internet Explorer nu opnieuw aan het startscherm vastmaken als u het programma eenmaal als uw standaardbrowser hebt ingesteld.
(Bron:MS)

Suc6