kriekra
door kriekra Aug 2, 2015 om 16:37
Computers & telefonie

Link naar e-mail adres

Ik ben eraan gewend dat wanneer ik in een website op een e-mail adres klik, er automatisch een nieuw e-mail bericht wordt geopend met als ontvanger het betreffende e-mail adres. Echter sinds ik een nieuwe laptop heb met Windows 8 en Outlook 2013 gebeurt dit niet meer. Ik wil dit graag instellen, maar hoe doe je dat? Alvast bedankt voor de reacties.

2190 3 Rapporteer

ho
door hopetobehelping - Aug 2, 2015 om 17:10
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste kriekra,

heeft u Outlook 2013 als uw 'default' mail programma ingesteld ?
U zou het volgende kunnen proberen (hoop dat het Engels geen probleem is):

Control Panel-> Programs-> Default Programs-> Set your default programs-> select Outlook (desktop)-> Either use “Set this program as default” to assign Outlook all the defaults it can have or use “Choose defaults for this program” to manually select the MAILTO protocol. (link)

kriekra
door kriekra - Aug 2, 2015 om 17:35
204 Antwoorden / 64 Vragen

Beste hopetobehelping,

Het is gelukt, dank je wel voor de hulp en nog een fijn weekend!

ho
door hopetobehelping - Aug 2, 2015 om 17:50
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste krieka,

fijn om te horen dat het gelukt is.
Dank u wel voor het terugmelden en u ook nog een heel fijn weekend.