Loewe TV
Ik heb gisteren de allernieuwste TV van Loewe Connect gekocht nadat de verkoper ons verzekerde, dat dit toestel geen enkel probleem zou hebben met de provider Ziggo, dat er netflix op gekeken kon worden zonder tussenkastje, dat hij geleverd kon worden in de kleur zilver en dat het beeld het meest scherpe was die er te kopen was namelijk uhdh. Ik moest vooruit betalen en de volgende dag is de TV opgehangen en geinstalleerd. Direct bleek al, dat de kleur van de TV zwart met grijs was. Ook is de TV niet goed aan de muurbeugel gehangen en tijdens het installeren constateerde de monteur al dat er via deze TV geen netflix gekeken kon worden en dat er wel degelijk problemen zouden komen met de provider Ziggo. Ik heb de TV in de winkel gezien in een andere kleur en achteraf blijkt, dat de verkoper een demo afspeelde op de TV om zo te laten zien hoe scherp het beeld was. Nu met de tv zenders is het beeld helemaal niet zo scherp. Ik ben direct met de winkelier gaan bellen en heb gezegd, dat hij mij verkeerde informatie over de TV heeft gegeven, wat hij ook toegeeft. Ik kan de TV op laten halen maar krijg geen geld terug, wel een tegoedbon. Deze winkel heeft ook een webshop, en als ik deze tv via hun webshop had gekocht, dat zou ik wel geld terugkrijgen. Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen want ze komen de TV morgen weer ophalen. Ik heb dus een TV gekocht die niet voldoet aan de verwachtingen die de verkoper ons vertelde.
Ja wat moet men daar nu aan gaan doen? U heeft een keuze gemaakt op voorlichting van de verkoper. Maar u kan er veel aan doen dat wordt iets op een lange adem, als u dit werkelijk gelijk wil krijgen dan zal hier wel met goede bewijzen moeten komen om dat via de rechtspraat op te willen lossen. U heeft een miskoop gedaan maar u zult dus via de rechter dit verder moeten regelen.
Netflix op een LOEWE? Knappe verkoper.
En ja er wordt in een winkel altijd een demo op maximale scherpte gedraaid. (Neem aan dat dit gewoon FULL HD 1080P is) Maar deze scherpte kan je thuis ook gewoon behalen hoor. Dat ligt niet aan de tv maar aan je provider.
Het is inmiddels heel goed opgelost door de winkelier. Deze gaf ons gelijk, hij had ook schoon genoeg van alle klachten over de Loewe TV en nu hebben we een andere TV voor de helft van het geld en het restant van 1500 hebben we terug gekregen. Het ging om bijna 3000 euro dus een goede service vind ik. Een pluim voor Swaak te Leiden!
Carla1959.
Mijn zoon heeft sinds 3 jaar ook een TV via Ziggo.
Zoals je weet is dat Ziggo nu sinds een maand samen met UPC werkt.
Mijn zoon ontving een brief van Ziggo/UPC dat zijn TV opnieuw geinstalleerd moet worden. Later lazen op ons eigen TV op TV WEST dat het beeld van Ziggo de eerste 3 maanden van 2015 zwart/wit en niet in kleur is te zien. Over netflix weet ik dat het pas in de lucht is. Misschien dat je later wel kan ontvangen.
Ik hoop dat je hiermee iets wijzer is geworden.
Succes verder.
Steenbok1
Nou, steenbok, je hebt de klok horen luiden enz. De 1e maanden op zwart-wit, hoe kom je er bij? Nog maar eens het nieuws hierover lezen.
Bedoelt u dit bericht? Met digitale ontvangst moeten de frequenties opnieuw worden ingesteld voor degenen die aan de beurt zijn en van wie de tv dan "op zwart" gaat. Dit heeft niets met de gestelde vraag van doen. Die gaat over wat de Loewe tv voor mogelijkheden had en dat dat wat in de winkel erover verteld was niet klopte met de realiteit.
[quote=carla1959 schreef op vrijdag 9 jan 2015, 12:37]Het is inmiddels heel goed opgelost door de winkelier. Deze gaf ons gelijk, hij had ook schoon genoeg van alle klachten over de Loewe TV en nu hebben we een andere TV voor de helft van het geld en het restant van 1500 hebben we terug gekregen. Het ging om bijna 3000 euro dus een goede service vind ik. Een pluim voor Swaak te Leiden!
Hoezo een pluim? Ondanks de vele klachten smeert hij je een loewe tv aan en ten 2e heeft hij je helemaal verkeerd geïnformeerd. Dan heb je gewoon recht op geld terug.
Dat de beelden op welke TV dan ook in de winkel bijna altijd mooier zijn dan de reguliere TV-uitzendingen thuis komt inderdaad doordat voor demonstratiedoeleinden speciaal de mooiste films worden gemaakt door de fabrikanten. Knalrood, diepblauw, grasgroen etc. echt optimaal. Heel anders dan bijv. de Tour de France in een regenbui.
Maar is dat niet met veel dingen zo... kijk eens in een folder met kleding; allemaal maatjes 36 met leuke snoetjes en toch is dat jurkje verkrijgbaar tot en met maat 60. Je kunt bestellen wat je wilt, maar het effect uit de folder bereik je niet wanneer je maat 60 hebt. Nee, ik spreek niet uit ervaring!
En iedereen kent toch de brochures van campings of verre vakantiereizen... alle appartementen hebben zeezicht (en mooi weer) en de zwembaden zijn heel groot, schoon en rustig.... .tja.
Succes met je nieuwe TV toestel... went vanzelf en ja, ook wij moeten over van Ziggo naar UPC.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kan ISP Tweak het contract ontbinden met berekening in eigen voordeel?
Beste Kassa,
nu al een aantal jaar heb ik een internet glasvezel abonnement bij Tweak.
Nu Tweak is overgenomen door Odido kreeg ik een email dat Tweak mijn abonnementscontract wil ontbinden en mezelf bij Odido moet aanmelden.
Het betreft een abonnementsvorm welke ik per jaar betaal (gezien het voordeel van 10 euro per maand).
In de afwikkeling wil Tweak mij nu met terugwe
...
Lees meer
Schuursponsjes en micro-plastic
Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer
Gewoon energie schandalig
Nadat ik op 14 februari 2024 telefonisch was benaderd heb ik 16 februari per mail en herroepingsformulier laten weten dat ik geen gebruik maak van hun aanbod. Op 16-02 ontving ik een mail om 09.14 uur, Je hebt het herroepingsformulier van Gewoon Energie ingevuld. Als je binnen de bedenktermijn het formulier hebt ingezonden kunnen wij gewoon altijd je annulering verwerken zonder gedoe. We ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer