bo
door boembaloe Sep 15, 2014 om 15:26
Computers & telefonie

Loterij

Is Eurpean Lottery club oplichting?
Ik heb er aan mee gedaan,via de bank heb ik het bedrag terug laten storten omdat ik m'n twijfels had.
Op internet er veel over gelezen.

Adres van de loterij is Postfach 217 9014 St Gallen Sweiz.
Telefonisch contact heb ik gehad en heb me gelijk uit geschreven.
Krijg ik hier nog problemen mee omdat ik het bedrag heb terug laten boeken?

727 14 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 15, 2014 om 15:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo boembaloe,

.....European Lottery club oplichting?....
Tja.

Kijk eens hier.

bo
door boembaloe - Sep 15, 2014 om 15:45
11 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 15 sep 2014, 15:39]Hallo boembaloe,

.....European Lottery club oplichting?....
Tja.

Kijk eens hier.

bo
door boembaloe - Sep 15, 2014 om 15:48
11 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 15 sep 2014, 15:39]Hallo boembaloe,

.....European Lottery club oplichting?....
Tja.

Kijk eens hier.

Ik had het al gelezen op internet,toch bedankt.
Had jij er ervaringen mee?

mahadma
door mahadma - Sep 15, 2014 om 15:53
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Krijg ik hier nog problemen mee omdat ik het bedrag heb terug laten boeken?

Loterijen kun je niet storneren. Wel kan je het rekeningnummer selectief laten blokkeren, bel je bank.

bo
door boembaloe - Sep 15, 2014 om 15:57
11 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=mahadma schreef op maandag 15 sep 2014, 15:53]Krijg ik hier nog problemen mee omdat ik het bedrag heb terug laten boeken?

Loterijen kun je niet storneren. Wel kan je het rekeningnummer selectief laten blokkeren, bel je bank.

bo
door boembaloe - Sep 15, 2014 om 15:58
11 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=mahadma schreef op maandag 15 sep 2014, 15:53]Krijg ik hier nog problemen mee omdat ik het bedrag heb terug laten boeken?

Loterijen kun je niet storneren. Wel kan je het rekeningnummer selectief laten blokkeren, bel je bank.

Heb ik al gedaan,bedankt

diumenge
door diumenge - Sep 15, 2014 om 16:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als het je daadwerkelijk gelukt is om het bedrag terug te laten storten door de bank, ja dan kan je wel problemen verwachten.

bo
door boembaloe - Sep 15, 2014 om 16:25
11 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 15 sep 2014, 16:19]Als het je daadwerkelijk gelukt is om het bedrag terug te laten storten door de bank, ja dan kan je wel problemen verwachten.

bo
door boembaloe - Sep 15, 2014 om 16:27
11 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 15 sep 2014, 16:19]Als het je daadwerkelijk gelukt is om het bedrag terug te laten storten door de bank, ja dan kan je wel problemen verwachten.

Ok al krijg ik 25,50 niet terug is dan maar pech.
rekeningnummer van hun heb ik laten blokkeren en ik heb per direct opgezegd

costnix
door costnix - Sep 16, 2014 om 11:37
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Houdt uw bankafschriften in de gaten. Had kan zijn, dat er toch nog geld van uw rekening voor deze loterij via een andere rekening!

bo
door boembaloe - Sep 16, 2014 om 12:33
11 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=costnix schreef op dinsdag 16 sep 2014, 11:37]Houdt uw bankafschriften in de gaten. Had kan zijn, dat er toch nog geld van uw rekening voor deze loterij via een andere rekening!

bo
door boembaloe - Sep 16, 2014 om 12:34
11 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=costnix schreef op dinsdag 16 sep 2014, 11:37]Houdt uw bankafschriften in de gaten. Had kan zijn, dat er toch nog geld van uw rekening voor deze loterij via een andere rekening![/quote

Die hou ik wel in de gaten

edrick3
door edrick3 - Sep 16, 2014 om 12:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@boembaloe,

Je hoeft niet steeds 2x te quoten.
Je kunt gewoon in het grijze veld hieronder onder Reageer je reactie typen.
Wil je na een quote reageren zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter en typ je reactie.

Met vr.gr.

bo
door boembaloe - Sep 16, 2014 om 15:00
11 Antwoorden / 2 Vragen

Hahaha ,ik zie nu pas dat het hier moet.
Ik had iets verder door moeten scrollen,bedankr edrick3