li
door liselotte00 Aug 19, 2015 om 20:14
Geldzaken & recht

Loterij verlies voorwaarden te vertrouwen?

ik heb al een de inleg betaald krijg ik dit mailtje is het te vertrouwen?
Geachte heer/ mevrouw
Enige tijd geleden hebben wij u een tweede herinnering e-mail gestuurd over de zaak tegen de Staatsloterij. Hierop hebben wij van u nog steeds geen reactie gehad. Uw kans op een vergoeding van de door u geleden schade komt nu echt in gevaar.
Wilt u wel kans op een vergoeding maken? Controleer vandaag nog uw gegevens en beantwoord tevens een paar vragen. Uw reactie is voor u dus van zeer groot belang! Klik op de volgende link om naar de vragen te gaan:

voorwaarden
Loterijverlies : Stichting Loterijverlies.nl en Loterijverlies.nl B.V. statutair gevestigd te Heerhugowaard aan de Jan Duikerweg 5, 1703DH te
Heerhugowaard en geregistreerd bij de KvK te Alkmaar onder nummer 37142876 respectievelijk 37141868. Stichting Loterijverlies en
Loterijverlies.nl B.V. zijn feitelijk gevestigd aan: Frances House, Sir William Place, St. Peter Port, Guernsey GY1 4EU
Cliënt : degene die een overeenkomst met Loterijverlies aangaat, waarbij deze algemene voorwaarden van toepassing worden verklaard.
Zaak : procedure tegen de Staatsloterij in verband met onder meer hetgeen als aan de orde gesteld in de BW 3:305a actie (Hoge Raad, 30
januari 2015, zaaknummer: 13/04238) vanwege misleiding omtrent onder meer het prijzenpakket in de periode 2000 tot 2008 en de
Koninginnedagloterij 2008. Doel van de procedure is het bewerkstelligen van een schadevergoeding in de vorm van geld dan wel
nader overeen te komen soort schadevergoeding. Uitgangspunt is cliënt datgene te doen toekomen waar hij/ zij redelijkerwijs recht op
heeft.
Staatsloterij : de Stichting Exploitatie Nederlandse Staatsloterij.
Voorwaarden : De Voorwaarden Loterijverlies, versie 24 juli 2015
A Algemeen
1. Alle Opdrachten worden uitsluitend aanvaard en uitgevoerd door LOTERIJVERLIES dan wel de onder haar vallende entiteiten onder de uitdrukkelijke
toepasselijkheid van deze Voorwaarden.
2. Tenzij anders (wordt) overeengekomen wordt de opdracht uitsluitend aanvaard en uitgevoerd door LOTERIJVERLIES dan wel de onder haar verantwoording
werkende (externe) personen, ook indien het de uitdrukkelijke of stilzwijgende bedoeling van cliënt is dat een opdracht door een bepaalde persoon wordt
uitgevoerd. De toepasselijkheid van artikel 7:404 Burgerlijk Wetboek, dat voor het laatstgenoemde geval een regeling geeft, en van artikel 7:407 lid 2
Burgerlijk Wetboek, dat een hoofdelijke aansprakelijkheid vestigt voor de gevallen waarin aan twee of meer personen een opdracht wordt gegeven, wordt
uitdrukkelijk van deze Voorwaarden uitgesloten.
3. Afwijkingen van deze Voorwaarden kunnen slechts schriftelijk worden gemaakt. Indien een bepaling van een overeenkomst afwijkt van deze Voorwaarden, is
die afwijkende bepaling alleen van toepassing op die overeenkomst. Voorwaarden en dergelijke van cliënt worden uitdrukkelijk niet aanvaard.
B Derden
1. Door het aangaan van een overeenkomst met LOTERIJVERLIES geeft cliënt aan LOTERIJVERLIES opdracht de diensten met betrekking tot de vorderingen
te verrichten of door (een) derde(n) te doen verrichten met inachtneming van het gestelde in deze Voorwaarden alsmede de Overeenkomst. Het staat
LOTERIJVERLIES vrij ter uitvoering van de verleende opdracht werkzaamheden door bij het kantoor werkzame personen - onder hun verantwoordelijkheid -
te laten uitvoeren en in voorkomende gevallen niet tot het kantoor behorende derden in te schakelen. Werkzaamheden door derden worden geacht begrepen
te zijn

1834 3 Rapporteer

ho
door hopetobehelping - Aug 19, 2015 om 21:31
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste liselotte00,

het uiteindelijke doel van Loterijverlies is dat u nogmaals een bedrag betaalt ?
Leest u anders het volgende ook eens, klik hier.
Er werd eerst een verhoging doorgevoerd door Loterijverlies maar die hebben ze later teruggedraaid en het is nu een vraag geworden.

Degene die achter Loterijverlies zit wordt er zeker beter van.
Maar of u ooit een cent terug ziet van de staatsloterij is maar de vraag. Ik geloof er niets van, maar dat is mijn mening.

De herinneringsmail lijkt me bonafide en van Loterijverlies te komen maar u kunt natuurlijk ook contact met ze opnemen dan weet u het zeker.
De voorwaarden zou u tegen de oude voorwaarden kunnen houden en kijken of ze voordelig of nadelig voor u zijn (ik vermoed dat de wijzigingen niet in uw voordeel zullen zijn).

fi
door fisbel - Aug 19, 2015 om 23:44
851 Antwoorden / 3 Vragen

Gaan we de discussie nog een keer herhalen? Geldklopperij die stichting Loterijverlies. Lees hier

costnix
door costnix - Aug 20, 2015 om 14:47
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er zal wel een Stichting LoterijVerliesVerlies door iemand opgericht worden