jo
door john1976 Jun 11, 2015 om 18:31
Geldzaken & recht

Lotingwoning

Met een lotingwoning 2e geworden heb verder niks vernomen van verhuurder. 3 dgn geleden heb ik ze een mail gestuurd over hoe het werkt als de 1e het huis niet wilt ook hier geen reactie.
Op 10-6 (woensdag) kreeg ik een brief opgemaakt op 05-06(vrijdag) dat ik de gelukkige was maar moest wel voor dinsdagmiddag (09-06) reageren. Echter de brief kwam op woensdag meteen gebeld maar de medeling was " sry maar u bent te laat".
Op maandag komt hier niet nooit post stel dat de brief wel op dinsdag was gekomen maar al vroeg vertrek voor mijn werk dan was ik ook te laat geweest.
In mijn ogen is dit niet erg redelijk de tijd om te reageren is wel erg kort met het weekeinde ertussen. Zou ik dit nog op enige manier kunnen aanvechten? Waar heb ik recht op?

Mvg John

1501 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 11, 2015 om 18:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die woning zal nu wel vergeven zijn.

Misschien verstandig daar uw mailadres te geven? Hoeft u niet op de pist te wachten. Ze houden er wel heel korte tijden op na.beetje raar.

tijger1
door tijger1 - Jun 11, 2015 om 18:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Post, sorry.

ma
door malhy2 - Jun 11, 2015 om 19:15
309 Antwoorden / 13 Vragen

U heeft toch de 8ste gereageerd met een mail .....

" 3 dgn geleden heb ik ze een mail gestuurd over hoe het werkt als de 1e het huis niet wilt ook hier geen reactie. "

Gr Ed

Cookies
door Cookies - Jun 11, 2015 om 22:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Op 10-6 (woensdag) kreeg ik een brief opgemaakt op 05-06(vrijdag) dat ik de gelukkige was maar moest wel voor dinsdagmiddag (09-06) reageren. Echter de brief kwam op woensdag meteen gebeld maar de medeling was " sry maar u bent te laat".
Op maandag komt hier niet nooit post........

Maandag wordt nergens meer post bezorgd. Blijkbaar heeft de wbv nog het volle vertrouwen in Post.nl dat als zij vrijdag post versturen, het zaterdag bezorgd wordt.
Al ga je niet vroeg naar je werk op dinsdag, post kan ook pas aan het einde van de dag bezorgd worden, dan was je dus ook te laat.

Vind het echt bezopen dat ze zo'n korte reactietijd geven! En vind het ook niet kloppen.
Als je iemand zo kort de tijd geeft, bel dan even, zou ik zeggen.

Ben bang dat hier weinig nog tegen te doen valt. Stuur ze even een link naar dit topic, kunnen ze lezen hoe achterlijk ze bezig zijn.

zoekster
door zoekster - Jun 12, 2015 om 09:48
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Welke woningbouwvereniging is dit? Lijkt mij dat ze de brief vergezeld van een mail moeten laten gaan. Reactietijd is zo veel te kort.