er
door erica60 Feb 15, 2011 om 11:00
Geldzaken & recht

Lucky Euros

Ik ben laatst(26-01-2011) telefonisch benaderd door Lucky Euros om een maand(Maart2011) op proef mee te doen met hun loterij. Dan speel je wekelijks mee voor €10.- per week. Dat word in de voorafgaande maand automatisch van je bankrekening ingehouden. Ik was wat overvallen en heb ingestemd om deel te nemen.Er zouden geen verplichtingen aan vast zitten.Dat heb ik ook nog gevraagd. Ik zou hierover nog een schriftelijke bevestiging krijgen. Die kreeg ik inderdaad(11-02-2011). Maar daar stond dus in dat als ik het wilde stopzetten het voor de 20e van de maand per e-mail of een telefoontje aan het cervicecenter moest doorgeven. Dus wel verplichtingen.Vervolgens heb ik op 15-02-2011 opgebeld met de mededeling dat ik niet wil meedoen. De man aan de telefoon heeft dat in hun systeem veranderd en vertelde me dat ik nog wel de maand maart meespeel. Ik zei dat het toch nog voor de 20e was, maar ik moet gewoon de maand Maart meedoen. Ik vroeg nog, en als er nou niet genoeg geld op de rekening staat? Dan zei hij, zouden er meer incasso s geprobeerd worden en brieven gestuurd en als ik dan niet betaal dan werd er een incassoprocedure gestart.Dat kwam behoorlijk dreigend over. Ik vroeg, maar speel ik dan wel mee? Want dat bedoel ik. Ja,zei hij. U speelt dan gewoon mee. En de maand daarna niet meer. Mijn vraag is nu of dit een legale loterij is.

14871 61 Rapporteer

pino123
door pino123 - Feb 15, 2011 om 11:16
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Volgens mij ben je bij de neus genomen. Volgens mij is het ook geen legale loterij, want er valt nergens informatie over in te winnen.

Link

Daarnaast vind ik het ook niet heel slim om zomaar mee te doen aan een loterij en daarbij iemand op zijn blauwe ogen te geloven.

link twee

Heeft u nog verdere informatie over deze loterij? Website o.i.d.?

mahadma
door mahadma - Feb 15, 2011 om 11:18
11537 Antwoorden / 51 Vragen

De enige die Lucky wordt is de organisator.

gi
door gianna - Mar 1, 2011 om 14:17
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Erica,

ik heb hetzelfde meegemaakt.
zou je mij het telefoonnummer willen geven zodat ik mij ook kan afmelden bij lucky euros.
Dit is naar mijn mening geldklopperij!
Ik dank je bij voorbaat.
Gianna

er
door erica60 - Mar 1, 2011 om 21:52
5 Antwoorden / 1 Vragen

073-7119439 of via e-mail info@LuckyEuros.com . voor de 20e van de maand opzeggen.

ma
door master_a - Mar 21, 2011 om 13:34
19 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Erica,

Zo te horen heb jij een paar maandjes meegespeeld. Ik ben zojuist ook gebeld. En heb toegezegd...
Alleen kan ik nu niks over hun op het internet vinden wat mij aan het denken heeft gezet. Ik heb nu naar info@LuckyEuros.com gemaild om op te zeggen. Denk je dat ze mijn aanmelding dan nog gewoon stop zullen zaten? Ze hebben me 30min geleden gebeld.
Hoe zijn jouw ervaringen met het meespelen? heb je nog iets gewonnen of niet?
Is je afmelding goed gegaan?

Hoor graag van je.
Groetjes
master_a

er
door erica60 - Mar 21, 2011 om 21:01
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ik doe als het goed is alleen deze maand mee. En of ik iets gewonnen heb? Geen idee. Ik kijk het niet eens na omdat ik denk dat het oplichting is.Zoniet, dan word het gewonnen bedrag op m n rekening gestort. Als het goed is is het gelijk opgezegd en word er geen geld meer afgehouden de 27e. Dus ik ben ook benieuwd of dat goed gaat. Zoniet storneer ik het direct. Nog even afwachten dus

mo
door moonq - Mar 22, 2011 om 13:37
3 Antwoorden / 0 Vragen

hallo allemaal ,

ik ben ook benaderd door deze loterij, meteen even gaan googlen en vond dit hier.
maar er word hier gesproken over de maand maart enzo. bij mij gaat het in mei in. mijn vraag, weet iemand inmiddels al wat meer over deze loterij, en zijn er mensen die er al een prijs mee hebben gewonnen?
alvast bedankt.

ma
door master_a - Mar 22, 2011 om 13:47
19 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Moonq,

Woon jij ook in de regio Eindhoven dan? Ik ben ook voor de maand mei gevraagd gsiteren. Ik had in de eerste instantie ja gezegd, maar bedacht me later. Heb vandaag naar het nummer 073-7119439 gebeld. Kreeg net een vriendelijke meneer aan de lijn, die zei dat hij de opzegging pas kan doen zodra de aanmeldingspapieren bij mij in de bus vallen. Pas dan zijn mijn gegevens namelijk bij hem bekend en kan hij de aanmelding annuleren. Ik vroeg toen wanneer ik de papieren kon verwachten. Toen zei hij over 2 weken. Vervolgens vroeg ik dus wat ik zou moeten doen als de papieren later dan de 20ste binnen komen. Want ik wil absoluut niet meespelen, ook niet 1 maand. Toen zei hij tegen mij: "zelfs als je de 21ste belt kan ik het voor je in orde maken, dat is allemaal geen probleem. Tevens ben ik bekend met wat er op de kassa site staat. Maar die mevrouw op dat forum was gewoon te laat met opzeggen dus daar kan ik ook niks aan doen. U kunt gewoon netjes opzeggen zonder dat er iets aan de hand is."
Dat heeft mij in ieder geval wel doen geruststellen.
Hopelijk heb je hier iets aan!

Groetjes,
Master_a

pino123
door pino123 - Mar 22, 2011 om 13:59
2763 Antwoorden / 14 Vragen

@master_a

Waar haal je dan de informatie vandaan betreffende de trekkingen etc? Bestaat er een website?

ma
door master_a - Mar 22, 2011 om 14:07
19 Antwoorden / 1 Vragen

pino123,

Ja er bestaat een website, alleen weet ik nog niet welke.
Ik had dat wel gevraagd aan dat callcenter vrouwtje die me belde. Ze zei dat je met je aanmeldingspapieren alle informatie krijgt. Dus de website, waar je de info betreffende de trekkingen kunt vinden, het telefoonnumer en emailadres om op te zeggen etc etc.

Groetjes,
master_a

pino123
door pino123 - Mar 22, 2011 om 14:21
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Laat dat dan ook even achter hierop de site, aangezien er steeds meer vragen over deze 'loterij' gesteld gaan worden.

Altijd handig voor mensen die informatie zoeken hierover.

Alvast bedankt.

ma
door master_a - Mar 22, 2011 om 14:42
19 Antwoorden / 1 Vragen

Nou nou, ik ben niet aangewezen als informatieverstrekker voor deze instantie. Als mensen dit soort informatie willen weten, moeten ze dat vragen aan degene die ze aan de lijn hebben gehad hiervoor. Ik heb bekant een half uur met ze aan de lijn gehangen om alle informatie boven water te krijgen...

mo
door moonq - Mar 22, 2011 om 15:16
3 Antwoorden / 0 Vragen

beste master_a

ik woon in de zaanstreek , dus niet in eindhoven.
maar wil je wel bedanken voor je reactie, door jouw schrijven van hierboven
ben ik een beetje gerustgesteld. ik ga de aanmeldingsformulieren afwachten en daarna een besluit hierover nemen. zoals ik het nu begrijp , kan het mij in het ergste geval 40 euro gaan kosten. ik hoop dat er ook nog mensen komen die hier
kunnen vertellen dat ze daadwerkelijk een prijs hebben gewonnen.
ik wacht het af.
in iedergeval bedankt.

gallito
door gallito - Mar 22, 2011 om 15:21
479 Antwoorden / 66 Vragen

Gulden regel nummer 1:

Geef NOOIT maar dan ook NOOIT je bankrekening aan iemand door per telefoon. En zeker niet aan iemand die je mooi praatjes verkoopt.
Dus, nooit je bankrekeningnummer te geven; kun je ook niet opgelicht worden!

ma
door master_a - Mar 22, 2011 om 15:26
19 Antwoorden / 1 Vragen

moonq,

Geen dank :) Zo denk ik er ook over. In het ergste geval 40 euro kwijt...

Groetjes,
master_a

er
door erica60 - Mar 23, 2011 om 08:17
5 Antwoorden / 1 Vragen

Beste master_a

Die meneer zei dat ik te laat was met opzeggen maar ik heb de 15e gebeld dus dat is ruim voor de 20e. En toch moest ik de maand Maart meedoen. Dus als je de 21e opzegt zal dat toch zeker niet op tijd zijn.
Voor mij is dit een leermoment en doe ik inderdaad nooit meer aan dit soort acties mee.
Groetjes erica60

sh
door shanlee - Apr 11, 2011 om 20:12
1 Antwoorden / 0 Vragen

hallo allemaal
ik doe ook mee, de maand april,
ik ben net op de website geweest waar de trekking
staat van 8 april.
het is een gewone website.
er staan ook contakten op.
ik las namelijk dat er iemand zei dat het nergens te vinden was op
google. maar er is wel een website.
ik weet niet wat ik hier van denken moet.
groetjes natasja.

de motormuis
door de motormuis - Apr 11, 2011 om 23:58
598 Antwoorden / 13 Vragen

Hier een link naar een site van lucky euros.
[url=http://419.bittenus.com/lotteries/luckyeurolottointernational.htm]klik hier.

börgemeister
door börgemeister - Apr 12, 2011 om 05:20
506 Antwoorden / 25 Vragen

Heeft deze loterij wel een ministeriële vergunning 'De staatssecretaris van ...' ?
Zo niet, dan is het een illegale loterij.

pino123
door pino123 - Apr 12, 2011 om 07:59
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=de motormuis schreef op maandag 11 apr 2011, 23:58]Hier een link naar een site van lucky euros.
[url=http://419.bittenus.com/lotteries/luckyeurolottointernational.htm]klik hier.

Deze website had ik ook gevonden, maar..... Dit neemt niemand toch serieus? Voorpagina is een melding uit 2005.

ar
door arlene88 - Apr 12, 2011 om 13:53
4 Antwoorden / 0 Vragen

Nouja ik ben dus ook zojuist gebeld en doe nu ook mee.... maar het is nu alweer 12 april.. hebben jullie deze maand al iets gewonnen? het is 4 keer per maand prijs toch? en op belgie 1 op vrijdag avond zou je de uitslag kunnen zien en nog ergens werd mij gezegd... maar het zou ook automatisch op je rekning gestort worden?!

Ik hoop dat ik niet weer ergens ben in getrapt....

Groetjes

an
door antoni82 - Apr 12, 2011 om 18:59
1 Antwoorden / 0 Vragen

@ erica60

hallo ik vroeg me af of alles nu wel in orde is of word er nog steeds geld van je rekening afgeschreven?

want ben ook zojuist gebeld en zo dom geweest om mee te spelen maar ga morgen gelijk afzeggen zo niet rij ik wel ff naar hun vestiging dan zorg ik wel dat ze me eruit schrijven.

ik hoop goed nieuws van je te horen bedankt.

er
door erica60 - Apr 12, 2011 om 19:09
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo antoni82.

Afgelopen maand is er geen geld afgeschreven van mijn rekening en ik hoop dat dat zo blijft. Ik blijf het voorlopig in de gaten houden. Ook heb ik niks gestort gekregen dus niks gewonnen. Wat een verrassing. Ik hoop dat het bij u ook goed zal gaan.

ma
door master_a - Apr 15, 2011 om 08:07
19 Antwoorden / 1 Vragen

Jongens als jullie het niet vertrouwen kun je gewoon opzeggen. Ik heb dat ook gedaan. Heb dinsdag de welkomsbrief ontvangen, woensdag een mailtje ter opzegging gestuurd en donderdag een reactie ontvangen dat de opzegging rond is:
Hierbij bevestigen wij de annulering van uw deelname aan Lucky Euro's. Er zal uiteraard geen incasso plaatsvinden.

Er vanuit gaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Mijn mailtjes zijn netjes beantwoord en behandeld. Ik zal natuurlijk nog wel een keer checken of ze inderdaad niks afschrijven, maar ik vertrouw erop dat wel goed zal gaan. Dus voor de mensen die willen opzeggen, stuur gewoon een mail naar hun dan heb je het ook zwart op wit. Telefonisch heb je geen bewijsmateriaal.

Groetjes,
master_a

bl
door blackyie - Apr 20, 2011 om 21:16
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben benaderd voor de maand juni, Ik ben bekend met de loterij omdat ik daar met losse loten aan heb meegedaan.
De euromillions is de loterij waar je aan doet en die is dus gewoon legaal.

Nu heb ik 45 minuten aan de telefoon gezeten met een meid en haar de oren van het hoofd gevraagd. ( heb eerder nare ervaringen gehad )

Nou zoals ik het dus begreep.
Zodra je de afspraak hebt laten opnemen zit je vast aan zowiezo die ene maand die kun je dus NIET opzeggen ook niet voor de 20ste (pas alle maanden daarna kun je maandelijks opzeggen)

En het prijzen word altijd een maand later gestort dus niet aan het einde van je speelmaand.

Ik dacht nou gezellig ik hoef iniedergeval de deur niet uit voor de loten dus vond het leuk om het 1 keertje te proberen en dan zie ik wel
Ik heb hier geen hoge verwachtingen van een loterij is een loterij dus zal vast wel een keer iets winnen maar dan 1 euro ofzow maar goed dit wist ik in iedergeval al voor ik er aan begon!

Ik wacht nog op de papieren en zal dan wel de gegevens zien waar ik naar toe kan bellen en mailen !

ma
door master_a - Apr 21, 2011 om 09:19
19 Antwoorden / 1 Vragen

Beste blackyie,
Klopt, dat zij dat meisje ook tegen mij. Zodra het gesprek is opgenomen ben je verplicht mee te spelen. Maar wettelijk is dat zelfs verboden. En hun weten dan ook dat het niet mag. Je moet binnen zoveel dagen kunnen opzeggen. Ze zeggen het alleen zodat je je niet bedenkt om op te zeggen. Want dat werkt natuurlijk in hun nadeel.
Ik heb dan ook gewoon kunnen opzeggen zonder ook maar 1 maand te hoeven meespelen.

Of je mee doet is aan jou. Maar opzeggen is wel mogelijk.

Groeten,
master_A

ss
door sssb - May 8, 2011 om 15:12
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hoezo, dat is toch logisch? Als je in de winkel een staatslot koopt kan je ook niet de volgende dag terug om te zeggen dat je hem toch niet wilt hebben.

ma
door master_a - May 9, 2011 om 08:16
19 Antwoorden / 1 Vragen

Sssb,
Dat is anders, want dat is geen telemarketing aankoop. Daarvoor gelden andere regels.

ev
door evelienvolker - May 9, 2011 om 16:24
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal,

zo'n twintig minuten geleden werd ik gebeld door mevrouw Jeanice Arjan van Lucky euros uit Eindhoven. En ook ik ging het gesprek aan met deze aardige vrouw. Ik weigerde om mijn bankrekening nmr te geven, aangezien ik dan zeker weet dat er niks gebeurd. Daardoor eindigde het gesprek, hieronder wel de link van de site:

http://www.euro-millions-review.com/euro-millions-numbers/

en een artikel:

http://ezinearticles.com/?How-to-Find-Out-Lucky-Euro-Millions-Numbers?&id=4585584

Nog steeds niemand ooit iets ontvangen op de bankrekening?

_m
door _mejik - May 13, 2011 om 20:20
2 Antwoorden / 1 Vragen

Pfoe!

Ik heb het paar weken geleden toegezegd, maar had steeds luckyday in mijn hoofd. Dus ik maakte met niet zoveel zorgen, want die loterij is wel bekend.
Tot ik vandaag dus de brief kreeg, van Lucky Euro's. Heb direct even op internet gezocht en kwam hier terecht.

Zat al steeds in m'n hoofd te twijfelen of het wel zo verstandig was, ben briljant slecht met telefoonverkopers. Hij belde ook ongelukkig en voor ik het wist waren we al aangekomen bij de betaling. Goede verkopers, dat wel...

Maar ik heb net een e-mail gestuurd met mijn opzegging. Ik zag net op internet staan dat voor loterijen geen opzegtermijn van 7 dagen bestaat na ontvangst van goederen. Het zijn natuurlijk ook geen goederen. Misschien geld het wel na dagtekening van de brief (bij mij 11 mei).
Ik heb wel in de e-mail gevraagd of het mogelijk was op per direct op te zeggen (dus ook de 4 weken waarvoor ik eerder heb ingestemd). En anders per wanneer het mogelijk was. En ik heb gevraagd om een bevestiging van opzeggen voor de 20ste. Hopelijk is het duidelijk en gaat het goed! Ik heb niet zo'n zin in met gezeur... :(.

Les: Leer nee zeggen tegen mensen aan de telefoon die dingen verkopen.

ze
door zengin - May 16, 2011 om 11:44
6 Antwoorden / 0 Vragen

Ik doe hier ook aan mee voor de maand mei. Ik heb net opgezegd (MOEST voor de 20ste), en zal aan het eind van de dag per mail een bevestiging ontvangen. Ben benieuwd of ik wel wat gewonnen heb. Het is wel jammer dat je nergens kan zien wat je gespaarde prijs tot nu toe is (zal wel iets van een eurotje of 2 zijn, 'gegaradeerd prijs'). Maargoed, dat wist ik al voordat ik eraan begon. Je kan niet verwachten dat iedereen honderden/duizenden euros terug zal krijgen. Het blijft gokken he. Ik moet de lucky euros wel complimenteren over hun klantvriendelijkheid en hele goede telefoonverkopers. Ik ben zelf niet echt vriendelijk aan de telefoon omdat ik zo moe word van telefoonverkopers, en meestal raakt de tegenpartij ook geirriteerd en kappen we het gesprek snel af. Maar de medewerkers van lucky euros zijn heel geduldig gebleven en hebben me altijd netjes te woord gestaan (eerste telefoongesprek duurde wel een half uur!) Petje af voor ze. Wat ze doen, doen ze goed.

ma
door master_a - May 16, 2011 om 21:49
19 Antwoorden / 1 Vragen
Lsk520
door Lsk520 - May 16, 2011 om 21:55
827 Antwoorden / 2 Vragen

Nog even een puntje:
Hun adres Pretoriusstraat in Zaandam....bestaat niet....

st
door strategia - May 18, 2011 om 15:44
1 Antwoorden / 0 Vragen

Is er ook iemand daadwerkelijk mee de boot ingegaan? Ik begrijp dat je voorzichtig moet zijn met dit soort dingen, en ik ga me waarschijnlijk ook uitschrijven, maar ik lees hier alleen maar dat mensen zich vrijwel onmiddellijk hebben uitgeschreven. Ik heb net de brief ontvangen, en ik doe pas vanaf 3 juni mee, ik zat sowieso te overwegen het gewoon één maandje aan te kijken en dan alsnog op te zeggen. Of kan ik dit beter niet doen? (Ik weet het antwoord eigenlijk al..... maar toch.)

Hun telefonische klantenservice is overigens slechts open tussen 10 en 1, dus die kan ik morgen pas weer proberen. De huidige regels op de website geven aan dat hun adres Postbus 2168 5202 CD 's Hertogenbosch is, en het ene afschrift op mijn rekening, van 10 euro, geeft aan dat het ging om een betaalautomaat aan de Binnenweg in Eindhoven. Ter informatie.

ar
door arlene88 - May 19, 2011 om 00:06
4 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb me niet afgemeld maar tot nu toe is er volgens mij niks af of bij geschreven van m'n rekening en tzou deze maand zijn geloof ik... ik hou t in de gaten maar ben ook benieuwd of andere idd niks verloren of gewonnen hebben :)

fl
door flyinghollander - May 27, 2011 om 10:09
1 Antwoorden / 0 Vragen

Net ben ik gebeld of ik mee wilde doen omdat ze in mijn omgeving ook begonnen.

Ik maakte kans op een paar tientjes per maand, en het koste me maar een tientje om mee te doen! geweldig toch?
Nou, vaak als iets te mooi om waar te zijn klinkt dan is het ook zo.

Zelf had ze nog nooit meegespeeld maar een tante van haar wel, ja dikke neus.

Ze bellen met een onbekend nummer en als je een vraag hebt dreunen ze het zelfde verhaal met de balletjes en de nummers weer op, en hoe geweldig het is.
Als ze al zo beginnen, hoeft het van mij niet :)

ar
door arlene88 - May 28, 2011 om 13:20
4 Antwoorden / 0 Vragen

bij mij is nu 40euro afgeschreven en totally niks bij geschreven!

baal baal

jo
door joopiejoop - May 30, 2011 om 14:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb ook meegedaan alleen dan in April, alleen ik heb op de site gekeken en ik heb vooralsnog gekeken en niets gezien dat ik ook maar iets gewonnen heb. Ook viel het mij net op dat de cijfers die ik gekregen heb op die lijst in heel veel gevallen dezelfde nummers zijn met net een ander sternummer... Dus ga er niet vanuit dat je wat wint. Ook wil ik er nog bij melden dat het telefonisch afmelden alleen van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 13:00 moet gebeuren of via de mail. Mocht je willen kijken of je wat heb gewonnen dan moet je naar www.euromillions.be gaan en dan naar resultaten, daar krijg je een soort kalender te zien en dan kun je van de betreffende maand alle resultaten bekijken. Maar 1 tip de volgende keer als je akkoord gaat, doe het dan bij de staatsloterij, hierover heb je zelf meer kennis.

=moonq schreef op dinsdag 22 mrt 2011, 15:16: beste master_a

ik woon in de zaanstreek , dus niet in eindhoven.
maar wil je wel bedanken voor je reactie, door jouw schrijven van hierboven
ben ik een beetje gerustgesteld. ik ga de aanmeldingsformulieren afwachten en daarna een besluit hierover nemen. zoals ik het nu begrijp , kan het mij in het ergste geval 40 euro gaan kosten. ik hoop dat er ook nog mensen komen die hier
kunnen vertellen dat ze daadwerkelijk een prijs hebben gewonnen.
ik wacht het af.
in iedergeval bedankt.

pino123
door pino123 - May 30, 2011 om 14:57
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=arlene88 schreef op zaterdag 28 mei 2011, 13:20]bij mij is nu 40euro afgeschreven en totally niks bij geschreven!

baal baal

Dan heb je vast niets gewonnen, trouwens gaat bij de meeste loterijen zo hoor, wel betalen maar niets winnen.

Daarnaast blijft het een zeer twijfelachtige loterij, ben trouwens wel benieuwd of zij zomaar mogen handelen op de Nederlandse markt.

Persoonlijk zou ik direct stoppen, hier een overzicht van de Nederlandse loterijen, inclusief win kans:

Staatsloterij - 65,4% uitkeringspercentage

Dayzers - 50% uitkeringspercentage

Lotto - 50% uitkeringspercentage

Lucky Day - 50% uitkeringspercentage

Toto - 50% uitkeringspercentage

Krasloten - 49-68% uitkeringspercentage

Postcode loterij - 35% uitkeringspercentage

BankGiro Loterij - 35% uitkeringspercentage

Sponsor Loterij - 35% uitkeringspercentage

es
door esiria - Jun 9, 2011 om 14:03
3 Antwoorden / 1 Vragen

hallo ik ben er ook ingevlogen door het gevleugelde verhaal van de dame aan de telefoon die vertelde dat de staatsloterij zo weinig in de winnen was . en dat de mensen weleens een prijsje willen winnen nou hun hebben de oplossing de tegenhanger van de staatsloterij 180 loten altijd prijs want je hebt natuurlijk alle eindcijfers lariekoek natuurlijk maar oke ik heb toegehapt beetje dom natuurlijk natuurlijk heb ik deze loterij al opgezegt maar ze hadden inmiddels al voor de tweede keer ingehouden daar zijn ze super snel in ben nu 80 euro lichter maar prijs of ik wat gewonnen hebt dat is natuurlijk vaag ik kan alleen maar zeggen hun zijn de winnaars en dat zijn namelijk alle loterijen maar een gewaarschuwt mens telt voor twee trap niet in de smoesjes en de mooie verhaaltjes dat u altijd prijs hebt .

pi
door piethenk33 - Jun 14, 2011 om 11:23
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben er dus ook ingetrapt, hoe stom ook... Maar ik doe de maand juli mee schijnt, ik krijg de aanmeldingsformulieren nog. Als ik nu een mail stuur, dat ik af wil melden, stopt het dan? Ik denk de maand juli niet meer maar daarna hoop ik van wel!

es
door esiria - Jun 14, 2011 om 15:43
3 Antwoorden / 1 Vragen

als je voor 20 juni afmeld dan heb je kans dat je niet meespeelt
dat kan per email en dat is op info@luckyeuros.com
ik weet al wat ik heb gewonnen voor de maand mei en dat is lachwekkend en dat 1euro20 en dat betalen ze niet uit je speelt in een pool van 148 mensen en dat wordt gedeelt . hun met de valse voorlichting van u hebt altijd prijs met 180 loten want je hebt altijd een eindcijfer , ik heb alles gelezen van die loterij belgie en heel europa spelen daar in mee dus ga maar na dat je nooit wat wint bij 4 euro betalen ze pas uit ook de euros die ze nu niet uitbetalen al die 2 of 3 euro over al die 148 mensen waar je dus mee speelt dat steken ze mooi in eigen zak dus met andere woorden 40 euro permaand betaal je in een groep van 148 mensen moet je optellen hoeveel geld ze opstrijken dus als je 4 maanden zou mee spelen heb je 170 euro betaalt en dan zou je dus 5 euro gewonnen hebben . het is een grote zwendel zooi want je blijft altijd met de zelfde nummers spelen samen met de 148 mensen die in jou pool zitten
ik hoop dat je wat aan deze email hebt groetjes van esiria

pi
door piethenk33 - Jun 14, 2011 om 16:01
2 Antwoorden / 0 Vragen

Dankjewel Esiria,
ik heb zonet meteen gemaild, ze konden bij niet afmelden want ik heb nog geen klantnummer, die wordt binnen twee weken toegestuurd, dus heb ik die na de 20ste ben ik bang want ze hebben op 9 juni gebeld... dus die 40 euro ben ik sowieso kwijt... naja eigen schuld, ik heb er weer van geleerd! Maar wat een oplichterij!

ss
door sssb - Jun 23, 2011 om 19:54
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tp schreef op maandag 16 mei 2011, 21:55]Nog even een puntje:
Hun adres Pretoriusstraat in Zaandam....bestaat niet....

hoe kom je nou weer aan dat adres? ze zitten in den bosch

ss
door sssb - Jun 23, 2011 om 19:55
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=piethenk33 schreef op dinsdag 14 jun 2011, 16:01]Dankjewel Esiria,
ik heb zonet meteen gemaild, ze konden bij niet afmelden want ik heb nog geen klantnummer, die wordt binnen twee weken toegestuurd, dus heb ik die na de 20ste ben ik bang want ze hebben op 9 juni gebeld... dus die 40 euro ben ik sowieso kwijt... naja eigen schuld, ik heb er weer van geleerd! Maar wat een oplichterij!

Hoe weet je dat het oplichterij is als je de papieren nog niet binnen hebt en nog geen trekking hebt meegedaan dan?

mo
door moonq - Jun 23, 2011 om 20:08
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal.

Ik wilde hier nog even kwijt, dat ik twee maanden heb mee gespeeld met deze
loterij en geen cent gewonnen heb.
Het klopt namelijk dat ze onder een bepaald gewonnen bedrag niet uitkeren, dus dat stoppen ze in hun eigen zak.
En dat maal zoveel deelnemers, dus tel uit hun winst.
Oplichterij? Ik weet het niet, volgens mij gewoon heel slim bekeken.
Ik heb in ieder geval eieren voor mijn geld gekozen en het stop laten zetten.
En daar zijn ze heel netjes in.
Groetjes.

li
door lizzz - Jun 29, 2011 om 10:39
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi hoi
Ik heb net 17 min aan de lijn gehangen. E de minuten werden steeds langer.
Heb een email gestuurd dat ik het abonnement wil opzeggen.
Ben benieuwd!
Groetjes

ar
door arlene88 - Jul 6, 2011 om 13:43
4 Antwoorden / 0 Vragen

05-07-2011 51.50.71.439 ADYEN B V
TX186470124XT REFUND TEL 073
7119439 WEEK 18 TM WEEK 21
DEELNAME MEI 2011 1,21 EUR

80euro afgeschreven in totaal en dit is wat ik terugkrijg wat heb ik een spijt!

_m
door _mejik - Jul 15, 2011 om 12:23
2 Antwoorden / 1 Vragen

Op een of andere manier heb ik schijnbaar niet meegespeeld. Ik heb destijds mail gestuurd dat ik niet meer mee wilde doen en indien mogelijk, ook niet voor die 4 weken waar ik eerder had toegestemd.

Maar er is in de maand Juni, toen ik meespeelde, geen geld afgeschreven of bijgeschreven.

Toch bizar. Heb me ook afgemeld voor overige loterijen, werd steeds gebeld door vanalles. Toch handig, dat "Bel-mij-niet-register".

cr
door crazyhardstyle - Aug 31, 2011 om 15:27
3 Antwoorden / 0 Vragen

Heey

Mij hadden ze ook al te pakken.
Maar vroeg me af of iemand een site van hun heeft?
Was toen der tijd gebeld met zo je speelt mee voor 10eu in de week.
En je hebt gegarandeerd prijs...

Daar klopt dus niks van geld afgeschreven maar niks gewonnen...?
En trouwens ook nooit post van hun binnen gehad.
Maar ga ze nou ff mailtje sturen met een opzegging.
Was ook nog naar de bank geweest voor informatie maar die kende deze loterij ook helemaal niet.

Waarschijnlijk is het gewoon een smerig spelletje.
Ze spelen binnen de regels maar heel geniepig.

tdehond
door tdehond - Aug 31, 2011 om 16:42
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik zie lucky euros niet staan onder vergelijk nationale loterijen.
Klik hier

Ik zie wel:
Euro millions ( http://www.euro-millions-review.com/euro-millions-numbers/)
of
Lucky euro lotto international ( http://419.bittenus.com/lotteries/luckyeurolottointernational.htm)

Ik zou er niet voor kiezen omdat het geen nationale loterijen zijn voor zover ik dat kan bekijken en dus moeilijk na te gaan is in hoeverre het frauduleus zou kunnen zijn.

cr
door crazyhardstyle - Aug 31, 2011 om 20:39
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tdehond schreef op woensdag 31 aug 2011, 16:42]Ik zie lucky euros niet staan onder vergelijk nationale loterijen.
Klik hier

Ik zie wel:
Euro millions ( http://www.euro-millions-review.com/euro-millions-numbers/)
of
Lucky euro lotto international ( http://419.bittenus.com/lotteries/luckyeurolottointernational.htm)

Ik zou er niet voor kiezen omdat het geen nationale loterijen zijn voor zover ik dat kan bekijken en dus moeilijk na te gaan is in hoeverre het frauduleus zou kunnen zijn.

Heey,

In ieder geval bedankt voor je reactie ff kijken want ik op die site,s kan vinden;)

ba
door babiimitomii - Oct 3, 2011 om 15:12
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben zal zeker 6 maanden bezig mijn abonnement bij hun stop te zetten maar er is al meer dan 290 euro van me rekening afgehaald!
Er zit niks anders op dan naar de politie te gaan, want ze beweren dat ik nooit heb gebeld of e-mails heb gestuurd! dit beweren ze me iedere keer weer aan de telefoon!

ik hoop dat de info hieronder jullie kan helpen.

http://www.luckyeuros.com/contact/
CONTACT

Postadres:
LuckyEuros
Postbus 2168
5202 CD 's Hertogenbosch

E-mail: info@luckyeuros.com
Tel.: + 31 (0)73 - 7119439

Voor eventuele vragen u telefonisch contact opnemen met het servicecenter. Deze is geopend van maandag tot en met vrijdag van 10.00-13.00 uur.

cr
door crazyhardstyle - Oct 3, 2011 om 18:26
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=babiimitomii schreef op maandag 3 okt 2011, 15:12]Ik ben zal zeker 6 maanden bezig mijn abonnement bij hun stop te zetten maar er is al meer dan 290 euro van me rekening afgehaald!
Er zit niks anders op dan naar de politie te gaan, want ze beweren dat ik nooit heb gebeld of e-mails heb gestuurd! dit beweren ze me iedere keer weer aan de telefoon!

ik hoop dat de info hieronder jullie kan helpen.

http://www.luckyeuros.com/contact/
CONTACT

Postadres:
LuckyEuros
Postbus 2168
5202 CD 's Hertogenbosch

E-mail: info@luckyeuros.com
Tel.: + 31 (0)73 - 7119439

Voor eventuele vragen u telefonisch contact opnemen met het servicecenter. Deze is geopend van maandag tot en met vrijdag van 10.00-13.00 uur.

Dat is dan wel een hele slechte zaak.
Had hun gewoon een mailtje gestuurd en bij mij is het stop gezet.
Je kan het rekening nummer ook niet laten blokkeren had dat toen ook al ge probeert.
Succes ermee!

schnibel
door schnibel - Oct 19, 2011 om 18:07
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een beetje digitaal onderzoek gedaan naar luckyeuros en het resultaat daarvan kan misschien meer vertellen over de achtergrond van die loterij.

Ik heb gebruik gemaakt van informatie die als reactie op deze discussie zijn geplaatst en alles vastgelegd in een document dat ik heb gedeeld met Google-Docs.

Via DEZE LINK (https://docs.google.com/document/d/1rSBOUI41ieAsNQeFH0i5TuHZM9ERnXaSZIfPfFnKq-A/edit?hl=en_US) kan het document bekeken worden.

Kort samengevat is Lucky-euros onderdeel van een of ander bedrijf gevestigd in Malta die hier in Nederland gebruikt maakt van verschillende bedrijven voor de betalingen en het werven en helpen van klanten. De website die ze gebruiken gaat via allerlei omwegen en er is zelfs een soortgelijke lottowebsite die geregistreerd staat bij dezelfde webhost: http://www.ilovemillions.com/.

Wij hebben ons lidmaatschap nog niet opgezegd maar dat gaat wel snel gebeuren, hoop ik.

Groeten,

Gio

schnibel
door schnibel - Nov 5, 2011 om 03:36
5 Antwoorden / 0 Vragen

Afmelden was geen enkel probleem, voor de 15e van de maand een e-mail gestuurd naar lucky euros en binnen 12 uur een reactie dat we de volgende maand niet meer meespelen.

E-mail tekst:

Onderwerp: Beëindiging deelname: KLANTNR.

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze deel ik u mede mijn deelname aan Lucky €uros stop te willen zetten.

Klantnummer: KLANTNR.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en dat mijn gegevens vanaf heden uit uw systeem verwijderd worden.

Met vriendelijke groet,

Naam
Adres
Postcode WOONPLAATS

schnibel
door schnibel - Dec 8, 2011 om 06:22
5 Antwoorden / 0 Vragen

Nog een update:

Na afgemeld te zijn blijkt het nog steeds mogelijk te zijn in te loggen op de luckyeuros website. Beetje vreemd...

Om het nog mooier te maken blijkt dat afgelopen maand 2 links die ik in mijn gepubliceerde document heb staan vanuit Malta bezocht zijn.

http://goo.gl/info/oB6cu#all_time
http://goo.gl/info/tkqq0#all_time

Dus aan degene van luckyeuros die dit in de gaten houd: Reageer ook eens.

Tot die tijd raad ik iedereen aan om ieder aanbod van onbekende loterijen af te wijzen, en vooral Luckyeuros en alles wat daarop lijkt. Ook al maken ze een dringende indruk en komt het geloofwaardig over het kan nog steeds nep zijn.

st
door stefalk - Mar 8, 2012 om 11:43
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik kan geen gegevens vinden van i love millions heeft iemand een email adres of iets voor mij ?

schnibel
door schnibel - Mar 8, 2012 om 17:04
5 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=stefalk schreef op donderdag 8 mrt 2012, 11:43]ik kan geen gegevens vinden van i love millions heeft iemand een email adres of iets voor mij ?

Naar mijn idee is 'I love millions' en lucky euros van een en dezelfde eigenaar. Ik weet niet of je toevallig kan inloggen op die site van hun maar als je dat kan kan je daar waarschijnlijk ook meer gegevens vinden.

Ik zou je dan ook willen vragen om Dit Google document te bekijken en mij dan kan vertellen of die site en gegevens van ilovemillions.com overeenkomen met de afbeeldingen en gegevens in mijn document...

Ik heb luckyeuros.com als loterij al aangegeven bij consuwijzer en er zou naar gekeken worden door een waarnemer. Ik vertrouw die loterij niet en raad anderen aan dat ook niet te doen. Mensen in Malta houden reacties op dit bericht in de gaten (dat weet ik dankzij de statistieken van Google Analytics en de stats van goo.gl shortlinks ).

dc
door dcz - Jun 27, 2012 om 22:59
439 Antwoorden / 1 Vragen

Tuurlijk.......een grootschalig journalistiek onderzoek en een gmail account....
Sowiezo ben je flink te laat makker.....

lo
door lotjuh44 - Sep 12, 2012 om 21:13
3 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft iemand de gegevens van ilovemillions?

heb gezien dat meerdere mensen ernaar hebben gevraagd,
maar zover ik heb gezien geen concreet antwoord gekregen.

Zou iemand me daarbij kunnen helpen.
Post en email gegevens graag(probeer eerst email en anders via de post)

echt balen dat we er elke keer weer intrappen:(

Bij voorbaat dank