ma
door margriet999 Nov 18, 2015 om 13:15
Geldzaken & recht

Mag Leen Bakker.....

Besteld bij Leen Bakker, gekozen om te betalen via Ideal, daar als je met Afterpay wilt betalen, dan mag je van hun NIET meer retourneren. Vervolgens kunnen zij niet leveren, maar ik krijg al 1,5 maand geen geld terug, ondanks, dat zij dit iedere keer weer beloven. Heb reeds ca 15x gemaild, gebeld. Zijn dit illegale praktijken of gratis rente trekken over mijn geld?? ik krijg het in ieder geval niet opgelost en mijn eigen geld terug.

1733 6 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Nov 18, 2015 om 13:31
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U vertelt het verhaal niet goed.

Dit is de voorwaarde met afterpay

Let op: indien je met AfterPay (acceptgiro) hebt betaald, is het niet mogelijk om de order te ruilen of te retourneren in de winkel.

Retourneren mag natuurlijk wel, dat is uw wettelijk recht, alleen niet in de winkel.

Verder heeft u het recht om binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst uw geld terug te krijgen van Leen Bakker.

Nu dit niet het geval lijkt te zijn kun u daarover een klacht indienen bij Thuiswinkel.org waar Leen Bakker bij is aangesloten.

klik HIER

(Leen Bakker even een mailtje sturen dat u met uw klacht op het forum van Kassa staat kan ook geen kwaad)

edrick3
door edrick3 - Nov 18, 2015 om 13:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wat een grote woorden: illegale praktijken ....

En dat gratis rente trekken zal ook wel meevallen. ]

Maar kan me voorstellen dat het vervelend kan zijn als je op je geld zit te wachten.

Schrijf ze nog eens een brief: klik hier.

Suc6

Cookies
door Cookies - Nov 18, 2015 om 13:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je 1e zin klopt dus al niet. Klopt de rest dan wel? Heb je officieel de bestelling geannuleerd? Heb je de gegevens aangeleverd waar misschien om gevraagd is? Wat schrijf LB in antwoord op je mailtjes?

pi
door pieterwolters - Nov 18, 2015 om 13:36
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als de rente op terug te betalen bedragen zoveel is dat het iets oplevert voor Leen Bakker dan gaat het heel slecht met dat bedrijf. Dan moet zo'n beetje alles wat besteld wordt, teruggestuurd worden door de klanten.

tenormin
door tenormin - Nov 18, 2015 om 14:17
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Zoals al geschreven, natuurlijk kan men retourneren. Illegaal, nee. En ook al zoals gesteld: rente trekken anno 2015? Mwah, dan was Leen Bakker niet meer "in" bedrijf. Ze laten wel een steek vallen als er al zoveel maal beloofd is aan U om het geld terug te storten. Dus maar even doen wat @zoekster aangeeft: dat u uw klacht op de Kassa site hebt gedeponeerd. Succes ermee.

door 1953 - Nov 18, 2015 om 15:44
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Als het (de) product(en) naar uw wensen/eisen is (zijn) vervaardigd dan is retourneren sowieso niet mogelijk; enfin dit is niet van toepassing daar Leen Bakker het niet kon leveren.

Ook een ander filiaal van Leen Bakker was in de onmogelijkheid te realiseren?

Leen Bakker dient dan onverwijld binnen 14 dagen uw volledige betaling te doen teruggeven of terugstorten op uw bankrekening.