merlijn2005
door merlijn2005 Aug 8, 2014 om 09:58
Computers & telefonie

Mail geweigerd

Hotmail weigerd mail afkomstig van zonnet. Ik vraag mij af hoe ik mijn contacten met een hotmailaccount moet bereiken. Je kan ze niet eens waarschuwen dat Tele 2 niet wordt geaccepteerd door hotmail. Mag dit zomaar?

1182 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 8, 2014 om 10:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo merlijn2005,

Denk dat er iets anders aan de hand is.
Blijkbaar wordt jouw mailadres geweigerd en niet alle mail via zonnet/tele2
Denk dat jouw mailadres geblokkeerd is, bv. vanwege spam o.i.d.
Zou eens bij bij je provider informeren wat er aan de hand kan zijn.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Aug 8, 2014 om 10:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@merlijn2005,

Je blijkt niet de enige te zijn.
Probleem ligt inderdaad bij zonnet.

Kijk maar eens hier

Dus klagen bij je provider!!

edrick3
door edrick3 - Aug 8, 2014 om 10:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Reactie 13 van het bovenstaande forum:

Bericht van Priscilla van Tele2 31 juli 14u
Door een fout is Tele2 helaas op de blacklist van Microsoft gekomen. Hierdoor accepteert Microsoft op dit moment geen berichten verstuurd vanuit Tele2.
Er staat een verzoek uit dit met spoed te corrigeren maar ik kan nog niet aangeven wanneer het weer zal werken.

edrick3
door edrick3 - Aug 8, 2014 om 10:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@merlijn2005,

..... Ik vraag mij af hoe ik mijn contacten met een hotmailaccount moet bereiken......
Zelf een hotmailaccount aanmaken?

merlijn2005
door merlijn2005 - Aug 9, 2014 om 09:59
47 Antwoorden / 43 Vragen

Allemaal reuze bedankt voor de reacties. Begrijp dat Tele 2 geen haast maakt om dit probleem op te lossen.

czar
door czar - Aug 9, 2014 om 19:16
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 8 aug 2014, 10:40]Je blijkt niet de enige te zijn.
Probleem ligt inderdaad bij zonnet.
Kijk maar eens hier

Proest!
Hoe onwetend kan men zijn.
In feite ligt het probleem natuurlijk helemaal niet bij zonnet of tele2.
Wie weigert nu die mailtjes onterecht?

De verzender kan er toch niets aan doen dat de ontvanger z'n SPAM-filter nogal strak afstelt, toch?
Als jij een brief naar je moeder stuurt, maar je vader gooit die brief steeds weg, dan is dat toch niet jouw schuld dat je moeder die brief nooit ontvangt?

Ik denk dat de meest praktische oplossing wel in de link wordt genoemd: tele2 moet even SPF-records aanmaken voor zonnet.nl. Normaal gesproken zal het SPAM-filter van de andere providers die wel uitlezen en de post dan doorlaten, maar echt beheren kan zonnet/tele2 de spamfilters van anderen natuurlijk niet.

anouksanne
door anouksanne - Aug 20, 2014 om 14:57
38 Antwoorden / 27 Vragen

Probleem zou inmiddels verholpen moeten zijn. Kun je je Hotmail contacten alweer bereiken?