li
door linda m Feb 22, 2012 om 20:40
Voeding & gezondheid

Mankement kinderwagen Mutsy

In November 2011 heb ik voor mij dochter bij Babydump in Almere een combi kinderwagen van Mutsy gekocht. Zij wilde graag een paarse wagen omdat zij zwanger was van een meisje. De wagen werd keurig thuisbezorgd en op 3 december werd mij kleindochter geboren. Als snel bleek dat de kinderwagen niet goed reed en wiebelde. Mijn dochter is toen teruggegaan naar Babydump en de verkoopster vertelde dat het hele onderstel niet goed loopt. De manager vond echter dat alleen de duwstang vervangen moest worden en daarvoor werd dan ook een reparatiebon gemaakt. Het zou ongeveer 3 weken duren. Na 3 weken hoorde mijn dochter niets en is naar de winkel gegaan. Daar was geen duwstang en ook het hoofdkantoor had geen reparatiebon ontvangen, Opnieuw konstateerde een verkoopster dat het hele onderstel niet goed functioneert en ogestuurd moet worden naar de fabrikant Mutsy. Gedurende de tijd van 3-6 weken kunnen wij dan gebruik maken van een leenwagen. Dat is van een ander merk en heeft een lelijke groen/bruine kleur reiswieg Ik vroeg of er niet een ander oplossing kon worden gevonden, door b.v. een onderstel uit de winkel te gebruiken. De reiswieg kan dan altijd worden getoond voor de kleur, De manager vond dat ik zijn optie moest accepteren en een andere mogelijkheid is er niet. Hij vertelde dat je bij een autoreparatie ook geen nieuwe auto in bruikleen krijgt. M.i. koop je een auto voor jaren en blijft als hij nieuw is ook niet 3-6 weken in de garage.Tegen de tijd dat de wagen terugkomt past mijn kleindochter niet meer in de reiswieg en is deze dus voor niets gekocht. De firma Mutsy is niet te bereiken, hier is geen telefoonnummer van te vinden en ik vraag mij af wat zij vinden van deze " service " van Babydump Almere. Uiteindelijk zei de mamager dat ik maar een consumentenprogramma moest aanschrijven als ik het er niet mee eens ben. Graag zou ik willen weten of er andere opties zijn.

7389 2 Rapporteer

nyhyji80
door nyhyji80 - Feb 23, 2012 om 19:25
235 Antwoorden / 57 Vragen

Beste Linda m

Hier het adres van Mutsy B.V
Nieuwkerksedijk 14
5051HT Goirle
t. 0031 (0)135345152s

li
door linda m - Feb 24, 2012 om 07:00
1 Antwoorden / 1 Vragen

Inmiddels is heeft het hoofdkantoor van Babydump toch besloten voor een nette oplossing en heeft de manager van het filiaal de opdracht gegeven het onderstel van een showmodel mee te geven. Dit gebeurde niet in 1 keer, men probeerde in de winkel hier toch nog onderuit te komen maar uiteindelijk is dit toch goedgekomen. Jammer dat het zo moet gaan, want ik weet nog niet of ik in de toekomst in deze winkel zal komen.