Mankement kinderwagen Mutsy
In November 2011 heb ik voor mij dochter bij Babydump in Almere een combi kinderwagen van Mutsy gekocht. Zij wilde graag een paarse wagen omdat zij zwanger was van een meisje. De wagen werd keurig thuisbezorgd en op 3 december werd mij kleindochter geboren. Als snel bleek dat de kinderwagen niet goed reed en wiebelde. Mijn dochter is toen teruggegaan naar Babydump en de verkoopster vertelde dat het hele onderstel niet goed loopt. De manager vond echter dat alleen de duwstang vervangen moest worden en daarvoor werd dan ook een reparatiebon gemaakt. Het zou ongeveer 3 weken duren. Na 3 weken hoorde mijn dochter niets en is naar de winkel gegaan. Daar was geen duwstang en ook het hoofdkantoor had geen reparatiebon ontvangen, Opnieuw konstateerde een verkoopster dat het hele onderstel niet goed functioneert en ogestuurd moet worden naar de fabrikant Mutsy. Gedurende de tijd van 3-6 weken kunnen wij dan gebruik maken van een leenwagen. Dat is van een ander merk en heeft een lelijke groen/bruine kleur reiswieg Ik vroeg of er niet een ander oplossing kon worden gevonden, door b.v. een onderstel uit de winkel te gebruiken. De reiswieg kan dan altijd worden getoond voor de kleur, De manager vond dat ik zijn optie moest accepteren en een andere mogelijkheid is er niet. Hij vertelde dat je bij een autoreparatie ook geen nieuwe auto in bruikleen krijgt. M.i. koop je een auto voor jaren en blijft als hij nieuw is ook niet 3-6 weken in de garage.Tegen de tijd dat de wagen terugkomt past mijn kleindochter niet meer in de reiswieg en is deze dus voor niets gekocht. De firma Mutsy is niet te bereiken, hier is geen telefoonnummer van te vinden en ik vraag mij af wat zij vinden van deze " service " van Babydump Almere. Uiteindelijk zei de mamager dat ik maar een consumentenprogramma moest aanschrijven als ik het er niet mee eens ben. Graag zou ik willen weten of er andere opties zijn.
Inmiddels is heeft het hoofdkantoor van Babydump toch besloten voor een nette oplossing en heeft de manager van het filiaal de opdracht gegeven het onderstel van een showmodel mee te geven. Dit gebeurde niet in 1 keer, men probeerde in de winkel hier toch nog onderuit te komen maar uiteindelijk is dit toch goedgekomen. Jammer dat het zo moet gaan, want ik weet nog niet of ik in de toekomst in deze winkel zal komen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Parfum over datum
Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Tussentijds opzeggen autoverzekering
Hoi Ik ben dramatisch ontevreden over FBTO, je "spreekt" daar nog slechts chatbots en beetje contact duurt vele uren. Kan ik voor formele eind datum contract weg? Ik ben daar 36 jaar klant, DEZE autoverzekering loopt formeel tot 30-10-2024 Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer