li
door linda m Feb 22, 2012 om 20:40
Voeding & gezondheid

Mankement kinderwagen Mutsy

In November 2011 heb ik voor mij dochter bij Babydump in Almere een combi kinderwagen van Mutsy gekocht. Zij wilde graag een paarse wagen omdat zij zwanger was van een meisje. De wagen werd keurig thuisbezorgd en op 3 december werd mij kleindochter geboren. Als snel bleek dat de kinderwagen niet goed reed en wiebelde. Mijn dochter is toen teruggegaan naar Babydump en de verkoopster vertelde dat het hele onderstel niet goed loopt. De manager vond echter dat alleen de duwstang vervangen moest worden en daarvoor werd dan ook een reparatiebon gemaakt. Het zou ongeveer 3 weken duren. Na 3 weken hoorde mijn dochter niets en is naar de winkel gegaan. Daar was geen duwstang en ook het hoofdkantoor had geen reparatiebon ontvangen, Opnieuw konstateerde een verkoopster dat het hele onderstel niet goed functioneert en ogestuurd moet worden naar de fabrikant Mutsy. Gedurende de tijd van 3-6 weken kunnen wij dan gebruik maken van een leenwagen. Dat is van een ander merk en heeft een lelijke groen/bruine kleur reiswieg Ik vroeg of er niet een ander oplossing kon worden gevonden, door b.v. een onderstel uit de winkel te gebruiken. De reiswieg kan dan altijd worden getoond voor de kleur, De manager vond dat ik zijn optie moest accepteren en een andere mogelijkheid is er niet. Hij vertelde dat je bij een autoreparatie ook geen nieuwe auto in bruikleen krijgt. M.i. koop je een auto voor jaren en blijft als hij nieuw is ook niet 3-6 weken in de garage.Tegen de tijd dat de wagen terugkomt past mijn kleindochter niet meer in de reiswieg en is deze dus voor niets gekocht. De firma Mutsy is niet te bereiken, hier is geen telefoonnummer van te vinden en ik vraag mij af wat zij vinden van deze " service " van Babydump Almere. Uiteindelijk zei de mamager dat ik maar een consumentenprogramma moest aanschrijven als ik het er niet mee eens ben. Graag zou ik willen weten of er andere opties zijn.

7389 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

nyhyji80
door nyhyji80 - Feb 23, 2012 om 19:25
235 Antwoorden / 57 Vragen
0

Beste Linda m

Hier het adres van Mutsy B.V
Nieuwkerksedijk 14
5051HT Goirle
t. 0031 (0)135345152s

li
door linda m - Feb 24, 2012 om 07:00
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Inmiddels is heeft het hoofdkantoor van Babydump toch besloten voor een nette oplossing en heeft de manager van het filiaal de opdracht gegeven het onderstel van een showmodel mee te geven. Dit gebeurde niet in 1 keer, men probeerde in de winkel hier toch nog onderuit te komen maar uiteindelijk is dit toch goedgekomen. Jammer dat het zo moet gaan, want ik weet nog niet of ik in de toekomst in deze winkel zal komen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mv
Mvanbarc - Apr 19, 2024 om 16:56
Winkels & webshops

Parfum over datum

Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Pa
Paul B01 - Apr 17, 2024 om 15:48
Auto & vervoer

Tussentijds opzeggen autoverzekering

Hoi Ik ben dramatisch ontevreden over FBTO, je "spreekt" daar nog slechts chatbots en beetje contact duurt vele uren. Kan ik voor formele eind datum contract weg?  Ik ben daar 36 jaar klant, DEZE autoverzekering loopt formeel tot 30-10-2024 Lees meer