sy
door sylvia muis Apr 20, 2015 om 17:17
Voeding & gezondheid

Matraas

hallo ik heb een probleem ik heb een matras bestesteld met het oog op me rug klachten maar er was een aan biedingen 60 dagen proefslapen maar ben nu als van af aug 2014 bezig om het hier te krijgen maar heb hem nog niet hier en hij zal ook niet komen en me geld wil hij ook niet etug betale help me aub

948 11 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Apr 20, 2015 om 17:20
7840 Antwoorden / 95 Vragen

U bent waarschijnlijk opgelicht. Bij wie heeft u dit besteld?

sy
door sylvia muis - Apr 20, 2015 om 17:34
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op maandag 20 apr 2015, 17:20]U bent waarschijnlijk opgelicht. Bij wie heeft u dit besteld? nou dat. Hoop ik niet maar die meneer wil ze nu in dekken met het progamma van ik dacht28. Maart. Toen was er ook een klacht. En nu krijg ik emails met we kunne nietleveren en geld kan hij ook niet betalen

aurora1
door aurora1 - Apr 20, 2015 om 17:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Geef eens de naam van de winkel of webshop waar u heeft besteld en betaald.

zoekster
door zoekster - Apr 20, 2015 om 17:45
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik vrees dat het over deze meneer gaat, die altijd maar zwak ziek en misselijk is en geen geld wil terug betalen.

klik HIER

U kunt eventueel een incassobureau inschakelen of naar de rechter stappen, maar weet wel dat u van een kale kip niet kan plukken.

sy
door sylvia muis - Apr 20, 2015 om 17:47
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=aurora1 schreef op maandag 20 apr 2015, 17:37]Geef eens de naam van de winkel of webshop waar u heeft besteld en betaald. matrassen advis nedeland. Is ook al. Op de. Belbus geweest op 14 maart

edrick3
door edrick3 - Apr 20, 2015 om 17:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo sylvia muis,

Kijk hier voor een voorbeeldbrief van Consuwijzer.

Suc6

sy
door sylvia muis - Apr 20, 2015 om 17:48
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op maandag 20 apr 2015, 17:45]Ik vrees dat het over deze meneer gaat, die altijd maar zwak ziek en misselijk is en geen geld wil terug betalen.

klik HIER

U kunt eventueel een incassobureau inschakelen of naar de rechter stappen, maar weet wel dat u van een kale kip niet kan plukken.. Klopt dat is hem

zoekster
door zoekster - Apr 20, 2015 om 17:49
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=sylvia muis schreef op maandag 20 apr 2015, 17:47][quote=aurora1 schreef op maandag 20 apr 2015, 17:37]Geef eens de naam van de winkel of webshop waar u heeft besteld en betaald. matrassen advis nedeland. Is ook al. Op de. Belbus geweest op 14 maart
Nee, het was 11 april jl.

zoekster
door zoekster - Apr 20, 2015 om 17:52
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Misschien kunt u contact opnemen met de redactie van Kassa. Klik hiervoor linksonderaan de pagina op Contact met Kassa. Al vrees ik dat het niet meer bij de belbus komt.
Voor het 'leuke' komt zelden een probleem twee keer in korte tijd aan bod.

sy
door sylvia muis - Apr 20, 2015 om 18:04
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=aurora1 schreef op maandag 20 apr 2015, 17:37]Geef eens de naam van de winkel of webshop waar u heeft besteld en betaald.. Matras nederland

tenormin
door tenormin - Apr 20, 2015 om 19:14
16828 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=zoekster schreef op maandag 20 apr 2015, 17:52]Misschien kunt u contact opnemen met de redactie van Kassa. Klik hiervoor links onderaan de pagina op Contact met Kassa. Al vrees ik dat het niet meer bij de belbus komt.
Voor het 'leuke' komt zelden een probleem twee keer in korte tijd aan bod.

Weet niet (meer) wat de naam van die belbus meneer is, zou Kassa misschien, zonder camera, een uitzondering kunnen maken. Sylvia schrijft niet zo duidelijk, misschien kunnen ze met hand over hart strijken? Vind het erg sneu: ze is al sinds augustus vorig jaar bezig en daar gaat zo geen eind aan komen.