ti
door timbas1614 Aug 4, 2014 om 18:17
Voeding & gezondheid

Maxmann

Ik ga kijken op de site maxmann daar kun je medicijnen kopen om een wasbordje te krijgen.
Om te kijken wat het is moet je je gegevens invullen, dit gedaan.
vervolgens krijg ik voor 159 euro medicijnen waar ik niet om gevraagd heb.
toch maar teruggestuurd kost ook nog 18.50, naar riga letland .
na 2 weken krijg ik opnieuw de medicijnen a 159 euro.
weer teruggestuurd nu naar duitsland.
vervolgens krijg ik een aanmaning omdat ik niet betaal.
je kunt maxmann niet bellen wel mailen maar dan laten ze niets horen.
wat nu? het heeft me al 33 euro aan terugzenden gekost, voor iets waar ik niet om gevraagd heb. Je reinste oplichterij

7669 27 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Aug 4, 2014 om 18:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb je een link naar de site? Vind nl geen enkel site van maxmann?

Cookies
door Cookies - Aug 4, 2014 om 18:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik vermoed trouwens dat je e.e.a. niet goed hebt begrepen en een bestelling hebt geplaatst. Sterker nog: vermoed dat je maandelijks een zending gaat krijgen.

ti
door timbas1614 - Aug 4, 2014 om 18:26
5 Antwoorden / 1 Vragen

via de site: http://n31l.maxmanpower.eu/?affid=1045&ref=c2m_maxall&subid=3650&var=11&lang=Netherlands

diumenge
door diumenge - Aug 4, 2014 om 18:31
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Lijkt me nogal duidelijk via die link dat je direct een bestelling plaatst... klopt voor geen meter natuurlijk, maar goed.

ti
door timbas1614 - Aug 4, 2014 om 18:42
5 Antwoorden / 1 Vragen

ja dat klopt maar dan moet je nog verder je gegevens bank en creditcard invullen en dan bestelling plaatsen dat is niet gebeurt. wat is nu mijn recht?

pi
door pieterwolters - Aug 4, 2014 om 18:43
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Medicijnen om een wasbordje te krijgen? Medicijnen gebruik je als je ziek bent.

valerius-2
door valerius-2 - Aug 4, 2014 om 18:55
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als u medicijnen moet gebruiken dan is dit echt niet de manier om ze te verkrijgen, maar dat kan dus helermaal de mist in gaan als u alles gelooft wat er op internet gebeurt. Dan krijgt u dus dit soort oplichtingen om dat u te goed gelovig bent..

zwemmer
door zwemmer - Aug 4, 2014 om 19:04
2638 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 4 aug 2014, 18:22]Heb je een link naar de site? Vind nl geen enkel site van maxmann?

Ja hoor, de site is er wel en belooft je een behoorlijke sixpack....Merkwaardige combinaties zijn het.

Cookies
door Cookies - Aug 4, 2014 om 19:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hoop mooie wasbordjes, zie ik, maar geen enkele n.a.w. gegevens.

Waarvoor denk je dan dat je je bank- en creditcardgegevens moest invullen? Echt niet voor informatie, daar hebben ze deze gegevens niet voor nodig.

Blokker het bankrekeningnr. waar ze me afschrijven of laat het terug storten als het van je creditcard af gaat.

tenormin
door tenormin - Aug 4, 2014 om 19:56
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, wasbordje en medicijnen gaan wel samen;-) . Denk dat u het woord "wasbordje" te letterlijk heeft genomen. Daarvoor moet je toch echt zelf aan de slag en het liefst zonder 'medicinale' hulp. Raadselachtig, uw commentaar dat u niets van persoonlijke gegevens en creditcard heeft opgegeven en toch "medicijnen" ontvangt. Weet u zeker dat u niet te los'schrijvig' bent geweest?

alfatrion
door alfatrion - Aug 4, 2014 om 21:39
1659 Antwoorden / 1 Vragen

U bent aan de overeenkomst gebonden, omdat de verkoper zijn identiteit van de handelaar niet bekent heeft gemaakt. Informatie zoals de handelsnaam, het bezoekadres en telefoonnummer moeten gegeven worden. De verzendkosten die u heeft gemaakt komen voor rekening van de verkoper.

Als u wel gebonden zou zijn, dan heeft u gebruik gemaakt van uw herroepingsrecht (dat hier een jaar zal zijn). De verzendkosten die u heeft gemaakt komen nu voor rekening van de verkoper, omdat hij er niet op heeft gewezen dat deze voor uw rekening komen.

Ik raad u aan om zelf een aanmaning te versturen voor de gemaakte verzendkosten. Reken daarvoor 40 euro, zodat u dat 73 euro tegoed heeft. Ik verwacht dat u nooit gedagvaard zult worden, maar als dat toch gebeurt dan heeft u een leuke tegeneis.

Verder zeg ik: Ik zeg: laat ze lekker gaar koken. En niet ingeven aan de druk van het incassobureau. En ik raad u aan om overige zendingen niet meer terug te zenden. Dit kost u alleen maar geld.

tenormin
door tenormin - Aug 4, 2014 om 21:49
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 4 aug 2014, 18:31]Lijkt me nogal duidelijk via die link dat je direct een bestelling plaatst... klopt voor geen meter natuurlijk, maar goed.

Hoe 'onschuldig' kan men zijn als je leest dat maxmanpower je een wasbordje geeft!!! Het beroemde six pack, daar zal men dus echt zelf aan moeten werken. Kan wel maar daar hoeft men toch geen kapitalen te gaan uitgeven?

ti
door timbas1614 - Aug 4, 2014 om 23:41
5 Antwoorden / 1 Vragen

ik snap jullie commentaar wel, maar wilde alleen maar kijken wat het dan was.
Nooit de bedoeling om te kopen, ik snap ook wel dat het onzin was.
maar ja kijken was dus in de val trappen!

ti
door timbas1614 - Aug 4, 2014 om 23:43
5 Antwoorden / 1 Vragen

en voor de duidelijkheid ik heb ja adres gegevens en naam opgegeven verder nada niets.
ik kreeg ook een factuur en vervolgens een aanmaning.
Ik weet ook wel dat het stom is maar hoe kom ik eraf???????????

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 5, 2014 om 06:59
4299 Antwoorden / 5 Vragen

@timbas1614 door bovenstaande reacties te lezen, eventueel vraag iemand in je omgeving om hierbij te helpen.

emcede
door emcede - Aug 5, 2014 om 07:34
959 Antwoorden / 4 Vragen

Uhm... Er staat toch echt met chocoladeletters 'BESTELLEN' en 'KOOP NU' - dus hoezo 'niet om gevraagd'?

costnix
door costnix - Aug 5, 2014 om 07:52
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U zult, zelfs als u die pillen slikt, keihard moeten trainen om het door u gewenste wasbordje te krijgen "No pain, no gain"

victorrijnsberg
door victorrijnsberg - Aug 5, 2014 om 21:19
9 Antwoorden / 0 Vragen

Ben geen wasbordjes expert (zie profielfoto :-)), maar zelfs ik weet dat het niet met medicijnen gaat.

Neem een abonnement op de sportschool, stop met rotzooi eten, train 2-3 keer in de week. Kortom, doe alles wat ik niet doe en dat wasbordje verschijnt vanzelf.

ti
door timbas1614 - Aug 6, 2014 om 09:49
5 Antwoorden / 1 Vragen

aan iedereen die gereageerd heeft.
Het gaat er niet om hoe wel of geen wasbord te krijgen.
goedbedoelde adviezen over sportschool, honende opmerkingen over hoe ik zo stom kan zijn daar heb ik niets aan.
dus ik vertrek van de site ik wilde hulp over de aanmaningen het geld wat ze eisen.
daar zie ik welgeteld 1 reactie over.
bedankt ervoor.

tijger1
door tijger1 - Aug 6, 2014 om 10:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is toch simpel? Niet betalen. Nieuwe pakjes niet meer aannemen.

In het vervolg als u wilt "kijken" wat iets is, nooit meer naam en adresgegevens vermelden.

zoekster
door zoekster - Aug 6, 2014 om 10:18
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik sluit me hier bij aan. Niets betalen, niets terugsturen, geen pakjes aannemen. (maar ze gaan waarschijnlijk door de brievenbus).

vr1944
door vr1944 - Aug 6, 2014 om 12:53
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Vervelend dat je niet het antwoord krijgt ,dat je hoopte te krijgen . Maar de website is duidelijk .Je heb pillen besteld waar je een gratis een wasbordje van krijgt .Of te wel je hebt je NAW ingevuld en op de zeer goed leesbare groene " KOOP NU " knop geklikt en dus hebt je een bestelling geplaatst . Het overigens geen medicijn maar spierversterkers waar je een wasbordje van moet krijgen.

=timbas1614 schreef op woensdag 6 aug 2014, 09:49: aan iedereen die gereageerd heeft.
Het gaat er niet om hoe wel of geen wasbord te krijgen.
goedbedoelde adviezen over sportschool, honende opmerkingen over hoe ik zo stom kan zijn daar heb ik niets aan.
dus ik vertrek van de site ik wilde hulp over de aanmaningen het geld wat ze eisen.
daar zie ik welgeteld 1 reactie over.
bedankt ervoor.

zoekster
door zoekster - Aug 6, 2014 om 13:38
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Behalve de dingen waar alfatrion al op wijst, al is hij het woordje niet vergeten neer te zetten, ( U bent niet aan de overeenkomst gebonden) is er nog een ding waarom deze overeenkomst niet klopt.

Het is wettelijk verplicht dat je de overeenkomst net zo moet kunnen ontbinden als dat je je hebt aangemeld. Hier is de overeenkomst via internet aangegaan, dan moet je deze ook via internet kunnen ontbinden. Of afmelden.

Er is waarschijnlijk niet eens een orderbevestiging geweest. Nog afgezien van het feit dat je iedereen daar zou kunnen aanmelden. Eventjes simpel je 'ergste vijand' een pakje bezorgen.

1paul
door 1paul - Aug 6, 2014 om 14:40
3101 Antwoorden / 0 Vragen

misschien heeft u hier iets aan???

http://www.iusmentis.com/zakendoen/ecommerce/onlinewinkelen/#Rechtsgeldigbestellen

pe
door peterkeller - Aug 6, 2014 om 16:10
66 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt me toch wel vrij gemakkelijk.

U hebt het mailadres van het bedrijf en hebt ze een mail gezonden. Anno 2014 mogen wij ervan uitgaan dat elke verzonden mail bij de geadresseerde aankomt. Je hebt geen melding gekregen dat de mail niet is aangekomen, dus dan is die gewoon aangekomen.

Je stuurt ze nu nogmaals een mail. Een slimme truc (door mijzelf bedacht!) is om als geadresseerde naast dat bedrijf ook je eigen adres in te vullen Als je je eigen mailbericht dan weer terug ontvangt zal de andere aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook zijn aangekomen.

Een meer dan 100 % sluitend bewijs van verzending én ontvangt van het bericht. Bij een eventuele incassoprocedure of voor de Rechtbank zal het voor de “eisende” partij lastig worden om te ontkennen dat jouw bericht bij hen niet is aangekomen. De berichten wel even bewaren!

Ik zou ze dan meedelen dat u niet langer gediend bent van toezending van die rotzooi. U bent bereid de afzender in de gelegenheid te stellen de rotzooi bij u op te halen. Uiteraard na voorafgaande afspraak. De rotzooi zal 14 dagen bewaard blijven, waarna het met het vuil meegegeven wordt.

Ook kunt u aangeven dat het u onbekend is dat u een handtekening heeft gezet op een schriftelijke overeenkomst. Derhalve is er geen wilsovereenstemming en dus ook geen overeenkomst.

Tot slot kunt u aangeven dat u het mailbericht ook aan uzelf gezonden heeft en ook bij uzelf is aangekomen. Dienovereenkomstig zal het mailbericht ook zijn aangekomen bij de wederpartij.

De zaak lijkt me zo juristisch rond.

http://www.noordhollandsdagblad.nl/ombudsman/article27093184.ece/Popeye-zonder-spinazie_

Dit is het enige wat Google vond waar u misschien iets aan hebt.

wimmi20
door wimmi20 - Aug 6, 2014 om 19:28
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Ik heb op de site van Maxman (met 1 N) een bestelling gedaan met fake gegevens.
Als je de knop NU KOPEN hebt aangeklikt gebeurt er verder niets. Je hoeft geen verdere gegevens in te vullen, zoals betaalgegevens. Maar als je de knop nu kopen aanklikt ben je een overeenkomst aangegaan met Maxman. En dien je gewoon te betalen. Maxman is overigens niet alleen gespecialiseerd in het verkopen van wasbordjes.
Ze hebben ook een ruim assortiment PPP pillen, penis pret pillen.
Als u gaat kijken : pas op met de knop koop nu.
Mijn verloofde wil helemaal geen wasbordje, ze wil een bierbuik.
Waarvoor ik flink train.

audb
door audb - Aug 7, 2014 om 18:35
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Je had beter naar een kringloop winkel kunnen gaan daar kost een wasbordje veel goedkoper :)
Maar je had het gewoon terug kunnen sturen zonder dat je het geld had gekost.
Je mag ook wat je in het buitenland maar binnen Europa besteld binnen 14 dagen terug sturen zonder dat het je een cent kost.
En trek je niets aan van die bedreigingen je hebt het terug gestuurd en daar mee ook aangegeven dat je het product niet wenst en een rechter zal daar mee ingaan.