ad
door advanseeters Aug 20, 2014 om 13:18
Computers & telefonie

Media player 12.2

LB. krijg constant de vraag, laat media player 12.2 installeren voor beter functioneren laptop. Mijn laptop werkt prima , maar de meldingen blijven terugkomen. Hoe kan ik deze irritante mededeling voorkomen. mvg

394 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 20, 2014 om 14:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo enza1944,

Je laptop lijkt geïnfecteerd te zijn met malware! Blijkbaar freeware gedownload!
Scan eens met AdwCleaner en met MBAM (klik op Free)
Hopelijk gaat het daarmee weg.
Meld het resultaat maar even.

Suc6

ve
door verwijderd - Aug 21, 2014 om 17:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op woensdag 20 aug 2014, 14:48: Hallo enza1944,

Je laptop lijkt geïnfecteerd te zijn met malware! Blijkbaar freeware gedownload!
Scan eens met AdwCleaner en met MBAM (klik op Free)
Hopelijk gaat het daarmee weg.
Meld het resultaat maar even.

Suc6

ve
door verwijderd - Aug 21, 2014 om 17:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op woensdag 20 aug 2014, 14:48: Hallo enza1944,

Je laptop lijkt geïnfecteerd te zijn met malware! Blijkbaar freeware gedownload!
Scan eens met AdwCleaner en met MBAM (klik op Free)
Hopelijk gaat het daarmee weg.
Meld het resultaat maar even.

Suc6
Dank u wel voor de snelle reactie. helpt een beetje Probeer ook fast en safe van GT groep te verwijderen, maar krijg steeds fout melding. mvg

ve
door verwijderd - Aug 21, 2014 om 19:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

@enza44,

Je hoeft niet op quote te klikken; je kunt ook meteen in het grijze veld hieronder onder Reageren je reactie typen.

.....helpt een beetje .....
???
Is die vraag over 12.2 nu verdwenen of niet?

fast en safe van GT groep is ook een infectie!

Start je computer eens op in de veilige modus en scan dan met MBAM (wel eerst updaten).
Ik hoor het resultaat wel.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 21, 2014 om 22:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u de infecties wel verwijderd (AdwCleaner) en van Mbam in quarantaine staan?