MEDION TV TOESTEL
OOK BELGEN ONDERVINDEN PROBLEMEN MET AANKOPENWAAR NEDERLAND DE INVOERDERS ZIJN.
SIND 07 JUNI 2014 HEBBEN WIJ EEN TV TOESTEL MEDION, NA EEN MAAND GING DEZE STUK; TOT HIERTOE HEEFT MEDION NEDERLAND ONZE TV NOG NIET TERUG BEZORGD, ZIJ KUNNEN ER ZELF GEEN DATUM OP PLAKKEN. MEDION DUITSLAND HEEFT WEL AL GEREAGEERD EN ZE MOESTEN MIJ ONMIDDELLIJK EEN NIEUW TOESTEL GELEVERD HEBBEN. NU ZIT IK HIER MET EEN HERSTELD VERVANGTOESTEL ZONDER ZICHT OP WANNEER MIJN TOESTEL GELEVERD ZAL WORDEN; WAT ZEGGEN JULLIE HIERVAN.
Hallo wetomiel,
Hoofdletters = schreeuwen!
.....WAT ZEGGEN JULLIE HIERVAN......
Vervelend voor je, maar je hebt in ieder geval zolang een vervangend toestel.
En voor garantie-aanspraken moet je bij de verkoper zijn.
Wie is de verkoper?
Lees eens hier.
O.a.:
In de wet staat niet precies hoe lang een reparatie mag duren. Laat u een product repareren omdat het een ondeugdelijk product is? Dan mag u verwachten dat u het product binnen een redelijke tijd weer terugkrijgt. Wat een redelijke tijd is, kan per product verschillend zijn. Bij ingewikkelde technische producten zal het repareren langer duren dan bij een simpel product.
Hebt u met de verkoper niets afgesproken over hoe lang de reparatie duurt? Dan zult u de verkoper nog een kans moeten geven om het product voor een bepaalde datum te repareren. Heeft de verkoper uw product voor die datum niet gerepareerd? Dan kunt u in veel gevallen de koopovereenkomst ontbinden. Dit betekent dat u het product terug kunt geven aan de verkoper en dat u recht hebt op uw geld terug.
Suc6
Dat kan wel een poosje duren, wees blij dat u een leen toestel heeft gekregen. Maar reparatie duurt nog wel even. Zelf indertijd ook een gehad waar pixels verkeerd gingen heeft echt weken geduurd maar om dat het niet gerepareerd kon worden kreeg een nieuw toestel maar die moest wel uit Duitsland komen. Was al 2 jaar in gebruik bij mij dus een zeer goede garantie.DAt is nu 6 jaar geleden en hij speelt nog prima niet meer bij maar kleinzoon heeft er nog veel plezier aan. Dus nog naar het leen toestel kijken .
JA HET TOESTEL WAS WEL NOG GEEN MAAND OUD, EN MEDION NEDERLAND HAD WEL GEZEGD "DAT ER EEN PROBLEEM WAS MET DIT TYPE VAN TOESTELLEN", EN DAT WE ZO SNEL MOGELIJK EEN NIEUW TOESTEL ZOUDEN KRIJGEN. ZO SNEL MOGELIJK WAS DUS 16 DEC 2014 NA 5 MAAND. TOEN HEBBEN WE EEN GEREPAREERD TOESTEL VAN IEMAND ANDERS GEKREGEN. NB 20 CM KLEINER DAN HET ONZE.EN GANS DIE TIJD ALLEEN MAAR ERGERNIS MET HET BELLEN
@wetomiel,
Je CapsLock toets staat nog steeds ingeschakeld! We zijn niet doof. ;-)
Schrijf ze een brief. Zie voorbeeldbrief in vorige reactie (klik op de link)
caps lock ok, zo vermijd ik ook de rode lijntje onder de woordjes. want dit is ook hinderlijk. nu ja dan kunnen we verder vitten en zeggen "leer dan zonder fouten schrijven". en dan doet dit ook niets ter zake, zoals capslock aan of uit.
Als een televisie na een maand stuk gaat, bijvoorbeeld door een productiefout, dan is het heel normaal dat u een nieuw toestel krijgt.
[quote=wetomiel schreef op dinsdag 27 jan 2015, 20:09]caps lock ok, zo vermijd ik ook de rode lijntje onder de woordjes. want dit is ook hinderlijk. nu ja dan kunnen we verder vitten en zeggen "leer dan zonder fouten schrijven". en dan doet dit ook niets ter zake, zoals capslock aan of uit.
Wat boeit dat rode lijntje?
Komt waarschijnlijk omdat de auto correct van je browser op engels staat trouwens.
5 maanden is veels te lang, dit is zeker geen redelijke termijn en je hoeft ook geen genoegen te nemen met een kleinere TV. (tenzij je dit zelf wil)
Edricks advies om een brief te schrijven met wat u wilt is geen slecht idee.
De koop ontbinden na 5 maanden gene pruduct te hebben gehad is niet heel gek.
@ Rots92.
Nee dat is niet normaal en u heeft daar ook geen recht op.
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/rechten-in-de-garantieperiode
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer