yo
door yorickleeuwis Feb 11, 2015 om 14:21
Voeding & gezondheid

Misleid

Goedemiddag,

Ik heb via internet bij de snoepwinkel Tum Tum 11 zakjes met zwart-witjes besteld.
Nu heb ik ze zojuist geleverd gekregen en zitten er drie zakjes bij waar op het oog minder dan 10% zwarte snoepjes in zitten.

Ik wilde deze uitdelen ter promotie van een nieuw bloemensoortje, welke zwart met wit is.

Maar ik kan er nu niet veel mee behalve zelf opeten.

Ik heb de leverancier gebeld en die zeggen niks te kunnen doen omdat als ze drie nieuwe zakjes opsturen ze meer kwijt zijn aan verzendkosten als wat het opleverd!

Kan ik hier verder nog iets aan doen???

Mvgr,
Yorick Leeuwis

2153 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 11, 2015 om 14:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als het deze site met de zwart-witjes van Venco zijn, dan zie ik toch duidelijk weinig zwartjes en veel witjes.

Lastig om de leverancier op de verdeling aan te spreken.

Wel vervelend voor je.

Met vr.gr.

gerbera
door gerbera - Feb 11, 2015 om 16:09
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Kan ik hier verder nog iets aan doen??? Ja hoor, de zakjes openmaken, de heleboel husselen en opnieuw in zakjes doen. Ik kan de reactie van de leverancier wel begrijpen.

hutch
door hutch - Feb 11, 2015 om 16:39
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Minder zwarte snoepjes...... ???

Klacht indienen i.v.m. discriminatie?

yo
door yorickleeuwis - Feb 11, 2015 om 17:38
1 Antwoorden / 1 Vragen

Heb van t meest witte zakje de snoepjes even nageteld (ongeveer)
> ~150 witte
> 9 zwarte

De oplossing: ik hou de witte zakjes zelf en deel die met acceptabele verdeling uit.

Jammer dat fabrikant dit zelf niet zag en er even paar zwarte bijgegooid heeft, maar t is niet anders.

Bedankt voor jullie reacties

edrick3
door edrick3 - Feb 11, 2015 om 17:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@yorickleeuwis,

.....Heb van t meest witte zakje de snoepjes even nageteld (ongeveer)
> 150 witte
> 9 zwarte
.....
Dat is inderdaad een 'foute' verdeling.
Zou dit dan toch nog even melden bij die leverancier; desnoods met een fotootje.
Kijken of er dan alsnog gereageerd wordt (bv. het sturen van een zakje zwarte?)

Zou me er verder maar niet te druk over maken.
Er zijn ergere dingen.

Suc6 met de bloemetjes.

tijger1
door tijger1 - Feb 11, 2015 om 17:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gelukkig hebt u een oplossing kunnen vinden voor uw probleem.;-))

me
door mein33 - Feb 11, 2015 om 18:15
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@yorickleewis,

U begint uw topic met "misleid".
Er is alleen sprake van misleiding als de leverancier het product heeft aangeboden met de garantie of vermelding dat de zakjes 50/50 met zwart en wit zijn gevuld.
Ik denk niet dat dit het geval is.
Bij de supermarkt een zakje zwarte tum-tum kopen en bijmengen en uw probleem is opgelost,maar u kunt ze ook presenteren zoals het nu is en zeer zeker dat het niemand zal opvallen.

Veel succes metj de introductie van een nieuwe bloem(ensoortje).

komsja
door komsja - Feb 11, 2015 om 18:34
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Sorry maar vind de reactie van hutch wel een hele goeie.
Maar u kunt zichzelf ook bewegen naar bijvoorbeeld de wibra of zo daar hebben ze een keur aan snoep voor weinig,en doet u de zwartjes en de witjes zelf even sorteren.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 11, 2015 om 19:31
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja u kijkt inderdaad zwart wit, vraag voortaan eerst op hoe de samenstelling is wat betreft de gelijkheid van wit en zwart.