jo
door johnjansen Sep 11, 2014 om 20:38
Computers & telefonie

Misleidende website en hoge telefoonrekening

Van Tele2 kreeg ik een absurd hoge factuur vanwege datagebruik buiten de bundel. op de website van tele2 staat dat ze niet meer doen aan kosten buiten de bundel. Ik heb daar printscreens van. Een medewerker van de klantenservice gooit gewoon de telefoon neer als je hem vragen stelt hierover. Ze schermen iedere keer dat die actie van toepassing is voor klanten van na 1 februari 2014 en dat dit niet van toepassing is op klanten na die periode. Maar dat staat niet op hun website? Ook schermen ze dat ik sms jes heb ontvangen, echter op mijn telefoon zijn ze niet verschenen, allemaal gemakkelijk want hoe kan ik aantonen of ik iets wel of niet heb gehad, hun systeem is schijnbaar onfeilbaar. Medewerkers die je wel te spreken krijgt zeggen allemaal dat het onzorgvuldig en misleidend is. Maar toch blijft men achter de schermen maar afwimpelen op de datum 1 februari 2014, te spreken krijg je ze niet. wel hebben ze hun website enigszins aangepast, maar nog blijft de misleidende informatie erop staan.

351 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

brainless
door brainless - Sep 11, 2014 om 22:14
324 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat staat wel op de website:
Voor mobiele abonnementen die na 12 februari 2014 zijn afgesloten, rekenen we géén buiten-de-bundel tarieven voor internet. Als je reguliere internetbundel leeg is, brengen we de snelheid naar beneden. Of kun je een extra internetbundel kopen.

Voor 12-02-2014 klant geworden?
Heb je een contract voor 12 februari 2014 afgesloten? Dan rekenen wij € 0,15 per MB als je reguliere internetbundel leeg is. Of kun je nog een extra internetbundel kopen. Let wel op, nadat je extra bundel leeg is, internet je weer buiten je bundel.

Tarieven internetbundels

jo
door johnjansen - Sep 11, 2014 om 22:31
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja, nadat ik (en vele anderen als je hun forum leest) daarover een klacht heb ingediend. Ik heb de printscreens van hun oude pagina en daar staat dat dus helemaal niet vermeld.

zoekster
door zoekster - Sep 12, 2014 om 00:08
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=johnjansen schreef op donderdag 11 sep 2014, 22:31]Ja, nadat ik (en vele anderen als je hun forum leest) daarover een klacht heb ingediend. Ik heb de printscreens van hun oude pagina en daar staat dat dus helemaal niet vermeld.
Als je een printscreen hebt, dan heb je bewijs.

Misschien een idee om dit voor te leggen aan de geschillencommissie telecommunicatie?

Stuur nu eerst een formele klacht naar Tele2 en ga op je strepen staan. Aan de telefoon bewijs je niets, dus doe het per aangetekende brief of (als ze daar antwoord op geven) per mail (beiden kan ook). Dateer brief/mail en verzoek om een schriftelijk antwoord binnen bijv. 14 dagen.

Als je dan met een kluitje in het riet wordt gestuurd, dan kun je naar de GC.

klik HIER

Vergeet niet goed de brochure door te lezen, wat betreft klachttermijn en klachtengeld.

en HIER

zoekster
door zoekster - Sep 12, 2014 om 00:16
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Misschien heb je nog wat aan deze post op het Tele2 forum om te weten waar je brief naartoe moet en wat er zo'n beetje, passend bij jouw situatie, in moet staan.
KLIK

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 12, 2014 om 10:51
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Misschien een hele gekke vraag, maar wat staat hierover in jouw contract?

jo
door johnjansen - Sep 12, 2014 om 17:05
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=lekkerisdat schreef op vrijdag 12 sep 2014, 10:51]Misschien een hele gekke vraag, maar wat staat hierover in jouw contract?

Tele2 is te allen tijde gerechtigd de Prijslijst te wijzigen en wijzigingen zullen door Tele2 vooraf bekend worden gemaakt met inachtneming van artikel 2.2. De actuele Prijslijst is beschikbaar op
de Website en bij de Klantenservice.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ro
roekiah - Apr 16, 2024 om 21:08
Geldzaken & recht

Is er recht op een erfenis

Hebben wij recht op een erfenis van onze neef

Wij hadden een neef, hij is 5 jaar geleden overleden, mijn neef is niet gehuwd en was enig kind, hij heeft verder geen kinderen, en is vrijgezel. Ik ben een nicht van hem, met nog vele neven en nichten. Hij had jammer genoeg geen testament, dat had hij wel gewild, maar helaas overleed mijn neef nog voordat hij een testament wilde samen ste ... Lees meer

wi
witteke - Apr 9, 2024 om 14:29
Computers & telefonie
Samsun galaxy tab s 2

Samsun galaxy tab s 2

Ik heb 2 van deze tablets,en ben er zo enorm tevreden over,echter,niet alle apps werken hier nog op,sins ongeveer 2 weken werkt tijdschrift.nl daar niet meer op
Rest van de apps doet het nog wel
Al contact met hun gehad,maar daar kom ik ook niet verder mee,het zou aan mijn provider liggen,maar dat klopt dus niet,want op een andere teblet werkt het wel

Ze hebben voor minder goe ... Lees meer

Fi
Fiori - Apr 12, 2024 om 22:05
Winkels & webshops
Opgelicht door woneninterieur.nl... heeft iemand zijn geld wel teruggekregen?

Opgelicht door woneninterieur.nl... heeft iemand zijn geld wel teruggekregen?

Na een tijd hard gespaard te hebben was het zover: op 12 januari 2024 bestelden we onze 4 nieuwe Fiori eetkamerstoelen. Onze bestelling (met nummer 5354, dat we inmiddels uit ons hoofd kennen) had een verwachte levertijd van 3 weken, maar we hoorden echter nooit iets over een leveringsdatum. Daarom zelf meerdere keren gemaild (bellen lukte niet), waarbij elke keer een vage leverperiode werd genoem ... Lees meer