jh
door jhuijzer Aug 14, 2014 om 08:02
Computers & telefonie

Mobiel abonnement

Ik ben 65 jaar en heb van T mobile het verkeerde advies gekregen voor een abonnement. Ik heb nu steeds heel veel belminuten over en het internet MB gebruik ik al helemaal niet en is helemaal over. gelet op mijn leeftijd en niet meer werkend, achteraf gezien logisch maar de adviseur dacht daar anders over. Ik heb T mobile gebeld en gevraagd of het abonnement lager kon maar je kunt een abonnement alleen tussentijds hoger vaststellen. Is dat wel toegestaan? Ik kan mijn inboedelverzekering bv wel verlagen....
vr gr Jos huijzer

316 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Aug 14, 2014 om 09:42
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Welk abo heeft u nu, en heeft u een gratis lees op afbetaling tel erbij genomen?

mahadma
door mahadma - Aug 14, 2014 om 09:43
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Verhogen tijdens een abo kan wel, maar verlagen kan bij een tel abo niet, dat klopt.

tijger1
door tijger1 - Aug 14, 2014 om 09:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Heel veel 65 plussers gebruiken juist wel Mb's juist gezien hun leeftijd. Dus dat kan geen reden zijn uw abonnement te wijzigen.

Gebruik uw mobiel om te bellen in plaats van uw vaste lijn, dan bespaart u daar kosten.

gerbera
door gerbera - Aug 14, 2014 om 16:01
7358 Antwoorden / 14 Vragen
0

U schrijft dat de medewerker u verkeerd advies heeft gegeven, of heeft u zich laten verleiden door een "gratis" telefoon ? Voor de medewerker is de bonus die hij krijgt van belang. Zelf had u even moeten overwegen wat wil ik met mijn telefoon. In uw geval had u, zoals ik begrijp, aan een prepaid toestel voldoende gehad. Afhankelijk van de looptijd van uw abonnement is tussentijds verlagen niet mogelijk. Dus helaas zit u gedurende de looptijd vast aan het huidige abonnement. En óh ja 65 jaar vindt ik nog betrekkelijk jong dus zie ik het verband even niet.

aurora1
door aurora1 - Aug 14, 2014 om 17:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Welk abonnement heeft u en zit daar een telefoon bij?
Zoals al gezegd, u zult het abonnement moeten "uitzitten". Ik zou vervolgens op tijd opzeggen (let op dat u een bevestiging van de opzegging ontvangt) en op de juiste manier (hoe dat te doen is te vinden op de site van T-Mobile) en als u weinig belt overgaan op prepaid. Prepaid zou ik overigens dan niet weer bij T-Mobile nemen maar bijv. bij Simyo wegens veel lagere beltarieven voor prepaid en dan uw huidige telefoonnummer meenemen. Dat alles gaat bij Simyo overigens alleen via internet, ook het opwaarderen. Bij Simyo hoef je niet op te waarderen als er nog beltegoed is, maar u moet dan wel binnen het half jaar een keertje bellen of een sms'je versturen opdat het tegoed blijft staan.
Uw gsm moet voor het gebruik van een andere simkaart wel "unlocked" zijn.
Wat uw leeftijd met het gebruik van een gsm te maken heeft begrijp ik overigens niet.

mahadma
door mahadma - Aug 14, 2014 om 18:18
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Niet om vervelend te zijn, maar de Ts schrijft: "heb van T mobile het verkeerde advies gekregen voor een abonnement.", je kan natuurlijk ook stellen dat de Ts door de T mobile verkoper een fout abo in de maag gesplitst is. Waarschijnlijk heeft hij nu een stevige provisie verdient.

gerbera
door gerbera - Aug 14, 2014 om 22:52
7358 Antwoorden / 14 Vragen
0

[quote=mahadma schreef op donderdag 14 aug 2014, 18:18]Niet om vervelend te zijn, maar de Ts schrijft: "heb van T mobile het verkeerde advies gekregen voor een abonnement.", je kan natuurlijk ook stellen dat de Ts door de T mobile verkoper een fout abo in de maag gesplitst is. Waarschijnlijk heeft hij nu een stevige provisie verdient. Maar daar was Ts toch zelf bij. Mag tenminste aannemen dat er verteld is wat het abo inhield qua belminuten en MB's. Neem aan dat je zelf ook geen spullen koopt waarvan je op voorhand weet ze nooit te gebruiken.

mahadma
door mahadma - Aug 14, 2014 om 22:59
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Gerbera, twee dingen, de ene persoon laat zich eerder "ompraten" dan de andere. Daarnaast heeft de vraagsteller nog geen antwoord gegeven of er wel of niet een "gratis" toestel in het spel is. Dat kàn een lokkertje zijn geweest.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer