pjlj75
door pjlj75 Jan 10, 2010 om 13:28
Computers & telefonie

Mobiel bellen buitenland

Ik heb zins Junie een abonnement bij tele2 voor 2 jaar.Ik kan nog niet in het buitenland bellen.Wie heeft een oplossing?

2375 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Heb je het wel op deze manier gedaan ?

---Hoe werkt het?
Wanneer u met Tele2 in het buitenland wilt bellen, dient u eerst uw telefoon uit te zetten en vervolgens weer aan te zetten met een "1" voor uw normale pincode. Op die manier weet uw telefoon dat deze zich in het buitenland bevindt.---

Lees hier meer -> Tele2 buitenland bellen

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 13:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er moeten wel eerst 2 facturen zijn betaald voor je van de buitenland mogelijkheid gebruik kunt maken overigens, maar dat zal nu al wel zo zijn als je een abo hebt vanaf Juni.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 13:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

stacey schreef op zondag 10 jan 2010, 13:35: Hoi,

Heb je het wel op deze manier gedaan ?

---Hoe werkt het?
Wanneer u met Tele2 in het buitenland wilt bellen, dient u eerst uw telefoon uit te zetten en vervolgens weer aan te zetten met een "1" voor uw normale pincode. Op die manier weet uw telefoon dat deze zich in het buitenland bevindt.---

Lees hier meer -> Tele2 buitenland bellen

ik heb aan alle voorwaarden voldaan,klantenservice gebeld en die zeggen dat ze het door geven aan de afdeling die dat moet doen,maar daar gebeurd niets.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 14:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou ze dan schrijven, telefonisch gaat er toch veel fout, en je kunt gemaakte afspraken niet bewijzen mochten ze het niet regelen en je zou ze in gebreke willen gaan stellen dan moet je wel gemaakte afspraken zwart op wit hebben om aan te tonen dat ze het niet zijn nagekomen.

Dus schrijven en ze een termijn geven waarin je dit alsnog in orde gemaakt wilt zien en dat je anders vervolg stappen zult gaan ondernemen.

Als je een simlock vrij toestel hebt is het overigens vaak voordeliger een prepaid simkaartje van een plaatselijke provider aan te schaffen, maar dat is van aantal andere dingen ook nog afhankelijk dan, maar bekijken waard wellicht.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 14:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vriendelijk bedankt voor uw meedenken ,ik heb ze zojuist een email gestuurt,daar moet je binnen 48 uur een reactie op krijgen.Als je tele2 googelt met erbij klachten per email krijg je een adres,Groeten Peter.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 18:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een prepaid telefoon van Tele-2 omdat ik hem dus alleen gebruikt als nood aan de man komt staat hij dus niet aan.
Nu heb ik dus in afgelopen Juli mijn bel tegoed verhoogt met 20 euro Ik wilde hem van de week gebruiken en wat denk geen verbinding te krijgen.
Met normale telefoon gebeld gevraagd wordt er na mijn aansluitnummer ingevuld melding onbekend ook het klantennummer is onbekend.
Dus hebben ze mij gewoon buiten spel gezet. Als ik dus via de normale telefoon om mijn beltegoed vraag krijg ik dus wel een opgave, evenzo als ik mijn eigen nummer via dus de vaste annsluiting bel krijg ik dus voys maiil.
Ra ra wat is hier gebeurd, via inteternet gevraagd geen antwoord.
Groet Valerius

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 18:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius schreef op zondag 10 jan 2010, 18:15: Ik heb een prepaid telefoon van Tele-2 omdat ik hem dus alleen gebruikt als nood aan de man komt staat hij dus niet aan.
Nu heb ik dus in afgelopen Juli mijn bel tegoed verhoogt met 20 euro Ik wilde hem van de week gebruiken en wat denk geen verbinding te krijgen.
Groet Valerius

Te laat opgewaardeerd ?
---Het aan de Klant toegewezen telefoonnummer komt definitief te vervallen, indien de Klant gedurende een aaneengesloten periode van 12 maanden het Beltegoed niet heeft herladen---