marita567
door marita567 Sep 30, 2015 om 08:30
Computers & telefonie

Modem Technicolor

Hallo ,

Ik heb gisteren van Ziggo een nieuw modem gekregen Technicolor .
Ik heb het modem geactiveerd en alles werkt goed .
Maar wanneer ik bij de verkenner kijk staat er Ziggo - Nas :11 kan iemand mij aub vertellen wat dit betekent ?
Ik zie dat er mappen onder staan zoals : folder Music , Pfoto`s , Video
BVD

13316 9 Rapporteer

pi
door pieterwolters - Sep 30, 2015 om 08:45
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Een NAS is een Network Attached Storage oftewel een harddisk die je via het netwerk kan benaderen. Wellicht dat deze modem een opslagfunctie heeft of de mogelijkheid om een USB harddisk aan te sluiten.

marita567
door marita567 - Sep 30, 2015 om 08:55
1576 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op woensdag 30 sep 2015, 08:45]Een NAS is een Network Attached Storage oftewel een harddisk die je via het netwerk kan benaderen. Wellicht dat deze modem een opslagfunctie heeft of de mogelijkheid om een USB harddisk aan te sluiten.

Hoi pieterwolters ,

Als ik het dus goed begrijp kan ik dit gewoon laten staan , ik heb ook een externe harde schijf .

vr.gr.

aurora1
door aurora1 - Sep 30, 2015 om 12:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Vraag het anders eens aan Ziggo.

edrick3
door edrick3 - Sep 30, 2015 om 12:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Al eens bij de handleidingen gekeken? Klik

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 30, 2015 om 12:58
16827 Antwoorden / 202 Vragen

telefoon 1200 indien u ook telefoon van ziggo heeft, is gratis. (Hoewel de eerste twee antwoorden m.i. geheel juist zijn. edrick3@ in de handleiding kan ik het niet vinden

marita567
door marita567 - Sep 30, 2015 om 13:20
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Ik heb inmiddels contact gehad met Ziggo , de medewerkster heeft me laten weten dat ik dit moest laten staan , een duidelijker verklaring had ze niet .
De handleiding van modem heb ik gevonden echter moet ik daar de tijd voor nemen is behoorlijk veel en ook nog in het engels .
Mijn modem is een TECHNICOLOR TC 7210 .

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden .

vr.gr.

marita567
door marita567 - Sep 30, 2015 om 14:51
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Ik heb wederom contact gehad met Ziggo nu had ik een medewerkster aan de lijn die me meer kon vertellen Ziggo - Nas : 11 is een nieuwe optie van Modem Technicolor Tc 7210 dit betekent inderdaad zoals pieterwolters als eerste al vermeld had , met deze optie kun je bv een externe harde schijf op meerdere apparaten gebruiken dit word je dan aangeboden door de Ziggo - Nas : 11
Maar aangezien dit Modem nieuw is had Ziggo er nog geen ervaring mee was iets voor de toekomst
Ook had ik gezien dat Ziggo - Nas : 11 bij apparaten en printers word vermeld als Multi - Media Apparaat dus gewoon laten staan .
Hopende jullie voldoende ingelicht te hebben .

vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Sep 30, 2015 om 15:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@marita567,

Bedankt voor het doorgeven van de info van Ziggo.

Met vr.gr.

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 30, 2015 om 17:34
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=marita567 schreef op woensdag 30 sep 2015, 14:51]Ook had ik gezien dat Ziggo - Nas : 11 bij apparaten en printers word vermeld als Multi - Media Apparaat
Dit is verre van gebruikelijk en wanneer jouw PC enkel verbonden is via 'n utp kabeltje met het modem, zelfs onmogelijk.