vi
door vires Nov 19, 2014 om 13:46
Geldzaken & recht

Moet ik betalen

hallo kassa
ik heb een schrijven gekregen van MY SAFE ACCOUNT over een rekening die ik moet betalen omdat ik een contract 10 oktober 2014 telefonisch ben aangegaan over hun product. ik weet dat ik tijdens dit gesprek heb gevraagd als ik niet reageer en niet inlog op hun site of ik er dan aan vast zat, deze vraag stelde ik omdat als er wat gebeurd (ik ben alleenstaand) ik niet zou kunnen opzeggen en hun antwoord wat als ik niet zou inloggen op hun site er niets zou gebeuren. en nu krijg ik toch de rekening. wat moet ik doen

710 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

14
door 14peter - Nov 19, 2014 om 14:07
567 Antwoorden / 2 Vragen
0

Dit onderwerp wordt ook besproken op het forum van Opgelicht. Als u de laatste post op dat forum leest zou u kunnen veronderstellen met een soort van niet al te betrouwbare mensen van doen te hebben. Mede daarom zou ik niet betalen en overwegen via consuwijzer een klacht over hun werkwijze in te dienen

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 19, 2014 om 17:11
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Je hoeft niet te betalen, zie hier, zeker ook niet doen!

aurora1
door aurora1 - Nov 19, 2014 om 20:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

En voor de toekomst: nooit ingaan op dergelijke telefoontjes, colporteurs aan de deur, op straat enz., en beslist nooit gegevens verstrekken of vragen bevestigend antwoorden die een valstrik kunnen zijn. Zeg gewoon direct dat u geen interesse hebt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Mar 25, 2024 om 16:49
Winkels & webshops

Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?

ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

JM
JM de Troije - Mar 26, 2024 om 14:40
Winkels & webshops
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer