je
door jeroenroordink Nov 12, 2014 om 15:58
Computers & telefonie

Mofunia

Zo te lezen zijn hier al eens vragen over gesteld.
Maar echt een antwoord kan ik niet vinden.
Mofunia laat KPN al maanden 4,50 per week via mijn telefoonrekening afschrijven. Heb dit stop gezet via www.payinfo.nl maar ondanks dat is er weer 11,16 in rekening gebracht. Contact opgenomen met KPN en die geven aan dat ik daar elke week toestemming voor geef ik zou niet weten op wat voor manier ik hun toestemming geef. Ik ken het hele bedrijf niet zal ook niet weten wat ik daar evt afgenomen heb. Als ik het gauw even optel hebben ze me toch al meer dan 100 euro in rekening gebracht. Wie weet of ik op de 1 of andere manier mijn geld kan terug krijgen en hoe heeft mofunia het met de andere mensen die dit hier op de site hebben gemeld opgelost??

413 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 12, 2014 om 16:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jeroenroordink,

Lees bij eerdere (zelfde) vraag: klik hier.

Plaats een klacht: klik hier en hier.

Suc6

door 1953 - Nov 12, 2014 om 17:37
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Is er ook geen nummer bekend om per sms 'stop' op te geven?

je
door jeroenroordink - Nov 12, 2014 om 18:34
3 Antwoorden / 1 Vragen

Niet bij mij bekend 1953.
Heb klachten geplaatst op de sites die edrick3 heeft aangegeven.

aurora1
door aurora1 - Nov 12, 2014 om 23:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees ook klik hier eens door.

je
door jeroenroordink - Nov 12, 2014 om 23:09
3 Antwoorden / 1 Vragen

Aurora1 sms'jes heb ik verder nooit gehad dit heb ik ook uitstaan binnen mijn abbo

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 13, 2014 om 17:20
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Dit geld moet je terugkrijgen van KPN, wanneer hun geen bewijs hebben dat jij deze dienst bent aangegaan.
Erg klantvriendelijk van KPN dat ze jou hier even op wijzen..

je
door jeroenroordink - Nov 13, 2014 om 17:57
3 Antwoorden / 1 Vragen

Heb inmiddels email gehad van mofunia waarin ze aangeven dat ze geld gaan terugstorten. Het zal mij benieuwen.

edrick3
door edrick3 - Nov 13, 2014 om 18:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=jeroenroordink schreef op donderdag 13 nov 2014, 17:57]Heb inmiddels email gehad van mofunia waarin ze aangeven dat ze geld gaan terugstorten. Het zal mij benieuwen.

Mij ook.
Ben benieuwd.
Hoop voor je dat alles goed gaat komen.

Met vr.gr.