re
door rein37 Aug 31, 2015 om 21:20
Computers & telefonie

Muis

Indien ik op mailbericht dubbel klik gaat deze open en kan hem dan als een hele pagina lezen. Als ik dan weer terug wil gaan , klik dan op het kruisje rechts boven, geeft dat soms weer alsof ik dubbel klik met als gevolg dat de E mail hele maal weg is, ik moet mij dan weer inloggen om de mail weer te starten. Als ik een mail wil doorsturen krijg ik soms 2 nieuwe e mail ramen . De laatste tijd neemt het probleem toe waardoor het soms lastig is om hiermee te werken. De muis staat te knipperen(2x)als ik de cursor verplaats? B.V. indien een bijlage van een brief wordt geopend (KASSA sub pr.) Wat heb al gedaan: De muis instelling ingesteld op, dubbel kliksnelheid staat op langzaam. Snelheid van wijzer op stap 3. Aanwijzerspoor weergeven stand 1. De muis vervangen maar geen resultaat. Mijn laptop is ASUS X73S, W.7-prof., Mail WLM, Ik hoop dat verhaal duidelijk is maar wat rest mij nu nog. Het markeren (het blauw worden) van tekst gaat ook moeilijk wordt niet geaccepteerd. Indien ik gebruik maak van de muispad gaat dat prima.
Alvast bedankt voor de moeite,
Vriendelijke groeten, Rein.

672 8 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 1, 2015 om 10:40
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Rein37,
als u de muisklik niet dubbel maar enkel instelt zou het probleem verholpen moeten zijn, probeer het eens.
Vr, gr.

re
door rein37 - Sep 1, 2015 om 11:07
98 Antwoorden / 84 Vragen

Hallo Sjoppie, ik heb bewust dubbel klikken ingesteld om te voorkomen dat ik ongewenste mailtjes dan niet direct open, ik wil dit wel weer terug zetten maar zie even niet waar, heb het muis progr. nagezien weet u waar?
Vriendelijke groeten,Rein.

edrick3
door edrick3 - Sep 1, 2015 om 11:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rein37,

Lees de info hier.

Suc6

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 1, 2015 om 12:38
7187 Antwoorden / 3 Vragen

@Rein37,
In Windows 7 kunt u op verschillende manieren de werking van de muis instellen. Ga via Start, configuratiescherm naar Hardware en geluiden en klik vervolgens op Apparaten en printers. Hieronder is de optie Muis te vinden.
Onder het tabblad Aanwijzers is het uiterlijk te kiezen.
Klik op Scherm voor een set van soorten aanwijzers
In het tabblad Knoppen is links- of rechtshandig te kiezen.

Het is niet erg om op een ongewenste mail te klikken hoor als u de links die daarin voorkomen maar ongemoeid laat.
Er moet nog wel dubbel geklikt worden op een te openen mail maar om terug te gaan is 1x op het rode kruisje genoeg.
Succes

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 1, 2015 om 18:34
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Tip; gebruik een goede e-mailclient dat is een heel stuk prettiger werken.

re
door rein37 - Sep 8, 2015 om 11:43
98 Antwoorden / 84 Vragen

Hallo Sjoppie en Edrick3 , ik ben misschien iets laat om u te vermelden over het probleem maar zie het volgende. Ik ben de tips van u beide nagegaan maar had geen positief resultaat , het probleem heb ik aan iemand (via de KBO) voorgelegd deze heeft het probleem bekeken, maar had dit nog nooit meegemaakt. Als laatste middel heeft hij een stuurprogramma van de muis ,,Logitech,, ge update met als gevolg het gaat prima tot nu toe, zo doende de iets lange wachttijd voor een vermelding. Ik wil u dan beide bedanken voor de tips.
Groeten, Rein.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 8, 2015 om 11:58
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Rein,
Fijn dat het is opgelost en u weer verder kunt, bedankt voor de informatie.
Vr, gr.

edrick3
door edrick3 - Sep 8, 2015 om 12:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rein37,

Mooi dat het toch nog is opgelost.
Inderdaad: drivers updaten wil ook wel eens helpen.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.