Museumkaart
Ik kocht voor de derde keer een museumkaart bij een museum. De kaart kost 54,95 euro dit jaar maar ook nu moest ik 5,00 euro meer betalen vanwege inschrijfgeld. Ik begrijp dat dit inschrijfgeld bedoelt is zodat men het volgende jaar automatisch verlengd en het bedrag wordt dan ook van de rekening afgeschreven. Dit wil ik niet, ik koop zelf een nieuwe als ik het nodig denkt te hebben. Waarom wordt dan toch zonder te vragen de 5,00 in rekening gebracht. Ik blijf iedere keer met een gevoel zitten dat ik bestolen ben.
Hallo ank781,
..... Waarom wordt dan toch zonder te vragen de 5,00 in rekening gebracht......
Staat toch echt vermeld (op de site)
Een kaart kost € 54,95 voor volwassenen en € 27,50 voor jongeren t/m 18 jaar. Per kaart brengen wij éénmalig € 4,95 aan inschrijfkosten in rekening. U krijgt de kaart(en) per post thuisgestuurd.
Zal toch ook wel in de musea vermeld staan, naar ik aanneem.
Zou handiger zijn om gewoon één bedrag te vermelden lijkt me.
Met vr.gr.
Graag doe ik het moeilijker dan het gemakkelijke kan.
Als u zich niet wil registreren noch de jaarlijkse verlenging, zonder die eenmalige € 5,00 registratiekosten, dan is het roepen in de woestijn en met een onwillige hond valt weinig hazen te vangen.
Zonder die registratie mist sowieso e-mails van de organisatie en periodieke weetjes en kortingen middels (digitale) magazine.
Uw starheid is het probleem.
[quote=edrick3 schreef op woensdag 15 apr 2015, 17:56]Hallo ank781,
..... Waarom wordt dan toch zonder te vragen de 5,00 in rekening gebracht......
Staat toch echt vermeld (op de site)
Een kaart kost € 54,95 voor volwassenen en € 27,50 voor jongeren t/m 18 jaar. Per kaart brengen wij éénmalig € 4,95 aan inschrijfkosten in rekening. U krijgt de kaart(en) per post thuisgestuurd.
Zal toch ook wel in de musea vermeld staan, naar ik aanneem.
Zou handiger zijn om gewoon één bedrag te vermelden lijkt me.
Met vr.gr.
Die haalde sowieso aan het loket van het museum, vandaar die starheid.
@1953,
Heeft niets met registratiekosten te maken.
Registreren kun je vrijwillig doen:
Registreren heeft voor u verschillende voordelen: bij verlies of diefstal krijgt u een nieuwe kaart toegestuurd en u ontvangt vele aantrekkelijke, exclusieve aanbiedingen zoals arrangementen, gratis rondleidingen en korting op boeken en catalogi.
U kunt met dit formulier meerdere kaarten op één adres registreren.
U kunt alleen een kaart registreren die nog niet bij ons bekend is. Heeft u de Museumkaart rechtstreeks via de Stichting Museumkaart toegestuurd gekregen en staan uw gegevens al op de kaart voorgedrukt dan is registratie niet nodig.
Klik hier.
[quote=edrick3 schreef op woensdag 15 apr 2015, 18:03]
Registreren heeft voor u verschillende voordelen: bij verlies of diefstal krijgt u een nieuwe kaart toegestuurd en u ontvangt vele aantrekkelijke, exclusieve aanbiedingen zoals arrangementen, gratis rondleidingen en korting op boeken en catalogi.
U kunt met dit formulier meerdere kaarten op één adres registreren.
U kunt alleen een kaart registreren die nog niet bij ons bekend is. Heeft u de Museumkaart rechtstreeks via de Stichting Museumkaart toegestuurd gekregen en staan uw gegevens al op de kaart voorgedrukt dan is registratie niet nodig.
Lijkt me dan voor die €4,95 adm. kosten een goede deal, zeker bij verlies en/of diefstal.
[quote=edrick3 schreef op woensdag 15 apr 2015, 18:35]@tenormin,
Je betaalt NIET om te registeren; dat is gratis.
Daarom heet het ook administratiekosten, met de registratie heeft ts velen voordelen t.o.v. museumkaart.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Waarom blijft het internet via de tv kabel zo duur?
Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie.
Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU.
De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.
De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee
...
Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer