ra
door raponsje Mar 8, 2015 om 21:12
Computers & telefonie

Muziek

Hallo
Wie kan mij vertellen hoe ik een liedje via You tube op mijn telefoon kan downloaden. Het gaat om de intro van Ivanhoe (originele engelse versie) die ik nergens anders kan vinden!
Ik heb al verschillende pogingen ondernomen maar zonder succes.
Alvast bedankt.

606 18 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Mar 8, 2015 om 21:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u een spraakrecorder op de gsm heeft dan kunt u daarmee de melodie opnemen als u die via de pc afspeelt en opslaan op de gsm.
Een spraakrecorder is anders te vinden op Google Play.

mahadma
door mahadma - Mar 8, 2015 om 21:38
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Probeer of Audacity op je mobiel werkt. Dit is een opnameprogramma wat alles wat je pc aan geluiden geeft op kan nemen. Vanaf je pc werkt het in ieder geval. Na opnemen en stoppen kan je de "kop" en de "staart" eraf knippen en dan is het een kwestie van exporteren als mp3.

gompy2
door gompy2 - Mar 8, 2015 om 22:07
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@raponsje..

Klik hier-> Ivanhoe voor de intro die je zocht.

Mocht je in het vervolg weer een liedje uit Youtube willen pulken, jees dat de volgende site even.
Je hoeft er zelf niets voor te installeren, ook geen moeilijke programma's.
Quote:

Hoe moet je muziek downloaden van YouTube

Op YouTube is bijna elk liedje wel te vinden. Voor de mensen die niet willen betalen voor muziek (Tss!) is dit een handige optie. Helaas heeft YouTube het standaard niet mogelijk gemaakt om liedjes van YouTube te downloaden. Wel hebben ze een koppeling gemaakt met iTunes, waardoor je makkelijk met iTunes kunt downloaden. Het kan natuurlijk zijn dat je geen iTunes wilt gebruiken. Vandaar deze handleiding.

Klik-> Hoe moet je muziek downloaden van YouTube

gompy2
door gompy2 - Mar 8, 2015 om 22:13
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Ik hoop dat je zelf wel weet hoe je dat bestandje naar je telefoon kunt krijgen, of niet?

aurora1
door aurora1 - Mar 8, 2015 om 22:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat heeft u toch maar weer mooi gedaan @gompy2.

gompy2
door gompy2 - Mar 8, 2015 om 22:50
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Als men de weg weet is men in een paar klikken klaar aurora1.
Maar eer men de weg goed weet gaan er al heel wat jaren om en rondzwervingen aan vooraf...
Maar jij weet ook wel goed de weg heb ik al vaak gemerkt ;-)

aurora1
door aurora1 - Mar 8, 2015 om 22:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik had eigenlijk al gewacht op uw bijdrage zoals gedaan maar expres niet naar u verwezen.... Het is tenslotte nog weekend....

gompy2
door gompy2 - Mar 8, 2015 om 22:59
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zondag 8 mrt 2015, 22:55] Het is tenslotte nog weekend....
Klopt, wel 7 dagen in de week...

ra
door raponsje - Mar 9, 2015 om 00:30
8 Antwoorden / 4 Vragen

Allemaal hartelijk dank voor de reacties.
Het is gelukt op de laptop!
Wat de telefoon betreft: nog niet........helaas!
Goede werkweek voor een ieder.

mahadma
door mahadma - Mar 9, 2015 om 00:35
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Je kan OF een kabel tussen je tel en pc doen en copieren OF de chip uit je tel in je pc steken en dan copieren van "waar dat t'ie staat" naar de tel chip dir muziek.

diumenge
door diumenge - Mar 9, 2015 om 06:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het helpt om aan te geven wat voor telefoon het is, merk en type.

gompy2
door gompy2 - Mar 9, 2015 om 08:14
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=raponsje schreef op maandag 9 mrt 2015, 00:30]Allemaal hartelijk dank voor de reacties.
Het is gelukt op de laptop!
Wat de telefoon betreft: nog niet........helaas!
Goede werkweek voor een ieder.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om d.m.v. een kabeltje, een verbinding te maken tussen je laptop en je telefoon?
Maar goed, je kunt ook een app en tooltje nemen.
De naam was eerst Cheetah-Sync, tegenwoordig heet het Folder-Sync.
Die installeer je op je laptop en telefoon en door middel van een wifi verbinding kun je aangeven tussen welke mappen er synchronisatie plaats vind.
Dat kan diverse richtingen, laptop -> telefoon, telefoon -> laptop en < - > beide richtingen.

Klik -> Hier

Klik-> Hier

ra
door raponsje - Mar 9, 2015 om 11:53
8 Antwoorden / 4 Vragen

@Gompy2
Dat er verbinding moet zijn tussen telefoon en laptop is duidelijk, maar het lukt mij niet om " Ivanhoe" er op te downloaden. Dat is het probleem!

@diumenge: het is een IPhone 4 Apple

Groet

who cares
door who cares - Mar 9, 2015 om 12:30
146 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=raponsje schreef op maandag 9 mrt 2015, 11:53]@Gompy2
Dat er verbinding moet zijn tussen telefoon en laptop is duidelijk, maar het lukt mij niet om " Ivanhoe" er op te downloaden. Dat is het probleem!

@diumenge: het is een IPhone 4 Apple

Groet

Try ....I Tunes , dat is voor de Apple.
of MediaMonkey is ook gratis

succes

edrick3
door edrick3 - Mar 9, 2015 om 12:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

V oor iTunes .... klik hier.

Suc6

gompy2
door gompy2 - Mar 9, 2015 om 13:51
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=raponsje schreef op maandag 9 mrt 2015, 11:53]@Gompy2
Dat er verbinding moet zijn tussen telefoon en laptop is duidelijk, maar het lukt mij niet om " Ivanhoe" er op te downloaden. Dat is het probleem!
Groet

Oké, duidelijk, dan zoeken we daar een andere oplossing voor.

Surf je wel eens op internet met je iPhone 4?
Zit er een browser op die iPhone's?
(Ik weet totaal niets van iPhone's, sorry)
Zo ja, type eens exact in de browser van je iPhone:

http://tinyurl.com/pr55c75

Als het goed is kun je dat muziekbestandje nu downloaden op je telefoon, en dan verder transporteren waar je het hebben wilt op je telefoon.

aurora1
door aurora1 - Mar 9, 2015 om 19:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of het werkt als u het bestand aan uzelf mailt en de mail opent in de gsm of het bestand dan te downloaden/op te slaan is.
Of misschien met blue tooth sturen en ontvangen?

f.weele
door f.weele - Mar 10, 2015 om 12:41
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Indien het een smartphone is , zet dan de applicatie van "Tubemate"er op Hiermede kan je rechtstreeks van youtube muziekfilmpjes downloaden en omzetten naar mp3.
klik hier:

m.vr.gr.