flesje53
door flesje53 Apr 20, 2015 om 15:20
Computers & telefonie

Muziek van dvd rippen

Goedemiddag kan iemand mij vertellen hoe ik muziek van een dvd af kan rippen

gr flesje

527 8 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Apr 20, 2015 om 15:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier.

edrick3
door edrick3 - Apr 20, 2015 om 15:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo flesje53,

.....kan iemand mij vertellen hoe ik muziek van een dvd af kan rippen .....
Ja hoor.

Kijk/lees bv. eens hier.

En lees eens hier.

Suc6

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 20, 2015 om 16:26
7181 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Flesje 53,
Rippen naar pc in zes stappen

Om u te helpen bij het rippen van uw dvd’s hebben we onderstaand stappenplan opgesteld. De stappen nemen je door het gehele ripproces en is toepasbaar op het grootste deel van de programma’s.

Plaats de dvd die u wilt rippen in de dvd-speler van je pc
Start het door u geselecteerde programma op om het proces te beginnen
Als het goed is verschijnt er nu direct een pop-up of venster waar de inhoud van de uw dvd te zien is. Mocht dit niet het geval zijn dan moet u deze nog even zoeken.
Kies een locatie om de videobestanden van je dvd naar toe te rippen.
Kies een naam en sla het op.
Druk nu op de rip-knop of de startknop. De bestanden zullen nu op je pc verschijnen.

Het rippen van een dvd naar een pc duurt wel even dus heb geduld. Als het goed is verschijnt een voortgangsvenster waar u precies ziet hoe lang het nog duurt. Als de bestanden eenmaal op uw pc staan kun je de video’s gemakkelijk op andere dvd’s overzetten.
Bron
Vr, gr.

flesje53
door flesje53 - Apr 20, 2015 om 16:46
22 Antwoorden / 5 Vragen

Dank je wel ga het proberen

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 20, 2015 om 21:29
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Tip; maak eerst een image van de DVD, hierna kan het schijfje terug het doosje in en gaat het rippen 'n heel stuk sneller.

ja
door jas7812 - Apr 22, 2015 om 19:49
24 Antwoorden / 0 Vragen

Met CDex is het rippen van een muziek-cd supereenvoudig. Vooral de mogelijk om automatisch track-titels en album-informatie op te halen is een uitkomst. Hier meer info.

flesje53
door flesje53 - Apr 23, 2015 om 11:00
22 Antwoorden / 5 Vragen

Lieve mensen het antwoord van

aurora1 en edrick3
was al voldoende daar voor nog mijn dank jullie hebben het meestal goed

en jas 7812 het ging om muziek van een dvd te halen maar toch bedankt

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2015 om 11:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@flesje53,

Neem dus aan dat het gelukt is.

Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.