li
door lisa123 May 6, 2015 om 12:39
Computers & telefonie

Muziek van harde schijf naar kaartlezer mp3 lukt niet

Omdat ik heel kleine mp3'tjes heb met een clip hoopte ik de muziek van harde schijf laptop Windows 7 32/bit via een kaartlezer en mini SD kaart 8 GB over te zetten.
Doe het via Windows Media Player, ziet er eenvoudiger uit dan Media Monkey.
Op media player is muziek gesynchroniseerd, moet nu een apparaat aansluiten maar dat apparaat is niet te vinden.

Heb op kaartlezer bij hardware: G: draagbare apparaten, volgende regel: USB Mass Storage Device USB Device : volgende regel: USB-apparaat voor massaopslag-Universal Serial Bus-controllers.
Apparaatstatus: dit apparaat werkt correct.

Weet iemand een oplossing?

791 14 Rapporteer

costnix
door costnix - May 6, 2015 om 12:58
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U had de muziekspeler op uw computer moeten aansluiten en die vervolgens moeten synchroniseren. De muziekspelerr heeft zijn eigen systeem van mappen en mapnamen.
(Het zou handig zijn geweest, wanneer u het merk en type van de speler had vermeld).

akkerdistel
door akkerdistel - May 6, 2015 om 17:14
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Bestanden overzetten kun je gewoon met 'Computer' (windowstoets + e) doen heb je geen externe software voor nodig.

li
door lisa123 - May 6, 2015 om 17:24
134 Antwoorden / 53 Vragen

costnix, als u met muziekspeler de mp3 bedoelt die heeft helaas geen merk en nummer anders was het geen probleem geweest.

ga vanavond de oplossing van akkerdistel proberen, dank u voor die mail.

li
door lisa123 - May 6, 2015 om 18:47
134 Antwoorden / 53 Vragen

sorry akkerdistel, welke "computertoets" of "windowstoets"bedoelt u? zie hem niet staan op de pagina van windows media speler, denk dat ik het niet snap.
excuses.

Cookies
door Cookies - May 6, 2015 om 18:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=lisa123 schreef op woensdag 6 mei 2015, 18:47]sorry akkerdistel, welke "computertoets" of "windowstoets"bedoelt u? zie hem niet staan op de pagina van windows media speler, denk dat ik het niet snap.
excuses.

De Windowstoets zit op je toetsenbord.

edrick3
door edrick3 - May 6, 2015 om 19:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen
li
door lisa123 - May 6, 2015 om 21:04
134 Antwoorden / 53 Vragen

Hoi Edrick3,

Dank je wel voor dat duidelijke beeld, was er erg blij mee want al had ik een miljoen gekregen ik had het niet geweten.

akkerdistel
door akkerdistel - May 6, 2015 om 21:15
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Wanneer je nu twee vensters opent, kun je bestanden van venster naar venster schuiven, van C: naar G:.

(althans dat denk ik, dat dat zo werkt :-) )

li
door lisa123 - May 6, 2015 om 21:33
134 Antwoorden / 53 Vragen

Helaas, er werkt niets.
Morgen weer een dag, als ik op dat windowsteken en e typ krijg ik mijn hele pc te zien, dus ben het spuugzat na 2/3 dagen knoeien.

Iedereen bedankt voor de hulp, stel het erg op prijs.

aurora1
door aurora1 - May 7, 2015 om 00:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u via Start - Computer aanklikt zou u de cardreader moeten zien en moeten kunnen openen.
Als de muziekbestanden op de pc in een map staan dan die map openen en de gewenste bestanden aanklikken.
Dan bovenaan op Bewerken klikken en in het uitklapvenster aanklikken Kopiëren naar.... en vervolgens in het venstertje dat dan zichtbaar wordt scrollen naar de cardreader/de mp3 speler (massa storage device) en klikken op kopiëren.
Bekijk eens of het zo lukt.

li
door lisa123 - May 7, 2015 om 12:51
134 Antwoorden / 53 Vragen

Hallo aurora1,

Dank voor uw reactie, heb het weekend tijd dus ga dan alles nog eens uitproberen, dank zij alle reacties die ik van jullie mocht ontvangen.
Tof!

akkerdistel
door akkerdistel - May 7, 2015 om 18:51
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=lisa123 schreef op woensdag 6 mei 2015, 21:33]windowsteken en e typ krijg ik mijn hele pc te zien
Dat is ook juist de bedoeling. Dat open je 2 keer. In scherm 1. selecteer je jouw mp3 bestanden in scherm 2. selecteer je jouw geheugenkaartje (G:) en dan sleep van scherm 1. naar 2., dat is alles.

Het 'lastigste' is enkel om jouw mp3 bestanden terug te vinden.

crewmember
door crewmember - May 8, 2015 om 10:12
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Wat voor mp3 speler is het? (Merk/Type)

Als het van Apple is (IPOD) werkt het alleen via I-tunes namelijk.
Net als al die andere troep van Apple alleen via hun eigen speciale programmatjes werkt.

who cares
door who cares - May 8, 2015 om 10:32
146 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=crewmember schreef op vrijdag 8 mei 2015, 10:12]Wat voor mp3 speler is het? (Merk/Type)

Als het van Apple is (IPOD) werkt het alleen via I-tunes namelijk.
Net als al die andere troep van Apple alleen via hun eigen speciale programmatjes werkt.

Ik heb alles van Apple en ben er zeer tevreden over , of je moet fan zijn van Medion producten, Apple is wat duurder maar dan heb je ook wat.