ot
door ot3333 Apr 15, 2014 om 09:26
Computers & telefonie

Myjuke onterechte Incasso's

Hoi,

Ik wilde iedereen waarschuwen voor myjuke, ik heb een keer met mijn creditcard mijn maan abonnement betaald. Nu is er ondertussen al drie keer een onterechte incasso gedaan terwijl ik het abonnement gewoon netjes had opgezegd. Als ik een klacht hierover stuur doen ze gewoon of hun neus bloed en negeren ze gewoon het probleem dat ik bij hun aan de orde stel.

1853 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 15, 2014 om 09:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ot3333,

Als je vindt dat een incasso onterecht is zou ik deze laten storneren (=terugboeken).

Weet je wel zeker dat je op de juiste wijze en OP TIJD hebt opgezegd?

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Apr 15, 2014 om 09:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het JUKE-abonnement met een looptijd van een maand kost 9.99 EUR (incl.btw). Indien je het abonnement niet opzegt met inachtneming van de geldige opzegtermijn, wordt het abonnement automatisch verlengd met een maand.

3. Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kunt je JUKE-abonnement beheren op "Mijn account" > Profiel. Je lopende JUKE-abonnement kun je op elk moment zonder problemen opzeggen.

4. Wat is de opzegtermijn voor een JUKE-abonnement?

De opzegtermijn voor alle abonnementen is 7 dagen voor de laatste dag van de looptijd van je abonnement.

ot
door ot3333 - Apr 16, 2014 om 00:16
1 Antwoorden / 1 Vragen

Zeker, na de eerste twee keer heb ik met de creditcard maatschappij gebeld. Zij kunnen alleen storneren als ik zwart op wit de bevestiging van de beëindiging heb. Ik kon die alleen niet meer terugvinden in m'n mail, maar ik weet zeker dat ik dat gedaan heb. De knop om op te zeggen ontbrak namelijk ook. Dus ik kon helemaal niet meer opzeggen. Dat doe ik altijd direct na verlenging omdat ik niet elke maand gebruik maak van myjuke.

De derde keer heb ik die bevestiging wel bewaard maar ik kwam erachter omdat ik een melding kreeg per mail dat het niet was gelukt te verlengen. Dat klopt ook want ik heb toen mijn card vervangen na dat eerste akkefietje. Ze slaan dus gewoon je creditcard gegevens zonder toestemming op in hun systeem en verlengen gewoon automatisch wanneer ze daar zin in hebben.