waarschuw redactie wendy de jong
Gebruikersnaam:
wendy de jong
Level:
Datum:
donderdag 12 mei 2011, 22:34
Categorie:
Computers & Internet - Internetproviders 
Antwoorden:
22
Trefwoorden:
Ziggo, Router, Draadloos. 

Ik heb als internetprovider Ziggo. En met 2 opgroeiende meiden in huis dachten we vorig jaar oktober dat het wel handig zou zijn thuis een netwerk aan te leggen. Draadloos uiteraard. Op aanraden van ziggo een router tussen gezet om het signaal te versterken. Had een wereld verbinding. Maar een paar weken geleden was mijn internet plotsklaps harstikke sloom. Bij navraag bleek dat ze met een upgrade bezig waren en natuurlijk zou het de volgende dag verholpen zijn.Nou de volgende dag kwam en ging maar geen verbetering. Na een paar dagen en ik weet niet hoeveel keer het modem opnieuw opstarten nog steeds geen verbetering dus maar weer bellen.

Nou lachen,gieren en brullen want medewerker test de verbinding en uiteraard is er niks mis mee. Maar toch is hij draadloos nog trager dan een slak. Oplossing van Ziggo router er tussen uit en toch maar weer aan de kabels??!!

Nu kan het aan mij liggen maar heb er expres opgelet en bij hun op de site gekeken wat zij aanraadde qua router. Dan moet het toch niet zo zijn dat de router die net een half jaar oud is nu al weer de deur uit kan??