ci
door cillaaa1988 Dec 11, 2014 om 15:56
Elektronica & tv

Na hoeveel reparatie koop ontbinden?

Goedemiddag!

Sinds maart dit jaar (2014) heb ik een wasmachine van het merk Samsung. Hij is nu voor de vierde keer!!! aangemeld voor reparatie. De vorige, een maand geleden, vertelde Samsung mij dat zij de wasmachine niet terugnemen maar constant komen repareren.

Aangezien ik hier geen belang belang bij heb vraag ik mij of na hoeveel reparaties, binnen de garantie, kan ik de koop ontbinden met Samsung en zijn zij verplicht mijn wasmachine terug te nemen.

De wasmachine komt bij de Wehkamp vandaan en volgens hun zou Samsung dat gewoon moeten doen, al leert de praktijk anders....

Gr.

413 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 11, 2014 om 16:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Daarvoor moet u dus bij Wehkamp zijn en niet bij Samsung.

edrick3
door edrick3 - Dec 11, 2014 om 16:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo cillaaa1988,

Je moet bij de leverancier zijn en niet bij Samsung.

Zou Wehkamp dus eens een brief schrijven.
Vier keer repareren is echt teveel.
Lees even wat Consuwijzer hier over schrijft; klik hier.
Zie ook de voorbeeldbrief

Suc6

we
door wehkamp_webcare - Dec 11, 2014 om 16:48
83 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Cillia1988,

Zou je je vraag, samen met je klantnummer of postcode/huisnummer willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kijken we met je mee en kunnen we je gericht antwoord geven op je vraag.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp.nl

alfatrion
door alfatrion - Dec 11, 2014 om 17:25
1659 Antwoorden / 1 Vragen

In principe kan dat al na de eerste keer.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 11, 2014 om 20:39
4299 Antwoorden / 5 Vragen

@TS Laat even hier even weten hoe het opgelost is/wordt.