ew
door ewm Aug 31, 2014 om 12:12
Garantie & verzekeringen

Nationale Nederlanden reageert niet of nauwelijks

Mijn man is bijna 1 jaar geleden aangereden door een dronken automobilist.
Op diverse vlakken hebben we behoorlijk wat schade.
Nationale Nederlanden,de verzekeringsmaatschappij van de automobilist ,reageert echter niet of nauwelijks op onze advocaat waardoor e.a. zeer traag verloopt.
Kan dit zomaar?
Naast dat de kosten voor ns op blijven lopen vind k het eigenlijk van weinig fatsoen getuigen.

3486 51 Rapporteer

sw
door swat1500 - Aug 31, 2014 om 12:23
3778 Antwoorden / 0 Vragen

In veel verzekeringspolissen is bepaald dat geen dekking wordt verleend als de verzekerde het incident waarbij de schade is ontstaan onder invloed heeft veroorzaakt.
Op grond van de Wettelijke aansprakelijkheid moet de vezekeraar de veroorzaakte schade bij derden wel vergoeden en zal de vergoede schade vervolgens bij haar verzekerde terug halen.
Van dit alles mag het slachtoffer natuurlijk niet te veel overlast ondervinden.
Wel zou het kunnen dat de verzekeraar meent dat niet alles aan haar verzekerde kan worden verweten en op grond daarvan niet alle schade zal willen vergoeden.
U kunt klagen bij het Kifid.

Cookies
door Cookies - Aug 31, 2014 om 12:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Misschien moet de advocaat eens wat harder en frequenter aan de bel gaan trekken bij NN. Er zijn ook advocaten die nogal laks zijn.

ew
door ewm - Aug 31, 2014 om 12:30
17 Antwoorden / 2 Vragen

Kifid?
Dat zal ik eens opzoeken.

Ook de juristen van de werkgever van mijn man krijgen nauwelijks respons op hun berichten (is tijdens werk gebeurt).Het is blijkbaar de werkwijze van de verzekeringsmaatschappij?

Bedankt voor uw reactie!

ew
door ewm - Aug 31, 2014 om 12:32
17 Antwoorden / 2 Vragen

We krijgen alles wat onze advocaat doet doorgestuurd ; hij zit er bovenop.
Maar er wordt gewoon niet gereageerd...

getty
door getty - Aug 31, 2014 om 12:36
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Dan lijkt me de tijd van brieven schrijven voorbij en moet er een rechtszaak worden aangespannen. Dan moeten ze wel reageren. Ze kunnen het dan nog wel traineren maar ze zullen wel wat moeten doen

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2014 om 12:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat hebben kosten voor de NS met de schade van doen?

tappie
door tappie - Aug 31, 2014 om 12:59
289 Antwoorden / 82 Vragen

tijger1..,ik denk dat ts een o-tje is vergeten en bedoelt te schrijven voor ons.

ew
door ewm - Aug 31, 2014 om 13:09
17 Antwoorden / 2 Vragen

Dank je Tappie ; inderdaad.
Was wel op te maken uit de zin dacht ik ; maar ik zal kijken of ik het kan corrigeren

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2014 om 13:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat kunt u niet corrigeren, maar is nu duidelijk.

Is uw advocaat wel gespecialiseerd in letselschade? Want dat is echt een vak apart.

Ik neem tenminste aan dat uw man letsel opgelopen heeft waar hij nu nog last van heeft.

ew
door ewm - Aug 31, 2014 om 13:27
17 Antwoorden / 2 Vragen

Ja het is een letselschade advocaat.
We hopen dat mijn man uiteindelijk 90% zal herstellen.De tijd zal dat uit moeten wijzen.
Ook is er contact tussen de juristen van de werkgever van mijn man en onze advocaat.
Het niet-reageren is enorm storend.Wellicht heb ik helemaal de verkeerde verwachtingen,maar ik vind dat zo ontzettend slordig en onbeschoft.
We wachten sinds maart op reactie op bepaalde zaken.Wordt genegeerd.

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2014 om 13:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

In principe is dat de standaard tactiek van verzekeringsmaatschappijen.

En zeker als de situatie nog niet bestendig is, wordt door de verzekeraar afgewacht hoe een en ander uitpakt.

De meeste letselschade kwesties duren jaren en jaren.

U kunt wel een voorschot eisen inzake schadebedragen die al vaststaan.

emcede
door emcede - Aug 31, 2014 om 13:38
960 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt overwegen om de werkgever aan te spreken - eventueel in goed overleg. De werkgever moet zorgen voor goede verzekeringen, bijvoorbeeld een WEGAM-polis (schade aan werknemers als inzittende van een motorrijtuig). Heeft de werkgever dat niet geregeld, dan is hij hiervoor aansprakelijk te stellen.

ew
door ewm - Aug 31, 2014 om 13:41
17 Antwoorden / 2 Vragen

Bedankt voor uw reacties tijger1 & emcede.

Duidelijk is dat we nog veel geduld zullen moeten hebben.

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2014 om 13:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De werkgever is sowieso aansprakelijk te stellen, ook al heeft hij niet zo'n verzekering.

Maar ik neem aan dat het salaris 100% doorbetaald wordt en dat de medische kosten, afgezien van het eigen risico gedekt worden door de zorgverzekeraar.

Dus die € 360 kunt u meteen claimen bij de werkgever. De zorgverzekeraar zal zijn kosten rechtstreeks claimen bij NN.

De schade aan de auto zal ook al wel vergoed zijn.

Blijft dus "over" "smartengeld" en de schade die blijft als uw man niet 100% herstelt. Om dat vast te stellen, kunnen er jaren over heen gaan.

ew
door ewm - Aug 31, 2014 om 13:58
17 Antwoorden / 2 Vragen

We lopen tegen meer kosten aan dan uitsluitend de medische.
Als we daar idd jaren op moeten wachten ; zijn we aardig gedupeerd.

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2014 om 14:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan maar voorschot eisen, bij werkgever of NN.

ew
door ewm - Aug 31, 2014 om 14:07
17 Antwoorden / 2 Vragen

Reageren ze niet op,helaas.

sw
door swat1500 - Aug 31, 2014 om 16:53
3778 Antwoorden / 0 Vragen

Verzekeraars doen, als zij aanspakelijkheid erkennen, meestal niet moeilijk over schade die direct vast te stellen is. Waar ze wel dwars over kunnen gaan liggen is de indirecte, immateriële en toekomstige schade. Het kan helaas jaren duren voordat daar uitsluitsel over is.

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2014 om 17:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mag ik vragen tegen welke kosten u nog meer oploopt, dan de medische?

ew
door ewm - Aug 31, 2014 om 20:09
17 Antwoorden / 2 Vragen

Oa onderhoud woning.
Mijn man kon en deed vrijwel alles zelf.
Nu uit moeten besteden is een forse financiële wissel.

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2014 om 20:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Xie kosten kunt u dus wel vergeten, want die zullen niet vergoed worden.

ew
door ewm - Aug 31, 2014 om 20:22
17 Antwoorden / 2 Vragen

Zijn wel kosten die rechtstreeks het gevolg zijn van de dronkemansrit van deze automobilist.

Maar waar het me in deze om ging,was het structureel niet reageren van Nationale Nederlanden.
Zowel op onze advocaat niet,als op de juristen van de werkgever.
Lijkt idd op bewust traineren zoals iemand hier al opperde.
Ik begrijp dat dat gangbaar is , we we daar weinig tot niets tegen kunnen doen.

pi
door pieterwolters - Aug 31, 2014 om 20:22
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ewm schreef op zondag 31 aug 2014, 12:32]We krijgen alles wat onze advocaat doet doorgestuurd ; hij zit er bovenop.
Maar er wordt gewoon niet gereageerd...

Dan moet hij toch nog iets meer doen... Daar is hij advocaat voor.

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2014 om 20:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niet om de verzekeringsmaatschappij te verdedigen, maar als uw man herstellende is, dan is er nog helemaal geen basis om een schade-uitkering ivm bijvoorbeeld blijvende invaliditeit vast te stellen.

En dat wet uw advocaat ook.maar hij kan natuurlijk altijd een kort geding starten.

Ik ga er van uit dat de materiële schade vergoed is. En dat er geen inkomstenderving is.

ew
door ewm - Aug 31, 2014 om 20:55
17 Antwoorden / 2 Vragen

Inkomstenderving is weer een verhaal apart,maar dat ligt bij de werkgever.

Al met al komt het er dus op neer dat Nationale Nederlanden eindeloos op zich mag laten wachten mbt reageren op onze advocaat danwel de juristen van de werkgever.

Wellicht heeft e.a. ook te maken met het feit dat de automobilist zich niet gemeld heeft bij de verzekering en nergens aan meewerkt?

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2014 om 21:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik ging er eigenlijk van uit dat NN de aansprakelijkheid heeft erkend. Is dat nog niet gebeurd dan?

Of de automobilist zich niet gemeld heeft bij zijn verzekeraar of nergens aan meewerkt is normaal gesproken niet relevant. De verzekeraar erkent de aansprakelijkheid of verwerpt die.

Bij zo'n ernstig auto ongeluk met gewonde(n) is ongetwijfeld de politie aanwezig geweest, die een rapport heeft opgemaakt over de toedracht.

ew
door ewm - Aug 31, 2014 om 21:35
17 Antwoorden / 2 Vragen

Jazeker is de politie aanwezig geweest en is er onderzoek gedaan door de verkeersongevallendienst.
Automobilist is ook verdachte van een misdrijf (ivm de alcohol) en moet zich nog voor de rechter verantwoorden.

Er zijn getuigen èn camerabeelden.
Hij had gedronken,verleende geen voorrang en draaide op een punt de weg op waar dat niet mag.
Automobilist verklaarde in eerste instantie dat mijn man erg hard reed en hij hem daarom niet gezien had.Naast dat mijn man dit bestrijd,blijkt dit ook uit het politie rapport niet.
Dat ligt inmiddels allemaal vast,is onderbouwd etc.

Daarom begrijp ik dat hardnekkige 'niet-reageren' niet zo goed.

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2014 om 21:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar heeft NN de aansorakelijkheid erkent?

ew
door ewm - Aug 31, 2014 om 22:02
17 Antwoorden / 2 Vragen

Is erkend voor 2/3 omdat men toen nog wachtte op het politierapport ivm de verklaring van de automobilist over de snelheid.Inmiddels ligt dat rapport er.

ew
door ewm - Aug 31, 2014 om 22:05
17 Antwoorden / 2 Vragen

Overigens vriendelijk van u dat u blijft reageren en meedenken.

Ik weer niet wat gangbaar is in zulke gevallen .Gerechtigheid is iets anders dan recht , zoveel is wel duidelijk.

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2014 om 22:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als de NN toen dus maar voor tweederde de aansprakelijkheid erkende, is dat al een van de redenen, waarom zij verder niet reageren.

Dus nu moet uit de bewijzen blijken dat de eis van uw man voor de 100% terecht is.

Er zal wellicht pas een versnelling in het geheel komen als die dronken automobilist voor de rechter is geweest.

Ik neem aan dat uw advocaat, namens uw echtgenoot, zich daar terdege van op de hoogte laat houden.

Bereid u voor op een langdurige kwestie.

czar
door czar - Sep 1, 2014 om 00:10
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=ewm schreef op zondag 31 aug 2014, 20:22]Zijn wel kosten die rechtstreeks het gevolg zijn van de dronkemansrit van deze automobilist.
Mijn man was net op weg om het winnende lot in de loterij te kopen en daardoor lopen we nu de jackpot van 3,6 miljoen mis. Wilt u even uitkeren?

Het is eigenlijk heel simpel: de verzekeringsmaatschappij is helemaal uw aanspreekpunt niet.
De automobilist is uw aanspreekpunt, die dient u verantwoordelijk te stellen. En als die een waardeloze verzekering heeft afgesloten (of helemaal geen verzekering), dan is dat zijn/haar probleem.

Voor de rest erger ik me mateloos aan verzekeringsmaatschappijen die wel jarenlang premie innen, maar bij uitbetaling moeilijk gaan doen. Natuurlijk moeten ze controleren of een vergoeding terecht is, maar ze gaan bij grotere bedragen gewoon dwars liggen, ook als allang blijkt dat die vergoeding terecht is. Ze zouden het niet nodig moeten hebben om veel premiegeld aan advocaten te verkwanselen. Ook niet aan reclame-budgetten overigens.

tijger1
door tijger1 - Sep 1, 2014 om 00:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@czar

U bent abuis. Die automobilist is helemaal het aanspreekpunt niet, maar de verzekeraar, dus de NN. En of het een waardeloze of helemaal geen verzekering is, maakt ook niet uit. De regels voor WA liggen vast, en als de tegenpartij met een auto een schade veroorzaakt, en aansprakelijk is, maar niet verzekerd, betaalt het waarborgfonds.

Hier zijn verschillende schades, maar de verzekeraar heeft de aansprakelijkheid nog niet voor 100% erkend.

Met de tegenpartij heeft de Ts niets van doen.

Uiteraard komen de kosten die de Ts zegt nu te moeten maken, doordat zij nu mensen moet inhuren voor klussen die de man anders in huis deed, niet voor vergoeding in aanmerking.

En wat zal dat zijn? Een schoorsteenveger, onderhoud cv? Schilderbeurt? Kinderen brengen naar zwemles? Jammer dan.

czar
door czar - Sep 1, 2014 om 01:07
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 1 sep 2014, 00:38]@czar
U bent abuis. Die automobilist is helemaal het aanspreekpunt niet, maar de verzekeraar, dus de NN.

Natuurlijk is de automobilist wel het eerste aanspreekpunt, die heeft immers de schade veroorzaakt. Als de automobilist verzekerd is, dan besteed hij dus feitelijk zijn aansprakelijkheid uit. Hij kan wel verzekerd zijn in Timboektoe en zijn verzekering kan wel eisen dat je daar persoonlijk verschijnt voordat ze uitbetalen. Dat doet allemaal niet ter zake, je aanspreekpunt is in eerste instantie degene die je schade berokkend heeft. Dat er een waarborgfonds is is mooi, maar als het waarborgfonds besluit niet uit te betalen, dan blijft je aanspreekpunt diegene die je schade berokkend heeft.
Dat de praktijk vaak anders uitpakt maakt niet dat het recht anders ligt.

tijger1
door tijger1 - Sep 1, 2014 om 09:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@czar

De wet aansprakelijkheidsverzekering motorvoertuigen zit een beetje anders in elkaar.

Maar ik ga hier daarover met u geen discusdie voeren. Daar is de Ts niet meegeholpen.

ew
door ewm - Sep 1, 2014 om 12:59
17 Antwoorden / 2 Vragen

Dus waarschijnlijk moeten we eerst de strafzaak + uitkomst afwachten ,ondanks dat het politierapport duidelijk is.
Afhankelijk van de uitspraak van de rechter komt het vervolg op het letselschade verhaal.
Tot die tijd hoeven we weinig tot geen reactie te verwachten van Nationale Nederlanden.

Ik vind dat de automobilist + zijn verzekeringsmaatschappij er makkelijk mee wegkomen eerlijk gezegd.
Maar goed,dat zijn emoties.

Bedankt voor uw reacties.

tijger1
door tijger1 - Sep 1, 2014 om 13:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uiteraard zijn dat emoties.

De politie maakt een rapport op, maar de politie is niet de rechter. Ze waren ook niet bij het ongeval aanwezig, zijn dus ook geen getuigen.

Er is een rapport opgemaakt omdat er gewonden waren en daarbij is blijkbaar ook geconstateerd dat een bestuurder dronken was. Dat staat allemaal in dat rapport. Maar het is wettelijk niet zo, dat OMDAT iemand dronken was, hij 100% aansprakelijk is.

Maar ook zonder dronkenschap van een bestuurder en als de aansprakelijkheid 100% vastligt en erkend is, kan een letselschade verhaal jaren en jaren duren.

Het is geen auto met schade waarvan je kunt zeggen, zoveel zijn de reparatiekosten en dan is hij weer zo goed als nieuw, met wellicht 5% waardevermindering. Dus we keren zoveel uit.

Dus u moet veel geduld hebben, op een onzekere uitkomst.

czar
door czar - Sep 1, 2014 om 14:04
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=ewm schreef op maandag 1 sep 2014, 12:59]Dus waarschijnlijk moeten we eerst de strafzaak + uitkomst afwachten ,ondanks dat het politierapport duidelijk is.

U kunt in mijn ogen een civiele zaak beginnen tegen de automobilist.
Of dat kansrijk is of zinvol, dat kan ik op basis van de mij nu bekende gegevens ook niet bepalen.

De politie verzamelt alleen bewijs, het is aan het OM om een strafrechtzaak te beginnen.
Het is maar de vraag of u wordt gecompenseerd voor de schade in een strafrechtzaak. Daar zal met name de automobilist worden veroordeeld (of vrijgesproken).
Het kan verstandig zijn de uitspraak in de strafrechtzaak af te wachten alvorens u een civiele zaak begint. Maar zoals gezegd: dat is op afstand vrij lastig te beoordelen.

Heeft u een rechtsbijstandsverzekering, dan die inschakelen.
Helaas zijn recht hebben en recht krijgen twee heel verschillende dingen.
U wordt meestal niet automatisch gecompenseerd voor uw schade, u zult dat zelf moeten eisen.

tijger1
door tijger1 - Sep 1, 2014 om 14:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De Ts kan helemaal geen civiele zaak beginnen tegen de tegenpartij. Dus een compleet onzinnig advies.

De Ts heeft al een advocaat om haar zaken te behartigen.

De tegenpartij is in dit geval de NN. En niemand anders.

Het gaat hier over de WAM. Ik verwijs u kortheidshalve naar artikel 6 lid 1.

czar
door czar - Sep 1, 2014 om 15:08
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 1 sep 2014, 14:08]De Ts kan helemaal geen civiele zaak beginnen tegen de tegenpartij. Dus een compleet onzinnig advies.
Je kunt altijd, tegen iedereen, wanneer je maar wilt een civiele zaak starten.
Of dat zinvol is is een tweede.

tijger1
door tijger1 - Sep 1, 2014 om 15:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=czar schreef op maandag 1 sep 2014, 15:08][quote=tijger1 schreef op maandag 1 sep 2014, 14:08]De Ts kan helemaal geen civiele zaak beginnen tegen de tegenpartij. Dus een compleet onzinnig advies.
Je kunt altijd, tegen iedereen, wanneer je maar wilt een civiele zaak starten.
Of dat zinvol is is een tweede.

Dat zei ik dus al. Compleet onzinnig. De aansprakelijkheid ligt bij NN.

czar
door czar - Sep 1, 2014 om 15:55
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 1 sep 2014, 15:10]
Dat zei ik dus al. Compleet onzinnig. De aansprakelijkheid ligt bij NN.
Lees artikel 7.2 eens, die luidt:
De aansprakelijke persoon kan door de benadeelde worden gedagvaard, hetzij voor de rechter van de plaats van het feit, waaruit de schade is ontstaan, hetzij voor de rechter van de woonplaats van de benadeelde, hetzij voor de rechter van de woonplaats van de aansprakelijke persoon.

En met de 'aansprakelijke persoon' wordt hier heel duidelijk niet de verzekeraar bedoeld.
Artikel 7.1 bepaalt overigens dat je als benadeelde ook de verzekeraar kunt dagen.
Kortom, de benadeelde kan zowel de verzekeraar als de verzekerde dagen.
Uit artikel 7.1 blijkt overigens alleen dat de verzekeraar gedaagd kan worden. Het woord 'aansprakelijk' komt er niet in voor.

Maar goed, als je een beetje logisch nadenkt, dan kun je iemand die jou op de 1-of-andere manier schade berokkend daar dus gewoon persoonlijk aansprakelijk voor stellen. Of hij nu 30 verzekeringen heeft of niet. Het hebben van een verzekering ontslaat je niet van aansprakelijkheid.

tijger1
door tijger1 - Sep 1, 2014 om 16:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mijns inziens weet de Ts genoeg. Ik ga hier niet verder met u over discussiëren.

ro
door robm - Sep 1, 2014 om 16:13
17 Antwoorden / 4 Vragen

Gelukkig heeft tijger1 meer verstand van verzekeren. Hopelijk ben je goed verzekerd tegen ondeskundig advies
Rob

Cookies
door Cookies - Sep 1, 2014 om 16:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=robm schreef op maandag 1 sep 2014, 16:13]Gelukkig heeft tijger1 meer verstand van verzekeren. Hopelijk ben je goed verzekerd tegen ondeskundig advies
Rob

Ga lekker met je pi*mel spelen ipv hier te lopen klieren!

tijger1
door tijger1 - Sep 1, 2014 om 16:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het gaat hier niet over iemand die schade aan een ander berokkend heeft en wellicht een AVP heeft.

Het gaat hier over de WAM. En als iemand dan met een motorvoertuig aan iemand schade berokkent, komt die wet in beeld en de daarbij behorende verzekeraar. Een schadeveroorzaker kan niet zelfstandig aansprakelijkheid erkennen en eisen dat zijn verzekeraar uitkeert. Maar ook als hij aansprakelijkheid ontkent, kan de verzekeraar zelfstandig tot vergoeding van de schade overgaan.

Dus de verzekeraar van de schadeveroorzaker is het asnspreekpunt en die beslist zelfstandig over het erkennen van aansprakelijkheid en tot hoever.

Als een benadeelde het daarmee niet eens is, moet hij de verzekeringsmaatschappij voor het gerecht dagen. De veroorzaker is daarin geen partij meer.

Zo misschien duidelijk Czar?

czar
door czar - Sep 1, 2014 om 17:02
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 1 sep 2014, 16:39]Zo misschien duidelijk Czar?

Ik was het met uw vorige bericht eens dat TS voldoende informatie heeft en dat we moeten voorkomen een discussie te starten in dit topic. Daar laat ik het dan ook bij.
Mocht TS toch aanvullende vragen hebben, dan beantwoorden wij die natuurlijk graag (ik spreek ook even namens u). Het probleem is er ernstig genoeg voor. Verzekeraars zijn logge organen waar je heel moeilijk beweging in krijgt. Ik zou eigenlijk wel eens willen spreken met de advocaat van TS :-)

tijger1
door tijger1 - Sep 1, 2014 om 17:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=robm schreef op maandag 1 sep 2014, 16:13]Gelukkig heeft tijger1 meer verstand van verzekeren. Hopelijk ben je goed verzekerd tegen ondeskundig advies
Rob

Hebt u een probleem op dat gebied? leg het hier voor, misschien kunnen we u helpen. ;-)

target
door target - Sep 2, 2014 om 15:40
297 Antwoorden / 3 Vragen

Zoiets heet ontmoedigingstactiek en iemand financieel kapotprocederen.
Soms een laatste redmiddel om niet te hoeven betalen. En het werkt nogal eens.
Zulke zaken kunnen járen duren, tot soms 10 jaar of meer.

@TS. Succes!
Wat je ook gaat doen, LAAT JE NIET GEK MAKEN.
Probeer je leven verder te laten gaan en laat dit verhaal ernaast lopen. Laat het niet je leven overheersen want dan verspeel je misschien alles (man, huwelijk, vrienden, huis, bezit,)
Harde woorden misschien, van iemand met "wat ervaring" met zoiets, maar ik hoop dat je ze voldoende sterken om het door te komen.

ew
door ewm - Sep 12, 2014 om 22:55
17 Antwoorden / 2 Vragen

Via twitter heb ik contact gehad met iemand van het webcare team van Nationale Nederlanden.
Daarna is alles in een stroomversnelling terecht gekomen.
E.a. is in gang gezet , en het mooiste is dat we gisteren het bericht kregen dat men de volledige aansprakelijkheid erkend.
Nav dit topic besef ik dat we van geluk mogen spreken dat het nog zo 'snel' is gegaan.
Allen dank voor de reacties.

tijger1
door tijger1 - Sep 12, 2014 om 23:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Compleet belachelijk en schandelijk dat dat via Twitter wel kan. Een normaal bedrijf reageert gewoon op post of mail.

En zeker met zo'n kwestie.

Maar goed dat er voor u nu uitzicht is op een oplossing.