wo
door wortellien Jul 30, 2014 om 11:18
Geldzaken & recht

Neckermann

Hoi kassa,
Ik betaal elke maand een bedrag aan neckermann om mijn krediet bij hun af te lossen .(per girokaart)
Deze maand heb ik geen girokaart ontvangen.
Moet ik nu afwachten tot dat ie alsnog komt of zelf gaan overmaken want nu loop ik dus een maand achter.
Wat moet ik doen???????

4540 16 Rapporteer

me
door mein33 - Jul 30, 2014 om 11:20
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Contact opnemen met Neckermann en uw probleem voorleggen.

getty
door getty - Jul 30, 2014 om 11:31
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ja, hoe simpel kan het zijn, dan ze gewoon even te bellen?

wo
door wortellien - Jul 30, 2014 om 12:02
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ja ,dat had ik zelf ook al wel bedacht, dit heb ik als eerste natuurlijk geprobeert maar krijg alleen te horen in het engels dat ze niet bereikbaar zijn.
Als jullie een goed bereikbaar nummer hebben voor mij graag?

edrick3
door edrick3 - Jul 30, 2014 om 13:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo wortellien,

Contact

E-mail:

service@nl.neckermann.com

Persoonlijk contact: 0900-0194

Dit informatienummer kost € 1,00 per gesprek, plus je gebruikelijke belkosten.

Met vr.gr.

zoekster
door zoekster - Jul 30, 2014 om 13:43
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Je zou ook contact kunnen opnemen met een van de curatoren van Neckermann.

B. van Leeuwen of J.A. de Waard

allebei tel: 0113-211666

edrick3
door edrick3 - Jul 30, 2014 om 13:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

Ai, even 'vergeten':

Nu.nl:

Gepubliceerd:
Laatste update:
24 juni 2014 15:32
24 juni 2014 16:53
Postorderbedrijf Neckermann failliet
Na het Duitse moederbedrijf zijn nu ook de Nederlandse en Belgische afdelingen van postorderbedrijf Neckermann failliet

Dat heeft de rechtbank in Breda dinsdag bepaald.

Er worden pogingen gedaan de webwinkel een doorstart te laten maken, zei een woordvoerder van het bedrijf. Mogelijk dat daar nog dinsdag uitsluitsel over komt.

@wortellien,

Vergeet mijn eerdere reactie dus maar en probeer tel.nr. dat zoekster gegeven heeft.

mahadma
door mahadma - Jul 30, 2014 om 14:58
11521 Antwoorden / 51 Vragen

Kijk op uw bankafschrift van de vorige maanden en maak handmatig uw maandbedrag over. Niet betalen als u weet dat u een schuld heeft, is niet handig. En kàn u veel problemen/extra kosten opleveren.

alfaromeo164
door alfaromeo164 - Jul 30, 2014 om 15:34
174 Antwoorden / 1 Vragen

U dient zelf de betaling over te maken naar hetzelfde rekeningnummer als voorheen onder vermelding van uw klantnummer.

alfaromeo164
door alfaromeo164 - Jul 30, 2014 om 15:37
174 Antwoorden / 1 Vragen

aanvulling: voor meer info kunt u hier kijken:

http://www.leeuwenadvo.nl/pages/faillissementen/neckermann.php

mousy32
door mousy32 - Jul 31, 2014 om 19:15
179 Antwoorden / 8 Vragen

Je kan beter contact opnemen met Vesting Finance, neckermann stuurt geen acceptgiro's meer

ka
door kaartendraak - Aug 1, 2014 om 12:57
171 Antwoorden / 2 Vragen

Mijn ouders hebben in juli de rekening gewoon ontvangen en betaald, dus een rekening niet ontvangen kan ook aan tante post liggen. Het bedrag reserveren op een (spaar)rekening en afwachten, misschien krijg je deze maand een rekening waar een achterstand op staat, kun je alsnog betalen wat je in juni of juli gemist hebt

marijke77
door marijke77 - Aug 2, 2014 om 13:20
156 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=mein33 schreef op woensdag 30 jul 2014, 11:20]Contact opnemen met Neckermann en uw probleem voorleggen.

Neckermann is failliet en degene die dan de boel oplast zal zeker contact met u opnemen. Vandaar zal Neckermann ook niet bereikbaar zijn.

alfaromeo164
door alfaromeo164 - Aug 2, 2014 om 13:56
174 Antwoorden / 1 Vragen

Hier het bericht van de curator......

U heeft een vraag gesteld over het aflossen van uw krediet. U moet uw maandelijkse betalingen blijven verrichten, handmatig. Deze betalingen kunt u overmaken op NL73RABO0143167928 ten name van Neckermann. Als betalingskenmerk uw gebruikelijke referentie bij Neckermann vermelden.
Een overzicht van uw totale openstand kunnen curatoren u op dit moment niet verschaffen. Mocht dit wijzigen dan zullen wij u hierover op onze website informeren.
N.B. Op de nieuwe website van het bedrijf dat de activiteiten van Neckermann voortzet kan niet worden ingelogd met uw oude inloggegevens, en ook als u bij hen een nieuw account aanmaakt kunt u niet uw oude gegevens inzien.

Met vriendelijke groet,
(namens) curatoren Neckermann B.V. en Neckermann.com B.V.

Logo

Van Leeuwen en De Waard Advocaten
Stationspark 34
4462 DZ GOES

T: 0113-211666
F: 0113-252100
I: www.leeuwenadvo.nl

pi
door pietertje28 - Aug 9, 2014 om 14:28
3 Antwoorden / 1 Vragen

Neckermann is failliet ik moet mijn maandelijkse betalingen aan een bureau overmaken. Naam
VESTING fFNANCE SERVICEING B.V.
tel 088-6556815.
ER was al sprake van maar steeds ontkent nu had ik een brief van de bovengenoemde bureau ontvangen neem contact op met hun zo gauw mogelijk. Groeten Pietertje28

pi
door pietertje28 - Aug 9, 2014 om 14:32
3 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Wortellien, Je kunt wel je betalingen blijven doen las ik net op NL 73 RABO 0143 1679 28 Vesting Vinance bv
Maar bel nog even lijkt mij slim kun je nog eventueelwat vragen.

target
door target - Aug 25, 2014 om 01:09
297 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=mahadma schreef op woensdag 30 jul 2014, 14:58]Kijk op uw bankafschrift van de vorige maanden en maak handmatig uw maandbedrag over. Niet betalen als u weet dat u een schuld heeft, is niet handig. En kàn u veel problemen/extra kosten opleveren.

Helemaal mee eens.
Jij bent verschuldig. Jij bent betalingsplichtig. Een acceptgiro is slechts een aanvullende service.

Zulke vragen begrijp ik nou nooit helemaal. Ik ben geld verschuldig, moet ik dan betalen? Je moet schuld altijd betalen. Wie zegt nou "houdt dat geld maar"?