re
door remi16 Aug 12, 2011 om 19:28
Computers & telefonie

Net Framework update

Er zijn voor mijn pc met Windows Vista een aantal beveiligings updates beschikbaar voor Net Framework 4.
Maar deze updates installeren wel maar geven aan het eind van de installatie “mislukt”

Op advies van de kenners heb ik Net Framework verwijderd van m’n pc en dit zelfs met een daar voor gemaakte clean tool die ook alle oude versies weghaald.
Alles weer opnieuw geïnstalleerd via windows update, maar als dit klaar is komt microsoft update automatische weer met de beveiligings updates aanzetten en deze geven wederom keer op keer “mislukt”.

Wie kan mij misschien vertellen wat hier aan de hand is………

1214 14 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Aug 12, 2011 om 19:56
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja mij overkomt dit ook dus heb ik gewoon hem uitgeschakeld dat ik er geen gebruik van maak.
Tenminste met xp kon dat ik weet niet bij andere O.S.

re
door remi16 - Aug 12, 2011 om 20:35
101 Antwoorden / 41 Vragen

Ik zou niet weten of het uit te schakelen is,maar zou liever de oorzaak willen weten.

Krijg foutcode 643

edrick3
door edrick3 - Aug 12, 2011 om 20:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo remi16,

Wellicht dat deze Fixit het probleem verhelpt. Klik hier.

Suc6

re
door remi16 - Aug 12, 2011 om 23:04
101 Antwoorden / 41 Vragen

Helaas niet geeft Foutcode 2738

edrick3
door edrick3 - Aug 13, 2011 om 13:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@remi16,

Toch nog maar eens het volgende proberen dan:

1. Click Start, and then click Control Panel. Klik op Start en klik vervolgens op Configuratiescherm.
2. 2. Double-click Add or Remove Programs. Dubbelklik op Software.
3. 3. Note each version of the .NET Framework that is already installed on the computer. Let op elke versie van het. NET Framework die al is geïnstalleerd op de computer. Then, uninstall all the versions of the .NET Framework. Verwijder vervolgens alle versies van het. NET Framework.
4. 4. When you are prompted, restart the computer. Wanneer u gevraagd wordt, herstart de computer.

Of:
1. Download the Windows Installer CleanUp Utility. Download het hulpprogramma Windows Installer CleanUp. kun je hier vinden (+info)
2. 2. Install the Windows Installer CleanUp Utility as an administrator or as a user account that is a member of the local Administrators group. Installeer de Windows Installer CleanUp als beheerder of als een gebruikersaccount die lid is van de lokale groep Administrators.
3. 3. Click Start, point to All Programs, and then click Windows Install Cleanup. Klik op Start, wijs Alle programma's, en klik op Windows Install Cleanup.
4. 4. In the Windows Installer CleanUp Utility, remove all Windows Installer applications for the .NET Framework. In de Windows Installer CleanUp, verwijdert u alle Windows Installer-applicaties voor de. NET Framework.
3. 3. Restart the computer. Start de computer opnieuw.

Download and then reinstall all the versions of the .NET Framework that were previously installed on the computer. Download en installeer alle versies van het. NET Framework die eerder zijn geïnstalleerd op de computer.

Suc6

re
door remi16 - Aug 13, 2011 om 20:35
101 Antwoorden / 41 Vragen

Bedankt voor je uitgebreide uitleg.

Alles weer verwijderd dit alleen met IO Bit Uninstaller 2,daar Windows Installer CleanUp ook code 2738 geeft.

Net Framework 1.1 / 3,5 en 4 opnieuw geinstalleerd 2,0 en 3,0 lukt niet met Vista.

Maar helaas updates installeren nog steeds niet.

richard83
door richard83 - Aug 13, 2011 om 21:34
386 Antwoorden / 28 Vragen

Ik heb die probleem ook, dat ze niet geinstaleerd willen worden.

börgemeister
door börgemeister - Aug 14, 2011 om 00:55
506 Antwoorden / 25 Vragen

Op de 'mogelijke updates' gaan staan, met de rechter muisknop aanklikken en vervolgens op 'verbergen' klikken + rechtsonder ook 'Ok' aanklikken.

Het probleem moet dan zijn opgelost.

re
door remi16 - Aug 14, 2011 om 09:37
101 Antwoorden / 41 Vragen

Probleem van dat er updates aanwezig zijn is hiermee inderdaad opgelost,maar is natuurlijk wel een lapmiddel en geen oplossing.

diumenge
door diumenge - Aug 14, 2011 om 10:36
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wellicht heb je nog wat aan deze link? Hoewel je zo te zien al veel geprobeerd hebt, staat hier misschien nog wel iets nieuws?

re
door remi16 - Aug 14, 2011 om 11:18
101 Antwoorden / 41 Vragen

Bedankt voor het mee denken,maar deze tool heb ik al eens gebruikt,en helaas zonder resultaat.

Ik heb vandaag wederom een Net Framework beveiligings update ontvangen die gewoon geinstalleerd is.

Waarom worden dan de vorige 3 niet geinstalleerd.
Deze vraag zou ik eigenlijk aan Microsoft zelf moeten kunnen stellen,maar die helpen je niet als je pc is geinstalleerd met een OEM versie die bij de pc is geleverd.
Ze verwijzen je dan naar de leverancier die hier natuurlijk ook geen antwoord op heeft.

richard83
door richard83 - Aug 14, 2011 om 11:31
386 Antwoorden / 28 Vragen

Wel vreemd zeg! Dat ik ze wel in Vista (net) geinstaleerd zijn, maar niet kunnen instaleren in Windows 7. Wel vreemd vind ik.

bosbess
door bosbess - Aug 15, 2011 om 19:00
354 Antwoorden / 40 Vragen

Remi, na mijn vraag vandaag en het antwoord van Edrick zie hier heb ik geprobeerd te downloaden en installeren en het lukte (ik had jouw vraag niet eerder gelezen). Misschien dat het nu inmiddels ook bij jou lukt.

re
door remi16 - Aug 16, 2011 om 06:21
101 Antwoorden / 41 Vragen

Ik heb het even opgegeven.

Net Framework 4 is uiteraard geinstalleerd