wa
door wallia Mar 13, 2015 om 00:48
Elektronica & tv

Netflix

Heb problemen met het geluid van Netflix, loopt niet synchroom met de beweging van de monden. Hoe dit te verhelpen? Heb een Smart-tv van Philips.

21340 9 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Mar 13, 2015 om 06:26
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Komt het geluid van de TV of van een apart surround systeem of losse speakers?

Doet het probleem zich alleen bij Netflix voor of ook bij televisie uitzendingen of andere bronnen?

wa
door wallia - Mar 13, 2015 om 08:55
21 Antwoorden / 14 Vragen

Alleen bij Netflix en zowel bij mijn surroundsysteem als gewoon over de TV. Heb bij gewoon TV-kijken nooit last van!

ph
door philip36 - Mar 13, 2015 om 10:27
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Als de afspeelresolutie in uw Netflix account nu op HD staat verlaag deze dan eens naar medium.
Was het eerder wel goed?

wa
door wallia - Mar 13, 2015 om 10:40
21 Antwoorden / 14 Vragen

Tot eind december was het prima, maar na een update van mijn Philips TV, heb ik dit probleem. Ga proberen met mijn Netflix account, dan hoor je het wel of het klopt of niet!

Cookies
door Cookies - Mar 13, 2015 om 10:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=wallia schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 10:40]Tot eind december was het prima, maar na een update van mijn Philips TV, heb ik dit probleem. Ga proberen met mijn Netflix account, dan hoor je het wel of het klopt of niet!

Wel, dan zit het probleem dus bij Philips, niet bij Netflix of je provider. Contact zoeken met Philips dus.

koekeloer
door koekeloer - Mar 13, 2015 om 11:27
562 Antwoorden / 18 Vragen

Normaal gesproken kan je op je TV een delay instellen tussen beeld en geluid. Kan je het hiermee gelijk trekken ?

valerius-2
door valerius-2 - Mar 13, 2015 om 13:31
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Normaal bij een eigen dvd afspelen los ik dat op door hem op pauze te zetten en dan weer spelen, maar dat zal hier niet opgaan denk, maar het is het proberen waard. Of even snel een terug kan ook wel eens helpen.

wa
door wallia - Mar 13, 2015 om 17:16
21 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=philip36 schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 10:27]Als de afspeelresolutie in uw Netflix account nu op HD staat verlaag deze dan eens naar medium.
Was het eerder wel goed?
Nou, denk dat je gelijk hebt. Hij stond op 1. Automatisch, dan komt 2. Laag , 3. Medium en als laatste 4. Hoog (beste videokwaliteit tot 3 GB p. uur voor HD.) Hebt het van Automatisch nu op Hoog gezet en de eerste de beste film bekeken en hete loopt het inderdaad synchroom. Heb alleen 5 min. gekeken het bleef goed, dus nu hopen dat het bij het langer kijken , zo blijft!!! In elk geval bedankt voor de tip !!!!!

ph
door philip36 - Mar 13, 2015 om 19:34
2275 Antwoorden / 4 Vragen

@wallia
Toch vreemd omdat u naderhand zei dat het na een update was begonnen.
Als het met het wijzigen van de afspeelresolutie opgelost is, is het toch prima.
Bedankt voor de terugmelding.