Netflix
Heb problemen met het geluid van Netflix, loopt niet synchroom met de beweging van de monden. Hoe dit te verhelpen? Heb een Smart-tv van Philips.
Alleen bij Netflix en zowel bij mijn surroundsysteem als gewoon over de TV. Heb bij gewoon TV-kijken nooit last van!
Als de afspeelresolutie in uw Netflix account nu op HD staat verlaag deze dan eens naar medium.
Was het eerder wel goed?
Tot eind december was het prima, maar na een update van mijn Philips TV, heb ik dit probleem. Ga proberen met mijn Netflix account, dan hoor je het wel of het klopt of niet!
[quote=wallia schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 10:40]Tot eind december was het prima, maar na een update van mijn Philips TV, heb ik dit probleem. Ga proberen met mijn Netflix account, dan hoor je het wel of het klopt of niet!
Wel, dan zit het probleem dus bij Philips, niet bij Netflix of je provider. Contact zoeken met Philips dus.
Normaal gesproken kan je op je TV een delay instellen tussen beeld en geluid. Kan je het hiermee gelijk trekken ?
Normaal bij een eigen dvd afspelen los ik dat op door hem op pauze te zetten en dan weer spelen, maar dat zal hier niet opgaan denk, maar het is het proberen waard. Of even snel een terug kan ook wel eens helpen.
[quote=philip36 schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 10:27]Als de afspeelresolutie in uw Netflix account nu op HD staat verlaag deze dan eens naar medium.
Was het eerder wel goed?
Nou, denk dat je gelijk hebt. Hij stond op 1. Automatisch, dan komt 2. Laag , 3. Medium en als laatste 4. Hoog (beste videokwaliteit tot 3 GB p. uur voor HD.) Hebt het van Automatisch nu op Hoog gezet en de eerste de beste film bekeken en hete loopt het inderdaad synchroom. Heb alleen 5 min. gekeken het bleef goed, dus nu hopen dat het bij het langer kijken , zo blijft!!! In elk geval bedankt voor de tip !!!!!
@wallia
Toch vreemd omdat u naderhand zei dat het na een update was begonnen.
Als het met het wijzigen van de afspeelresolutie opgelost is, is het toch prima.
Bedankt voor de terugmelding.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer