wa
door wallia Mar 13, 2015 om 00:48
Elektronica & tv

Netflix

Heb problemen met het geluid van Netflix, loopt niet synchroom met de beweging van de monden. Hoe dit te verhelpen? Heb een Smart-tv van Philips.

21340 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Mar 13, 2015 om 06:26
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Komt het geluid van de TV of van een apart surround systeem of losse speakers?

Doet het probleem zich alleen bij Netflix voor of ook bij televisie uitzendingen of andere bronnen?

wa
door wallia - Mar 13, 2015 om 08:55
21 Antwoorden / 14 Vragen
0

Alleen bij Netflix en zowel bij mijn surroundsysteem als gewoon over de TV. Heb bij gewoon TV-kijken nooit last van!

ph
door philip36 - Mar 13, 2015 om 10:27
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

Als de afspeelresolutie in uw Netflix account nu op HD staat verlaag deze dan eens naar medium.
Was het eerder wel goed?

wa
door wallia - Mar 13, 2015 om 10:40
21 Antwoorden / 14 Vragen
0

Tot eind december was het prima, maar na een update van mijn Philips TV, heb ik dit probleem. Ga proberen met mijn Netflix account, dan hoor je het wel of het klopt of niet!

Cookies
door Cookies - Mar 13, 2015 om 10:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=wallia schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 10:40]Tot eind december was het prima, maar na een update van mijn Philips TV, heb ik dit probleem. Ga proberen met mijn Netflix account, dan hoor je het wel of het klopt of niet!

Wel, dan zit het probleem dus bij Philips, niet bij Netflix of je provider. Contact zoeken met Philips dus.

koekeloer
door koekeloer - Mar 13, 2015 om 11:27
562 Antwoorden / 18 Vragen
0

Normaal gesproken kan je op je TV een delay instellen tussen beeld en geluid. Kan je het hiermee gelijk trekken ?

valerius-2
door valerius-2 - Mar 13, 2015 om 13:31
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Normaal bij een eigen dvd afspelen los ik dat op door hem op pauze te zetten en dan weer spelen, maar dat zal hier niet opgaan denk, maar het is het proberen waard. Of even snel een terug kan ook wel eens helpen.

wa
door wallia - Mar 13, 2015 om 17:16
21 Antwoorden / 14 Vragen
0

[quote=philip36 schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 10:27]Als de afspeelresolutie in uw Netflix account nu op HD staat verlaag deze dan eens naar medium.
Was het eerder wel goed?
Nou, denk dat je gelijk hebt. Hij stond op 1. Automatisch, dan komt 2. Laag , 3. Medium en als laatste 4. Hoog (beste videokwaliteit tot 3 GB p. uur voor HD.) Hebt het van Automatisch nu op Hoog gezet en de eerste de beste film bekeken en hete loopt het inderdaad synchroom. Heb alleen 5 min. gekeken het bleef goed, dus nu hopen dat het bij het langer kijken , zo blijft!!! In elk geval bedankt voor de tip !!!!!

ph
door philip36 - Mar 13, 2015 om 19:34
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

@wallia
Toch vreemd omdat u naderhand zei dat het na een update was begonnen.
Als het met het wijzigen van de afspeelresolutie opgelost is, is het toch prima.
Bedankt voor de terugmelding.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer